MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Ostrze sprawiedliwości (chyba bug)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, nie wydaje się wam dziwne że zwykły miecz wojownika jest lepszy od OSTRZA SPRAWIEDLIWOŚCI który dostaje Wszechmogący na starcie?
Tutaj link gdzie pokazuje specyfikację miecza.
https://youtu.be/HWPsWSP2g08
Zwróćcie uwagę, że pod broniami które są narzędziami (np. Miecz wojownika to diaxowa siekiera) pokazuje ile zabiera hp? A nad ostrzem spr. który jest kamiennym mieczem nie pokazuje.
Jak będziecie oglądać jak bije tym ostrzem to żeby policzyć Hity dajcie prędkość 2 razy mniejszą. Policzcie, a potem sami wejździe i zacznijcie lać potworka zwykłym mieczem wojownika. Zobaczycie różnicę.
To na tyle.

CYTUJE SŁOWA GRACZA Solly KTÓRY ZROZUMIAŁ O CO MI CHODZI:

Cytat:Akurat zgadzam się z pegek, z reszta nie ponieważ na dole tego miecza nie ma atrybutu określającego podstawowy damage miecza.

Można stworzyć przedmiot który takiego atrybutu nie będzie posiadał podam tutaj jeden przykład ;p (tylko sam argument)

...{AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:0 etc.

(więcej o tym jak chcecie wiedzieć to poczytajcie tutaj http://minecraft.gamepedia.com/Attribute) ;p

co tłumaczy brak tzw +5 obrażeń od kamiennego miecza, czyli nie są doliczane obrażenia z wyjątkiem sharpnessa. Po za tym enchant sharpness np. 4 nie dodaje się (4 sharpnessa + 5 damage etc.). Jeden poziom sharpnessa dodaje +1,5 pkt obrażeń więc prawidłowo będzie (4*1,5 #W ten sposób obliczany damage enchantu) +5 # damage miecza.

Wniosek:
Jeżeli miecz sprawiedliwości nie posiada atrybutu obrażeń to (4*1,5)+0=6 damage
Dla miecza wojownika (diamentowej siekierki z +6 damage (atrybut)) (1*1,5)+6=7,5

Miecz wojownika jest lepszy od sprawiedliwości, tak pół na pół że zgadzam się z tym ze to zostało celowo zrobione, albo blad przy pisaniu "pluginu" czy tam "skriptu".

dowody ze tak może być:
- http://screenshot.sh/m9lRtap9CuLLV (tak czy inaczej ale miecz sprawiedliwości to gówno i nie polecam) Smile
- http://screenshot.sh/oAiTR69zbCtAr

Dziękuje, do widzenia. ps. przepraszam ale w mojej naturze jest tak ze jestem chaotyczny jeżeli chodzi o matematykę logikę etc.
Wcale nie jest gorsze od startowego miecza!
Kamienny miecz + Ostrość IV=10 HP
Diamentowa siekiera + Ostrość I=7 HP
Temat uważam za zakończony...
1 lvl ostrości zadaje od 0,5 do 1,5 hp, więc średnio 1 hp

Ostrze Sprawiedliwośći:
1x4=4
4+5=9

Miecz wojownika:
1x1=1
1+6=7

9 > 7


Pomogłem? Daj Diaxa!
Akurat zgadzam się z pegek, z reszta nie ponieważ na dole tego miecza nie ma atrybutu określającego podstawowy damage miecza.

Można stworzyć przedmiot który takiego atrybutu nie będzie posiadał podam tutaj jeden przykład ;p (tylko sam argument)

...{AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:0 etc.

(więcej o tym jak chcecie wiedzieć to poczytajcie tutaj http://minecraft.gamepedia.com/Attribute) ;p

co tłumaczy brak tzw +5 obrażeń od kamiennego miecza, czyli nie są doliczane obrażenia z wyjątkiem sharpnessa. Po za tym enchant sharpness np. 4 nie dodaje się (4 sharpnessa + 5 damage etc.). Jeden poziom sharpnessa dodaje +1,5 pkt obrażeń więc prawidłowo będzie (4*1,5 #W ten sposób obliczany damage enchantu) +5 # damage miecza.

