29-October-2016, 21:19:13
Na specjalne życzenie Kornleki
Przydatne mikstury , kiedy użyć, itp. :
Pozytywne:
Mikstura na szybkość: Dlaczego ona jest taka ważna? Przeciwnik ma mało hp i ucieka, mikstura na szybkość znacznie przyspieszy czas dobiegnięcia do przeciwnika i nie pozwolenie na to żeby uciekł. Ale jaką miksturę wziąć? I czy II?. Jak ja już używam to biorę potkę II , to już zależy czy chce wam się robić. I od II aż tak bardzo się nie różni, można używać I jak i również II. Po wypiciu potki szybkości I dostajemy +20% do szybkości, w szybkość II dostajemy +40% do szybkości.
Mikstura na siłę: Jaką najlepiej wziąć? Ja osobiście polecam miksturę Siła II. Jeśli walczycie przeciwko graczom ze zbrojami prot IV, to więcej zdziała mikstura Siła II, to jest chyba oczywiste. Będziesz odbierał przeciwnikowi po jednym serduszku z hita. Miksturą Siła I raczej nie wejdą takie obrażenia, to jest chyba oczywiste. Po zastosowani mikstury Siła I dostajemy +130% do obrażeń, ale jak już wypijemy potkę Siła II dostajemy podwojone działanie Siłki I bo wynosi ona 260% do obrażeń.
Mikstura niewidzialności: Tutaj nie ma lepszej, ani gorszej. Jest po prostu rozdzielenie czasowe. Tej ja osobiście nie używam, ale jak ktoś chce pobawić się w ninje to polecam. Tylko uwaga to, że wypiliście miksturkę nie znaczy, że was do końca nie widać, co jakiś czas latają takie dymki z waszej postaci. Jak przeciwnik jest dobry i umie zobaczyć, to może was zabić zanim zdążycie założyć set. Miksrtura niewidzialności chroni także przed graczami z huzuini, działając jakby na tym, że wyłączają na was aure. Więc można dobrze wykorzystać.
Mikstura na regeneracje: Możesz zrobić i Regeneracje II, i regeneracje I. Regeneracje I możesz użyć, gdy masz mało hp a chcesz tylko, odzyskać trochę hp i potem dobić przeciwnika. Regeneracje II możesz użyć podczas walki jak chcesz odzyskać więcej hp, lecz na krótszy czas. Osobiście polecam potkę II jak bijesz się 1 vs 1 więcej pomże w przciwieństwie do I.
Negatywne:
Mikstura trucizny: Najlepiej zabrać taką która trwa najdłużej. Wtedy przeciwnik dozna więcej obrażeń, obrażenia zadawane potką trucizny nie są aż tak bardzo ważne, chodzi o to, żeby przeciwnik był długo zatruty.
Mikstura spowolnienia: Dlaczego ona jest ważna? Spowalnia przeciwnika, w związku z tym nie trzeba używać mikstury szybkości, łatwo potem się dogania takiego przeciwnika. Ja osobiście używam takich co dłużej działają.
Mikstura osłabienia: Nie jest ona konieczna. Ja osobiście jej nie używam, ale jak ktoś chce to może. Jak przeciwnik użyje mikstury siły, wyrównuje obrażenia do 0,5 serca. Wniosek z tego, że jest nawet przydatna.
Myślę, że jakoś pomogłem.
Przydatne mikstury , kiedy użyć, itp. :
Pozytywne:
Mikstura na szybkość: Dlaczego ona jest taka ważna? Przeciwnik ma mało hp i ucieka, mikstura na szybkość znacznie przyspieszy czas dobiegnięcia do przeciwnika i nie pozwolenie na to żeby uciekł. Ale jaką miksturę wziąć? I czy II?. Jak ja już używam to biorę potkę II , to już zależy czy chce wam się robić. I od II aż tak bardzo się nie różni, można używać I jak i również II. Po wypiciu potki szybkości I dostajemy +20% do szybkości, w szybkość II dostajemy +40% do szybkości.
Mikstura na siłę: Jaką najlepiej wziąć? Ja osobiście polecam miksturę Siła II. Jeśli walczycie przeciwko graczom ze zbrojami prot IV, to więcej zdziała mikstura Siła II, to jest chyba oczywiste. Będziesz odbierał przeciwnikowi po jednym serduszku z hita. Miksturą Siła I raczej nie wejdą takie obrażenia, to jest chyba oczywiste. Po zastosowani mikstury Siła I dostajemy +130% do obrażeń, ale jak już wypijemy potkę Siła II dostajemy podwojone działanie Siłki I bo wynosi ona 260% do obrażeń.
Mikstura niewidzialności: Tutaj nie ma lepszej, ani gorszej. Jest po prostu rozdzielenie czasowe. Tej ja osobiście nie używam, ale jak ktoś chce pobawić się w ninje to polecam. Tylko uwaga to, że wypiliście miksturkę nie znaczy, że was do końca nie widać, co jakiś czas latają takie dymki z waszej postaci. Jak przeciwnik jest dobry i umie zobaczyć, to może was zabić zanim zdążycie założyć set. Miksrtura niewidzialności chroni także przed graczami z huzuini, działając jakby na tym, że wyłączają na was aure. Więc można dobrze wykorzystać.
Mikstura na regeneracje: Możesz zrobić i Regeneracje II, i regeneracje I. Regeneracje I możesz użyć, gdy masz mało hp a chcesz tylko, odzyskać trochę hp i potem dobić przeciwnika. Regeneracje II możesz użyć podczas walki jak chcesz odzyskać więcej hp, lecz na krótszy czas. Osobiście polecam potkę II jak bijesz się 1 vs 1 więcej pomże w przciwieństwie do I.
Negatywne:
Mikstura trucizny: Najlepiej zabrać taką która trwa najdłużej. Wtedy przeciwnik dozna więcej obrażeń, obrażenia zadawane potką trucizny nie są aż tak bardzo ważne, chodzi o to, żeby przeciwnik był długo zatruty.
Mikstura spowolnienia: Dlaczego ona jest ważna? Spowalnia przeciwnika, w związku z tym nie trzeba używać mikstury szybkości, łatwo potem się dogania takiego przeciwnika. Ja osobiście używam takich co dłużej działają.
Mikstura osłabienia: Nie jest ona konieczna. Ja osobiście jej nie używam, ale jak ktoś chce to może. Jak przeciwnik użyje mikstury siły, wyrównuje obrażenia do 0,5 serca. Wniosek z tego, że jest nawet przydatna.
Myślę, że jakoś pomogłem.