26-December-2014, 20:58:58
Wymyśliłem taki tryb jak... SLENDER RUN!
To jest tryb wymyślony przeze mnie i takie są jego zasady...
1)Jak sie w niego gra:
Jest pięć osób jedna z nich to: Slender a reszta to: Ofiary
Ofiary muszą znaleźć i zabrać razem 8 kartek rozłożonych po mrocznej strasznej mapie by móc zabić Slendera... a slender musi zabić wszystkich przed zebraniem kartek po zebraniu tych kartek slender traci swoją moc (opisze ją na końcu).
2)Wyposażenie:
Wyposażenie Ofiar to: skórzana zbroja i drewniany mieczyk z knockbackiem lvl4
Wyposażenie Slendera: Diamentowy miecz bez enchantów, diamentowa zbroja i kompas teleportujący z ograniczeniem teleportacji co 6 sekund.
3) Efekty graczy:
Efekty Ofiar to: Oślepienie 1 ( by nie widzieli za dużo) i speed 1.
Efekty slendera to: Night vision, slowness 1 (by gracze mili szanse na ucieczkę) , wysoki podskok 2 i regeneracja 4
4) straty Slendera po zebraniu kartek:
Slendera po zebraniu kartek trzeba ZABIĆ by wygrać (Jako postać: Ofiara) traci on wtedy diamentową zbroje miecz i wszystkie efekty oprócz slowness i night vision traci on też swój kompas teleportujący i nie może sie teleportować po zebraniu kartek trzeba zabić slendera wciągu 3 minut inaczej slender wygrywa Ofiary dodatkowo dostają po zebraniu kartek diamentowe miecze i muszą nimi zgładzić slendera!
Mam nadzieję że tryb który wymyśliłem się spodoba i kiedyś zyska sławę
Dziekuje za wysłuchanie i życzę miłego dnia
Golden_Freddy999
P.S. Przepraszam za błedy lecz robiłem to na szybko 
To jest tryb wymyślony przeze mnie i takie są jego zasady...
1)Jak sie w niego gra:
Jest pięć osób jedna z nich to: Slender a reszta to: Ofiary
Ofiary muszą znaleźć i zabrać razem 8 kartek rozłożonych po mrocznej strasznej mapie by móc zabić Slendera... a slender musi zabić wszystkich przed zebraniem kartek po zebraniu tych kartek slender traci swoją moc (opisze ją na końcu).
2)Wyposażenie:
Wyposażenie Ofiar to: skórzana zbroja i drewniany mieczyk z knockbackiem lvl4
Wyposażenie Slendera: Diamentowy miecz bez enchantów, diamentowa zbroja i kompas teleportujący z ograniczeniem teleportacji co 6 sekund.
3) Efekty graczy:
Efekty Ofiar to: Oślepienie 1 ( by nie widzieli za dużo) i speed 1.
Efekty slendera to: Night vision, slowness 1 (by gracze mili szanse na ucieczkę) , wysoki podskok 2 i regeneracja 4
4) straty Slendera po zebraniu kartek:
Slendera po zebraniu kartek trzeba ZABIĆ by wygrać (Jako postać: Ofiara) traci on wtedy diamentową zbroje miecz i wszystkie efekty oprócz slowness i night vision traci on też swój kompas teleportujący i nie może sie teleportować po zebraniu kartek trzeba zabić slendera wciągu 3 minut inaczej slender wygrywa Ofiary dodatkowo dostają po zebraniu kartek diamentowe miecze i muszą nimi zgładzić slendera!
Mam nadzieję że tryb który wymyśliłem się spodoba i kiedyś zyska sławę

Dziekuje za wysłuchanie i życzę miłego dnia
Golden_Freddy999

