10-November-2016, 08:26:47
Siemqa!
Pewnie każdy z was zna grę "statki".
Postaram się zorganizować ją tu na forum.
ZASADY ZABAWY
1. Zabawa polega na podaniu współrzędnych w celu odgadnięcia położenia i tym samym zniszczenia wszystkich statków przeciwnika.
2. W zależności od liczby uczestników w turnieju, liczba etapów zostanie ogłoszona po zakończeniu zapisów. Przeciwnicy będą walczyli ze sobą według kolejności zapisów 1 z 2, 3 z 4 itd., a zwycięzca każdego z pojedynków awansuje do kolejnego etapu, gdzie również będzie obowiązywała zasada kolejności zapisów.
3. Zapisy trwają 3 dni, jednak master gry może wydłużyć ten termin, jeśli uzna za stosowne.
4. Każdy gracz w danej rundzie posiada planszę o wielkości 8x8 pól. Kolumny oraz wersy są oznaczone literami od A do H oraz cyframi od 1 do 8.
5. Każdy gracz na początku każdej rozgrywki otrzymuje statki: 1 Lotniskowiec (4 kratki), 1 trójmasztowiec (3 kratki), 2 statki turystyczne (2 kratki) i 2 kutry (2 kratki)
6. Statki można ustawiać poziomo lub pionowo, ale tak aby nie stykały się one bokami ani rogami.
7. Po ustawieniu statków na własnej planszy, należy przesłać ją w formie obrazka do mastera w formie PW. Czas na wysłanie planszy to 2 dni od momentu zakończenia zapisów. Jeśli prowadzący nie otrzyma wszystkich plansz lub będą one niepoprawne, to w przypadku nieparzystej liczby uczestników, w zabawie może wziąć udział dodatkowa osoba.
8. Po zaakceptowaniu przez opiekuna wszystkich plansz, rozpoczyna się "bitwa morska".
9. Każda bitwa trwa 7 dni lub jeśli szybciej ktoś zniszczy statki przeciwnika. Przez 1 tydzień gra gracz X z graczem Y, potem gracz Z z A itd..
10. Gracze biorący udział w danej bitwie naprzemiennie podają koordynaty pola, w które chcą strzelić. Czas na oddanie strzału to maksymalnie 24 godziny. W przypadku, gdy uczestnik przynajmnien 2 razy nie odda strzału to wówczas oddaje bitwę walkowerem.
11. Jeśli przeciwnik trafił w statek, lecz nie zatopił go, należy napisać
14. Zakaz edytowania postów podczas trwania rozgrywki. Edytowanie=przegrana, więc radzę dobrze przemyśleć ruch.
13. Wygrywa gracz, który zatopi wszystkie statki przeciwnika (lub będzie miał tych trafień najwięcej). Gracz ten przechodzi do następnej rundy.
14. Zabawę prowadzi Anty. Pytania ogólne dotyczące zabawy można zadawać w tym temacie lub poprzez wiadomość prywatną na forum.
15. Zabawa nie jest autorska, została zaczerpnięta z innego forum.
Plansza do uzupełnienia:
![[Obrazek: image.php?di=4JXB]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=4JXB)
Czas na zapisy: 3 dni
ZAPRASZAM.
Pewnie każdy z was zna grę "statki".
Postaram się zorganizować ją tu na forum.
ZASADY ZABAWY
1. Zabawa polega na podaniu współrzędnych w celu odgadnięcia położenia i tym samym zniszczenia wszystkich statków przeciwnika.
2. W zależności od liczby uczestników w turnieju, liczba etapów zostanie ogłoszona po zakończeniu zapisów. Przeciwnicy będą walczyli ze sobą według kolejności zapisów 1 z 2, 3 z 4 itd., a zwycięzca każdego z pojedynków awansuje do kolejnego etapu, gdzie również będzie obowiązywała zasada kolejności zapisów.
3. Zapisy trwają 3 dni, jednak master gry może wydłużyć ten termin, jeśli uzna za stosowne.
4. Każdy gracz w danej rundzie posiada planszę o wielkości 8x8 pól. Kolumny oraz wersy są oznaczone literami od A do H oraz cyframi od 1 do 8.
5. Każdy gracz na początku każdej rozgrywki otrzymuje statki: 1 Lotniskowiec (4 kratki), 1 trójmasztowiec (3 kratki), 2 statki turystyczne (2 kratki) i 2 kutry (2 kratki)
6. Statki można ustawiać poziomo lub pionowo, ale tak aby nie stykały się one bokami ani rogami.
7. Po ustawieniu statków na własnej planszy, należy przesłać ją w formie obrazka do mastera w formie PW. Czas na wysłanie planszy to 2 dni od momentu zakończenia zapisów. Jeśli prowadzący nie otrzyma wszystkich plansz lub będą one niepoprawne, to w przypadku nieparzystej liczby uczestników, w zabawie może wziąć udział dodatkowa osoba.
8. Po zaakceptowaniu przez opiekuna wszystkich plansz, rozpoczyna się "bitwa morska".
9. Każda bitwa trwa 7 dni lub jeśli szybciej ktoś zniszczy statki przeciwnika. Przez 1 tydzień gra gracz X z graczem Y, potem gracz Z z A itd..
10. Gracze biorący udział w danej bitwie naprzemiennie podają koordynaty pola, w które chcą strzelić. Czas na oddanie strzału to maksymalnie 24 godziny. W przypadku, gdy uczestnik przynajmnien 2 razy nie odda strzału to wówczas oddaje bitwę walkowerem.
11. Jeśli przeciwnik trafił w statek, lecz nie zatopił go, należy napisać
Cytat:trafiony, a w przypadku zatopienia statku
Cytat:trafiony, zatopionyJeśli przeciwnik nie trafił w nic, tylko w puste pole, to gracz pisze
Cytat:pudło. W tym samym poście od razu podaje koordynaty na planszy przeciwnika, gdzie podejrzewa, że może znajdować się statek.
14. Zakaz edytowania postów podczas trwania rozgrywki. Edytowanie=przegrana, więc radzę dobrze przemyśleć ruch.
13. Wygrywa gracz, który zatopi wszystkie statki przeciwnika (lub będzie miał tych trafień najwięcej). Gracz ten przechodzi do następnej rundy.
14. Zabawę prowadzi Anty. Pytania ogólne dotyczące zabawy można zadawać w tym temacie lub poprzez wiadomość prywatną na forum.
15. Zabawa nie jest autorska, została zaczerpnięta z innego forum.
Plansza do uzupełnienia:
Czas na zapisy: 3 dni
ZAPRASZAM.