16-August-2016, 18:45:12
Witam,
Chodząc po mapie, patrząc na graczy, mafie wpadła mi pewna, nietypowa dość myśl. Pomyślałem sobie, że teraz gracze nie podchodzą tak poważnie do PVP na GTA, przynajmniej niektórzy, a wprowadzenie przedziałów levelowych takich jak na RPG, moim zdaniem by bardzo pomogło. Oczywiście ów przedziały nie mogłyby być za wysokie, gdyż nikt prawdopodobnie by nie wyszedł poza 10 lvl ;d(Gdyby się zabijało tylko graczy i oni tylko by wchodzili do "expa"). Myślę również, że taki zabieg na GTA by zachęcił graczy, by poczuli się jak w prawdziwym GTA czyli, by z większą chęcią atakowali innych, a teraz to połowa graczy przechodzi obok drugiego nic mu nie robiąc. Kolejną moją myślą jest to, że gdyby przedziały levelowe byłyby jednak większe to wtedy można by również zabijać różne mafie typu. Sycylijczyk czy Kolumbijczyk i to by bardziej zachęciło graczy do tego, by znów zaczęli robić Questy poziomu pierwszego oraz by wtedy zarabiali $$$ oraz nabijali by "expa". Natomiast trzeba by w tym przypadku przerobić Mafie by dawałyby "expa". Gdyby ów levele w jakiejś postaci zostały wprowadzone to wtedy większe grono osób by grało w kasynie by wygrać nóż taktyczny, czyli najlepszą broń białą to zabijania. A ten teraźniejszy plugin na levele naprawdę jest zbugowany i chyba każdy mi przyzna rację, kto już tam trochę gra. Czasem lelvel się sam wbija jadąc autem czy nawet idąc po spawnie, a by go wbić trzeba czasem zabić pięciu graczy, a czasem ze 30, a mój kolega nawet po 143 nie wbił levelu, bo liczył. Level czasem się zyskuje jak się kogoś zabije z PSG, a czasem z pałki. Dlatego ten plugin jest według mnie zbugowany chyba, że tak miało być
(w co wątpię). Myślę, że pomysł całkiem fajny i należy go jakoś rozpatrzeć, przedyskutować.
Chodząc po mapie, patrząc na graczy, mafie wpadła mi pewna, nietypowa dość myśl. Pomyślałem sobie, że teraz gracze nie podchodzą tak poważnie do PVP na GTA, przynajmniej niektórzy, a wprowadzenie przedziałów levelowych takich jak na RPG, moim zdaniem by bardzo pomogło. Oczywiście ów przedziały nie mogłyby być za wysokie, gdyż nikt prawdopodobnie by nie wyszedł poza 10 lvl ;d(Gdyby się zabijało tylko graczy i oni tylko by wchodzili do "expa"). Myślę również, że taki zabieg na GTA by zachęcił graczy, by poczuli się jak w prawdziwym GTA czyli, by z większą chęcią atakowali innych, a teraz to połowa graczy przechodzi obok drugiego nic mu nie robiąc. Kolejną moją myślą jest to, że gdyby przedziały levelowe byłyby jednak większe to wtedy można by również zabijać różne mafie typu. Sycylijczyk czy Kolumbijczyk i to by bardziej zachęciło graczy do tego, by znów zaczęli robić Questy poziomu pierwszego oraz by wtedy zarabiali $$$ oraz nabijali by "expa". Natomiast trzeba by w tym przypadku przerobić Mafie by dawałyby "expa". Gdyby ów levele w jakiejś postaci zostały wprowadzone to wtedy większe grono osób by grało w kasynie by wygrać nóż taktyczny, czyli najlepszą broń białą to zabijania. A ten teraźniejszy plugin na levele naprawdę jest zbugowany i chyba każdy mi przyzna rację, kto już tam trochę gra. Czasem lelvel się sam wbija jadąc autem czy nawet idąc po spawnie, a by go wbić trzeba czasem zabić pięciu graczy, a czasem ze 30, a mój kolega nawet po 143 nie wbił levelu, bo liczył. Level czasem się zyskuje jak się kogoś zabije z PSG, a czasem z pałki. Dlatego ten plugin jest według mnie zbugowany chyba, że tak miało być
