Na jednej z aren jak enderman postawi na spawnie potworow portal to sie nie da wyjsc
Tak jest już jak enderman postawi portal w bazie potwórów... Tak było zawsze
Jeśli masz w drużynie creepera lub Golema da się wyjść. Creeper musi wybuchnąć lub Golem musi zniszczyć bloki.
Przynajmnie tak to na I działa.
@up tylko trzeba pamiętać, że nie każdy się teleportuje do portalu endermana, zwłaszcza gdy jedna się już tam tepnie i wszystkim powie, żeby tam nie wchodzili. Oraz wiadomo, nie każdy potrafi logicznie myśleć, aby rozwalić portal wybuchem ;p
@up - fajnym rozwiązaniem byłaby strefa gdzie Enderman nie może postawić portalu. Tylko nie wiem czy to możliwe.
Zgadzam się z upem. Przydałoby by się jeszcze włączać portal jak się jest endermanem a ktoś inny go postawił.
Może i nawet dodanie wielokrotnego stworzenia portali przez endermany byłoby sensowne, tylko poprzedni zostałby usuwany... Gdy 1 enderman stworzy portal, to reszta endermanów staje się trochę bezużyteczna.. Może i wtedy gdyby zostałoby cos takiego dodanego, to można by było zapobiec tworzeniu portali w spawnie potworów.
Jeśli ma się w drużynie nieogarniętego endermana, to tak już jest.
To bez sensu. Enderman stworzy portal, potwory się teleportują. Następnie wyłączy teleport, stworzy znowu i tak w kółko. Potwory miałyby mieć jeszcze łatwiej?
Raczej chodzi o to, że jak się postawi portal to inne endermany też mogłyby go włączyć jak zostanie wyłączony.
wybaczcie ale idiotoodpornych updatów wprowadzać nie zamierzam... jeśli ktoś nie potrafi grać daną klasą trudno... w końcu się nauczy.