MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: AntyLogout
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na PvP jest problem z logaczami. Komendy /mvs, /p h (plotme home) i /spawn są niezabezpieczone. Czekanie na teleportacje na dowolny /warp trwa za krótko, zaledwie 2 sekundy.

Komenda /mvs powinna zostać całkowicie zablokowana, a komenda /p h (plotme home) powinna być zablokowana jedynie na pvp za pomocą flagi. Jest problem z komendą /spawn. Gdy jest się podczas walki to nie można jej użyć, ale gdy już AntyLogout nas nie trzyma można spokojnie przeteleportować się nią na spawn bez czekania. Powinna ona zostać ustawiona na czekanie na teleportacje 5 sek łącznie z warpami. Zastanawiałem się aby przestawić czas walki na 6 sek, ponieważ ludzie zwiewają przed nami na pvp, a gdy już nie są podczas walki logają zanim do nich się dobiegnie. Moim zdaniem wystarczy 6 sek, ale piszcie co wy sądzicie ile wystarczy sek na czas walki.

@Edit
Dopisze jeszcze o komendzie /home która również trzyma nas 2 sek.
Przemyślałem to. Wystarczy 4 sek AntyLogouta, a wszystkie komendy będą trwać 3 sek. I tak zdążymy dogonić osobę, która będzie czekać na teleportacje. Oczywiście /p h i /mvs zostaną zablokowane (/p h tylko na terenie PvP). Będzie jedynie problem, że jak upłynie czas walki to gracze będą mogli zlogać bez czekania. Powinno się ustawić to aby pojawiać się po wbiciu na serwer w miejscu zlogania.
zgodzę się z Plackiem bo potem gracze mówią że nie wykorzystują błędu i nie łamią regulaminu uciekając z pvp te komendy powinny być zrobione tak jak placek mówi
Racja te komendy muszą zostać zablokowane. Tp na określony warp również jest za krótkie, łatwo uciec gdy przeciwnik Cię goni. "Czas walki" (anti logout) powinien trzymać 7 sekund, nie będą logać warpami i komendą /spawn, walka stanie się uczciwa bez jakiegokolwiek logania.
Komenda spawn jest dobrze ustawiona - nie ma walki /spawn - inaczej z pvp nie da sie uciec, bo gdyby jeszcze bylo odliczanie 5 sekund, to nigdy by sie nie dalo z pvp wyjsc..
Dobra może przesadziłem z tymi 5 sekundami, ale chociaż żeby były 3 sek na teleportacje (skoro będzie to ustawione na 3 sek to warpy również będzie można ustawić na te 3 sek, bo nie będzie wtedy sensu aby były one ustawione na 5 sek). Walka nie powinna się kończyć na tym że przeciwnik będzie zwiewał i kiedy AntyLogout nie będzie go trzymał to wpisze /spawn, tylko na tym aż któryś z graczy padnie. Jak komuś będą się kończyć koxy itp i przeciwnik będzie za mocny to jego wina, że wchodził na pvp.
@Refresh.
No więc biorę się do roboty.


*mvs zablokowalem globalnie na wszystkich serwerach i wszystkich trybach.
*na 7 serwerach jail ustawilem czat teleportacji na 4 sekundy po wpisaniu komendy
*w combatlogu wprowadziłem blokadę używania dowolnych komend podczas samej walki (wcześniej była lista zablokowanych.

i tak zamierzonego efektu nie osiągniesz bo ograniczenia czasowe dotyczą komend z essentiala, typu /warp x. Combat log cały czas jest tam aktywny więc nie ma czego już poprawiać, podczas walki żadnej komendy nie użyją, jak zwieją to i tak uciekna. Poza tym to jail a nie serwer pvp, walki pvp na nim to tylko mało istotny dodatek.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=4GHV]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

Przekierowanie