MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Skarga ziemniaczek212
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mój nick: maciejek10101010
Nick osoby posądzonej: ziemniaczek212
Najdokładniejsza data zdarzenia: dzisiaj (8 maja 2016r) godzina ok.19:45-19:52
Opis zdarzenia: gościu o tej nazwie zabrał mi samochód, wiec poprosiłem o jego oddanie, a on po tym gdy napisałem że ma to zrobić, i że niby zgłosze to na forum, napisał ,,jebn** się w główkę,, oraz ,,za to nie ma bana debilu,,. Proszę o ukaranie odpowiednio gracza za wyzwiska, dodaje ss'y:[attachment=1129][attachment=1130]
Mam jeszcze 2 zdjęcia części konwersacji, ale są za duże więc gdyby ktoś polecił jakis program lub żebym mógł wysłać na np. pw. Dodaje jeszcze jednego ss'a, a napisał mi ziemniaczek212, że on umie to i tamto, i że na mnie też złoży skarge:[attachment=1131]
sugerowany wymiar kary: nie znam się na tym, ale chyba ban
serwer: mineserwer.pl
dodaje po edycji:
sugerowany wymiar kary: permban, za wulgaryzmy i wylgarne wyzywanie gracza!
Serwer ?
Przepraszam cie bardzo mam dodać ss'y jak mnie wyzywasz? przepraszam on mi groził, że będę miał perma. Zostawicie to tak? nie raz wyzywal innych graczy jak potrzeba może się tu udzielić pare osób w ostatni tydzień Smile. Niestety teraz wystarczy edytowac w dobrym programie chat i wszystko jasne tak? Żałosne tyle powiem. No umiem to i tamto wyzywales mnie na skype... ogarnij sie człowieku.

A i serwer McSurvi.pl...

ale naprawde policjant musi we wszystko wierzyć?
Ja narazie widzę tylko powody do zbanowania ziemniaczka. Zeznania tyle wam dadzą ile nudy które ostatnio mnie dotykają, czyli nic, bo żaden moderator na zeznania nie patrzy tylko na dowody prawdziwości tych zeznań.

Czekam na rozszerzenie wypowiedzi ziemniaka o dowody, w przeciwnym wypadku tylko 1 osoba (czyli on sam) otrzyma karę - ban na 1 dzień za wulgaryzmy...