08-July-2016, 15:24:23
Witam, nie wydaje się wam dziwne że zwykły miecz wojownika jest lepszy od OSTRZA SPRAWIEDLIWOŚCI który dostaje Wszechmogący na starcie?
Tutaj link gdzie pokazuje specyfikację miecza.
https://youtu.be/HWPsWSP2g08
Zwróćcie uwagę, że pod broniami które są narzędziami (np. Miecz wojownika to diaxowa siekiera) pokazuje ile zabiera hp? A nad ostrzem spr. który jest kamiennym mieczem nie pokazuje.
Jak będziecie oglądać jak bije tym ostrzem to żeby policzyć Hity dajcie prędkość 2 razy mniejszą. Policzcie, a potem sami wejździe i zacznijcie lać potworka zwykłym mieczem wojownika. Zobaczycie różnicę.
To na tyle.
CYTUJE SŁOWA GRACZA Solly KTÓRY ZROZUMIAŁ O CO MI CHODZI:
Tutaj link gdzie pokazuje specyfikację miecza.
https://youtu.be/HWPsWSP2g08
Zwróćcie uwagę, że pod broniami które są narzędziami (np. Miecz wojownika to diaxowa siekiera) pokazuje ile zabiera hp? A nad ostrzem spr. który jest kamiennym mieczem nie pokazuje.
Jak będziecie oglądać jak bije tym ostrzem to żeby policzyć Hity dajcie prędkość 2 razy mniejszą. Policzcie, a potem sami wejździe i zacznijcie lać potworka zwykłym mieczem wojownika. Zobaczycie różnicę.
To na tyle.
CYTUJE SŁOWA GRACZA Solly KTÓRY ZROZUMIAŁ O CO MI CHODZI:
Cytat:Akurat zgadzam się z pegek, z reszta nie ponieważ na dole tego miecza nie ma atrybutu określającego podstawowy damage miecza.
Można stworzyć przedmiot który takiego atrybutu nie będzie posiadał podam tutaj jeden przykład ;p (tylko sam argument)
...{AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:0 etc.
(więcej o tym jak chcecie wiedzieć to poczytajcie tutaj http://minecraft.gamepedia.com/Attribute) ;p
co tłumaczy brak tzw +5 obrażeń od kamiennego miecza, czyli nie są doliczane obrażenia z wyjątkiem sharpnessa. Po za tym enchant sharpness np. 4 nie dodaje się (4 sharpnessa + 5 damage etc.). Jeden poziom sharpnessa dodaje +1,5 pkt obrażeń więc prawidłowo będzie (4*1,5 #W ten sposób obliczany damage enchantu) +5 # damage miecza.
Wniosek:
Jeżeli miecz sprawiedliwości nie posiada atrybutu obrażeń to (4*1,5)+0=6 damage
Dla miecza wojownika (diamentowej siekierki z +6 damage (atrybut)) (1*1,5)+6=7,5
Miecz wojownika jest lepszy od sprawiedliwości, tak pół na pół że zgadzam się z tym ze to zostało celowo zrobione, albo blad przy pisaniu "pluginu" czy tam "skriptu".
dowody ze tak może być:
- http://screenshot.sh/m9lRtap9CuLLV (tak czy inaczej ale miecz sprawiedliwości to gówno i nie polecam) Smile
- http://screenshot.sh/oAiTR69zbCtAr
Dziękuje, do widzenia. ps. przepraszam ale w mojej naturze jest tak ze jestem chaotyczny jeżeli chodzi o matematykę logikę etc.