Nazwa użytkownika zbanowanego : Zajebiocha
Jesteś recydywistą?: Tak jakby. Dostałem raz bana od Gosi, wynikający z nieporozumienia.
Dlaczego chcesz dostać unbana: Gram na tym serwerze od dwóch lat. Wydałem sporo pieniędzy na ten serwer. na UnBanie zależy mi bardzo,
ponieważ lubię grać na waszym serwerze.
z Góry dziękuje.
Serwer: mineserwer.pl
2 dni temu (09.01) dostałem ub od Gosi, dzień później dostałem bana powód :cheater
prosze o pomoc w wyjasnieniu kto mnie zbanowal,
i z jakiego powodu, ponieważ cheatow nie używam.
Serio? Ja na prawdę nie wiem JAK MOŻNA mieć czelność po ilu? 15? Banach ZA CHEATY a następnie unbanem z rozkazu samego właściciela przychodzić na minserwer i prosić jakby nigdy nic "Dajcie mi ub bo tak"
wątek powinien lecieć do kosza.
I oczywiście zaraz, przyjdą koledzy z gildii i będą cię bronić. Toxic, jesteś dla mnie zwyczajnie żałosny. Czy jak cię tam nazywać, twoje multikonta już są tak liczne że nie wiem który jest który
http://mineserwer.pl/Temat-UNBAN-Zajebio...Zajebiocha
http://mineserwer.pl/Temat-UNBAN-Zajebio...#pid158969
Jeszcze zacytuję Kornelię
"Miałeś około 15 kont zbanowanych za cheaty
Twoje normalne konta: Nequs Zajebiocha ToxicPlayer"
"Miałeś około 15 kont zbanowanych za cheaty
Twoje normalne konta: Nequs Zajebiocha ToxicPlayer"
Masz dowód ze korzystałem chociaż z jednego konta.
zrobiłem posta po to by wyjaśnić dlaczego dostałem bana a nie by użerać sie z tb.
Prośba o UB przysługuje tylko 1 raz...
@up ale on teraz dostał za co innego
@up
powiedziałem to samo administracji kazali mi pisać tutaj
Nie, wiesz co? nie mam dowodu. Toxic player którego pamięta zapewne ze 100+ graczy to tylko fikcja i manipulacja tvn. Tak obstawiam?
EDIT: Wiem, że chce tu wyjaśnić za co ma bana ale jednak proszenie o ub po tylu banach to bezczelność -.-
Żeby nie było. Poprzednia sprawa dotyczyła banów za multikonta, teraz chodzi o bana za cheaty