Paw nie wiem, czy to się naprawdę sprawdza i czy ma jakieś potwierdzenie, ale przynajmniej mi, im szybciej i więcej zabijam żywiolaków, tym lepszy mam drop

- mnie samemu dropi wszystko co możliwe z tego rodzaju moba
Ale! wszystko zależy od jednej rzeczy! - ile zabijesz tych żywiolaków?
W moim przypadku zabijam tak na 1 porządną wyprawę (35 minut) mniejwięcej 30, więc mam więcej % na wydropienie czegoś lepszego, niż w przypadku gdy ktoś zabija ich 15 i na tym poprzestaje ma na to mniejsze szanse. Z moich obserwacji zauważyłem, również że im więcej zabijesz potworów bez zgonu, tak w 70% przypadków drop będzie się zwiększać - jednak są to TYLKO możliwie pomocne powiązania nie poparte liczbami.
Co do usuwania - Vark ma częściowo rację, klejnoty III lvl są swego rodzaju odciążnikiem, a expowisko jest wyważone pod ich występowanie, bo gdyby nawet dropiły same lvl 4,5,6 i Nic, nie wpłynęło by to według pomysłu autora wątku na korzyść gracza takiego jak on.
pomijając już, że szansa na drop poszczególnych kamieni nie jest od siebie zależna, jeśli oczywiście system dropu jest zaprojektowany tak jak myślę

kiedy zostanie wylosowany drop po zabiciu, system weźmie pod uwagę szanse zawartą w procetach na drop poszczególnego przedmiotu - np. wylosowały się powiedzmy rubin lvl 3, diament lvl 5, emerald lvl 4 - każdy z elementów był losowany osobno, więc nie wpływają na siebie - mogą zostać wylosowane razem, może zostac wylosowane nic, albo zostanie wylosowany tylko jeden z itemów. Podsumowując - drop jednego NIE zabiera szansy na drop czegoś innego, jeśli szybki nie ingerował by w %, zamiast tych klejnotów lvl 3, które "ciągle" ci dropią, dropiło by ci Nic - które pamiętajmy również jest zawarte w dropie jako jego odwrotność, bo jak mówiłem przez ich likwidację bez większej ingerencji i ponownego wywarzania expowiska nie zwiększy się szansa na inne. Będzie ci dropić poprostu Nic. Wszystko to kwestia szczęścia

a to, że "nie chce ci dropić nic innego", bo nie masz szczęścia, to jeszcze nie powód do przebudowy expowiska, która wiązała by się z większą szansa na inne klejnoty - aby nie zaburzyć obecnego systemu moby musiały by być trudniejsze, co spowodowało by mniejszą iloścm ich zabijania, a przez to np. skały z marsa i ogniste miecze (które nie są klejnotami) były by trudniejsze do uzyskania, przez co wzrosła by ich cena co przełożyło by się na skrzynie, kupno itemów na targu i tak dalej..
Uff od tego pisania aż mi sie palce rozgrzały, ale mam nadzieję że wyjaśniłem ;-;