Wniosek:
Jeżeli miecz sprawiedliwości nie posiada atrybutu obrażeń to (4*1,5)+0=6 damage
Dla miecza wojownika (diamentowej siekierki z +6 damage (atrybut)) (1*1,5)+6=7,5

Miecz wojownika jest lepszy od sprawiedliwości, tak pół na pół że zgadzam się z tym ze to zostało celowo zrobione, albo blad przy pisaniu "pluginu" czy tam "skriptu".

dowody ze tak może być:
- http://screenshot.sh/m9lRtap9CuLLV (tak czy inaczej ale miecz sprawiedliwości to gówno i nie polecam) Smile
- http://screenshot.sh/oAiTR69zbCtAr

Dziękuje, do widzenia. ps. przepraszam ale w mojej naturze jest tak ze jestem chaotyczny jeżeli chodzi o matematykę logikę etc.
Właśnie solly, tylko ci geniusze na górze nie "umiom" czytać i nie ogarneli że właśnie chodzi o pasek samego kamiennego miecza :/

(09-July-2016 21:34:11)Ninja_Master napisał(a): [ -> ]1 lvl ostrości zadaje od 0,5 do 1,5 hp, więc średnio 1 hp

Ostrze Sprawiedliwośći:
1x4=4
4+5=9

Miecz wojownika:
1x1=1
1+6=7

9 > 7


Pomogłem? Daj Diaxa!

Pierwszy lvl ostrości i każdy kolejny dodają do broni 1,25 hp :/
http://minecraft.gamepedia.com/Enchantin...xclusion-6

[qoute='gamepedia'] Adds 1 (Half Heart.svg) extra damage for the first level, and 0.5 (Heart.svg × 1⁄4) for each additional level. [/qoute]

Dobra niewazne bo rozne statystyki przegladalem (nie tylko wiki) no i rozne rzeczy podaja xd
Niech banan naprawi jeszcze to, że jak wchodzisz do gry zbrojmistrzem to łapkę ma się w tym slocie w którym jest naprawa (ten klucz) i wtedy naprawa automatycznie się uruchamia przez co zamiast 3 mamy 2 ;(.

WYSTARCZY ŻE ZMIENI MIEJSCE NAPRAWY E EQ I PO SPRAWIE.
Zauwaz ze miecz wojownika to diamentowa siekiera czyli +6 attack damage
natomiast ostrze sprawiedliwości to kamienny miecz czyli +5 attack damage
dodajac do tego sharp 1 dla siekiery i sharp 4 dla kamiennego miecza wychodzi że lepszy jest kamienny miecz.
(10-July-2016 14:32:36)MrRayqq napisał(a): [ -> ]Zauwaz ze miecz wojownika to diamentowa siekiera czyli +6 attack damage
natomiast ostrze sprawiedliwości to kamienny miecz czyli +5 attack damage
dodajac do tego sharp 1 dla siekiery i sharp 4 dla kamiennego miecza wychodzi że lepszy jest kamienny miecz.

MrRayqq proszę, nie bądź taki jak danio i ninja i zobacz że pisałem ŻE POD OSTRZEM SPRAWIEDLIWOŚCI NIE MA STANDARDOWEGO PASKU ILE HP ZABIERA JAK U INNYCH MIECZY CZY NARZĘDZI
@up w żaden sposób nie przeszkadza to w grze wiec nie wiem w czym problem.. czepiacie sie takich drobiazgów niedługo bedzie wątek ze jakiś admin zapomniał klocka postawić i to cholernie ludzią przeszkadza bo brakuje jednego klocka.
Stron: 1 2
Przekierowanie