MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Odrzucone] [unban] OstrySkladak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Nazwa użytkownika zbanowanego : OstrySkladak
Jesteś recydywistą?: nie.
Dlaczego chcesz dostać unbana: Ponieważ gram na serwerze od 1roku i chce dalej na nim grac. Grałem na survivalu i gram na nim już ponad tydzień miałem ogarnięty set domek itd. I gram sobie i kolega zaczął mnie bić dla żartu, więc zacząłem się z nim bić i nagle ban: Ban za killaura czy jakoś tak. Możliwe ze to mogła być pomyłka [2 adminow na ts powiedzieli mi tak.] albo mogłem coś kliknąć bo mój brat też gra w minecrafta
Serwer:Mineserwer.pl

Pozdrawiam i prosze o UnBana ponieważ chcę się cieszyć z gry na tym serwerze Smile

Pozdrawiam Skladak.
A jacy to admini Ci tak powiedzieli?
Za kill aura banuje ac więc błąd pomocnika albo policjanta jest wykluczony.
Ale Można też tak banować ,że napisać np. &4 Jestes zbanowany na tą siec za &2 KillAura i to zadziałało 1 chciałem tak zbanować .

PS Można tak w ogóle?Bo ja sprawdzałem i działa...
@up ale po co, nikt tak nie banuje, tylko by to myliło.
A co było z moim przypadkiem? Też dostałem niewinnego bana za nic. Albo on kłamie i próbuje wyłudzić UB, albo naprawdę dostał niewinnego bana. Nie wszystkie maszyny są doskonałe. Decyzja należy do moderacji MineSerwera.
Gizmog przy treści bana możesz napisać co zechcesz ale polecam po prostu za cheaty
Na sv tam w ogóle działa AC BO Mój kolega latał odpalony i 2 dni ac nie banował aż w końcu jakiś pomocnik o zbanował...
Ech. szczerze uwielbiam takie zmyślanie.. pisze to co ślina na język przyniesie.
Cytat:I gram sobie i kolega zaczął mnie bić dla żartu, więc zacząłem się z nim bić i nagle ban
Hah padłem.. myślisz że tylko ty piszesz wątek o unban.. wszyscy tak piszą że coś im się kliknęło niechcący.. Wina oczywiście brata, ciotki, sąsiada, księdza..