MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [POMYSŁ] Levele
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
Chodząc po mapie, patrząc na graczy, mafie wpadła mi pewna, nietypowa dość myśl. Pomyślałem sobie, że teraz gracze nie podchodzą tak poważnie do PVP na GTA, przynajmniej niektórzy, a wprowadzenie przedziałów levelowych takich jak na RPG, moim zdaniem by bardzo pomogło. Oczywiście ów przedziały nie mogłyby być za wysokie, gdyż nikt prawdopodobnie by nie wyszedł poza 10 lvl ;d(Gdyby się zabijało tylko graczy i oni tylko by wchodzili do "expa"). Myślę również, że taki zabieg na GTA by zachęcił graczy, by poczuli się jak w prawdziwym GTA czyli, by z większą chęcią atakowali innych, a teraz to połowa graczy przechodzi obok drugiego nic mu nie robiąc. Kolejną moją myślą jest to, że gdyby przedziały levelowe byłyby jednak większe to wtedy można by również zabijać różne mafie typu. Sycylijczyk czy Kolumbijczyk i to by bardziej zachęciło graczy do tego, by znów zaczęli robić Questy poziomu pierwszego oraz by wtedy zarabiali $$$ oraz nabijali by "expa". Natomiast trzeba by w tym przypadku przerobić Mafie by dawałyby "expa". Gdyby ów levele w jakiejś postaci zostały wprowadzone to wtedy większe grono osób by grało w kasynie by wygrać nóż taktyczny, czyli najlepszą broń białą to zabijania. A ten teraźniejszy plugin na levele naprawdę jest zbugowany i chyba każdy mi przyzna rację, kto już tam trochę gra. Czasem lelvel się sam wbija jadąc autem czy nawet idąc po spawnie, a by go wbić trzeba czasem zabić pięciu graczy, a czasem ze 30, a mój kolega nawet po 143 nie wbił levelu, bo liczył. Level czasem się zyskuje jak się kogoś zabije z PSG, a czasem z pałki. Dlatego ten plugin jest według mnie zbugowany chyba, że tak miało być Tongue (w co wątpię). Myślę, że pomysł całkiem fajny i należy go jakoś rozpatrzeć, przedyskutować.
Myślę że expem z graczy to dobry pomysł ale z mafią to nie jestem przekonany Wink to takie freekille...
Niesamowite! Akurat ja też od niedawna zacząłem o tym myśleć. Jestem jak najbardziej za.
Jestem na nie, te lvl z graczy będą bez sensu, freekille ( bez seta ) nie będą w ogóle mieli szans. Wszyscy będą ich zabijać, nawet misji nie będą mogli zrobić Tongue.
Teraz też nie mogą bo "Diaxy" nie mają co robić na GTA oprócz Questów trzeciego i czwartego stopnia więc ich zabijają. Po za tym każdy będzie chciał każdego ubić, a żeby robić to lepiej trzeba będzie się starać o coraz lepszy ekwipunek więc gracze będą mieli jeszcze większą motywację. Tryb będzie wciągał jeszcze bardziej i być może przyciągnie więcej graczy Smile Oczywiście trzeba wymyślić jakiś kozacki Quest dla tych, którzy już osiągnął jakiś tam lvl, a za ów Questa może być część Setu Police np. która będzie dodawał 2 serduszka, co by bardzo dużo dało na Bankach np.
Chcecie zrobić z GTA podróbkę RPG?
Obiad napisał(a):a za ów Questa może być część Setu Police np. która będzie dodawał 2 serduszka
Zbroje dodające życie.. może jeszcze różdzki i expowiska? Co do pomysłu - na nie.
Piszę tylko levelach i o zbrojach, a ty mi tu wyskakujesz z różdźkami. Nic dodać nic ujać... To, że taka zbroja zaistniała na Trybie RPG to nie oznacza, że jest tylko i wyłącznie przypięta do tego trybu... Po za tym to tylko mój indywidualny pomysł. Zbroje mogą mieć różne enchanty, nie tylko to dodające życie jeśli Ci się to nie podoba.
(16-August-2016 22:35:06)Anty napisał(a): [ -> ]Chcecie zrobić z GTA podróbkę RPG?
Obiad napisał(a):a za ów Questa może być część Setu Police np. która będzie dodawał 2 serduszka
Zbroje dodające życie.. może jeszcze różdzki i expowiska? Co do pomysłu - na nie.
Jakby nie było taka Kamizelka Kuloodporna w realnym życiu też w pewnym sensie, może nie dodaje życia, lecz je lepiej chroni w przypadku strzelaniny. Natomiast zbroje na gta nie ochronią nas przed strzałami z karabinu czy pistoletu, więc dobrym pomysłem jest aby zbroja dodawała HP bo byśmy byli nieco bardziej odporni nawet na te bronie, z których strzelamy. Oczywiście mowa o minimalnych dodatkowych sercach.
Zgadzam się z Antym i Wiktorem. Jestem na NIE!
Tak naprawdę to cały pomysł ma swoje chęci ale rozczaruję tych co są na tak, bowiem o systemie leveli i ich zastosowaniu myśli się wtedy gdy tryb jest tworzony, czyli od początku.

Chociaż przez chwilę pomyślcie, to tak jakbyście nwm. dajmy na to zrobili levele na RPG i w pewnym momencie byście je edytowali o jakieś możliwości gdy się osiągnie dany level, wtedy wymagany by był reset leveli i wszyscy by się wkurzyli bo szkoda odbierać im te expowiska i możliwości levelowe... Jedyne co można zmieniać w trakcie to progi levelowe czyli zmiana max levela. W przypadku GTA max lvl jest nieznany i ciężko by ująć czy plugin wgl coś wraz z lvlem dodaje (chociaż wątpię w to).

W obecnym systemie na GTA, za level dostaje się diament czyli źródło nitra do samochodu, chociaż może kiedyś nitro znajdzie w misjach zastosowanie czego ja obiecać nie mogę (wiadomo, Bananem nie jestem ;p i nie znam też wszystkich możliwości i ograniczeń).

Doceniam pomysł ale mimo to również dołączam się do powodów na NIE wraz ze swoim objaśnieniem Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie