Mam pomysła nad nowymi itemami wyglądały by tak samo jak pierścienie i amulety na rpg tylko miały by inną nazwe i inne bonusy
1.Pierścień zdrowia: Dawał by cały czas nosząc go +1 serce lub +2 serca byłby legendarny
2.Amulet regerenacji: Dawał by co 3 lub 4 sec odowienia 0.5 paska zdrowia
Jeśli się podoba daj diaxa

To wtedy amulet leczenia byłby do niczego.. na Nie
@up
ZGADZAM SIE Z TOBĄ.
N
A
N
I
E
TOTALNE
D.N.O
Do zamknięcia.
(11-November-2016 23:08:38)GTAMaster napisał(a): [ -> ]@up
ZGADZAM SIE Z TOBĄ.
N
A
N
I
E
TOTALNE
D.N.O
Do zamknięcia.
Nie decydujesz o tym czy do zamkniecia, czy nie, od tego jest administracja ;D Jestem na nie, bo amulet leczenia ( jak pisano ) nie mial by sensu.
Moim zdaniem jest to za ostra krytyka.
Przedmioty te byly by dla graczy najbogatyszych i z najlpeszym ekwipunkiem
pomysl z pierscieniem zdrowia fajny ale ten z regeneracja slabszy.
Pffffffffffff........ Totalne dno nie wspominając już o tym że na leczenie na RPG nigdy nie będzie biernej umiejętności...
Amulety i pierścienie dodają efekty które mają wzmocnić gracza ale nie mają sprawiać by był on nieśmiertelny...
Jak chcesz zwiększyć sobie szansę na przeżycie - pierścień ochronny i dziękuję do widzenia...
Poza tym od razu wspomnę, że leczenie zawsze musi być kosztem chwili, w której gracz musi przerwać ataki, więc bierne umiejętności które nie wymagają interakcji ze strony graczy w kierunku leczenia to głupota, która sprawiłaby że na AQ albo MQ bylibyśmy wiecznie leczeni i nie musielibyśmy przerywać ataków by uleczyć nasze życie a tam takie rzeczy to wymagania misji.
Co do pierwszego pomysłu, jest zbroja z otchłani +10 hp (5 serc). Po co te dodatkowe serca, może od razu amulet co dodaje 15 serc.
Drugi pomysł, są demoniczne rubiny, amulet leczenia i przede wszystkim mikstury leczenia, regeneracji.
Głód: amulet obfitości.

podpisuje się pod "dnem" poprzednikow macie błogo macie amulet leczenia... ile można...