12-April-2016, 17:08:06
Paladyn - dostaje drewniany miecz odrzut 1 i + 1 obrażenie każdym mieczem
cena 8,000
Pirotechnik - Posiada kamienny miecz i moc podpalania przeciwnika
cena 8,000
Dracula - Dostaje kamienny miecz potion widzenia w ciemności i ma 30 procent na wyssanie krwi i uleczenie siebie podczas walki z przeciwnikiem
cena 10,000
Straznik - Dostaje kolczatą klate + może regenerować się gdy walczy pod swoim kamieniem
cena 8,000
Ninja - Ma podwójny skok ( Tak jakby wbudowany vortex) nie dostaje obrażeń od upadku posiada łuk bez enchantów i 6 strzał
cena 25,000
Skrytobójca - Ma duży skok (mniejszy niz ninja) i może się zrobić nie widzialny, ale gdy uderzy kogoś widać już go
cena 20,000
Skorpion - przyciąga do siebie graczy magicznym harpunem
cena 20,000
Skoczek - Potrafi zrobić portale w swojej bazie do bazy przeciwnika
cena 18,000
Alchemik - Dostaje stół alchemiczny ( możliwość robienia potek )
cena 18,000
Budowniczy - Dostaje bloki do budowania przydaje się gdy ktoś chce obudować bazy by drużyna przeciwna nie weszła to klasa dla tych co nie chcą zbyt atakować tylko bronić
cena 15,000
Wampir może wyssać krew gdy ktoś ma 40% hp lub niżej jeśli ma wyżej to jak wyssiesz masz 2 serca a może i nawet dedniesz
Cena 13,000
Duch dostaje vortex bez enchantów którym może się zmienic miejscem tylko z przeciwnikiem jeśli tego użyje może użyć go za 11 sekund
cena 15,000
Czarownik - dostaje złoty miecz i butelki z expem klasa idealna dla kozaków z diax setem by sobie go enchantować.
cena 10,000
Strzelec - dostaje łuk moc 1 i 16 strzał klasa idealna na karaibach
cena 8,000
Górnik - Klasa idealna dla wojownika co nie ma itemów boskich ani vipa by móc szybciej wykopać rudy
cena 8,000
Protektor - klasa idealna dla osób pilnujących kamień gdy walczy przy kamieniu może sparaliżować siebie, ale przeciwnik nie może się ruszać i zadawać obrażeń
cena 15,000
Berserker - może posiadać 13 serc na początku gry ma 9 by zdobyć 13 musi zabić 4 osoby, niestety jak dednie traci te 4 serca
cena 11,000
cena 8,000
Pirotechnik - Posiada kamienny miecz i moc podpalania przeciwnika
cena 8,000
Dracula - Dostaje kamienny miecz potion widzenia w ciemności i ma 30 procent na wyssanie krwi i uleczenie siebie podczas walki z przeciwnikiem
cena 10,000
Straznik - Dostaje kolczatą klate + może regenerować się gdy walczy pod swoim kamieniem
cena 8,000
Ninja - Ma podwójny skok ( Tak jakby wbudowany vortex) nie dostaje obrażeń od upadku posiada łuk bez enchantów i 6 strzał
cena 25,000
Skrytobójca - Ma duży skok (mniejszy niz ninja) i może się zrobić nie widzialny, ale gdy uderzy kogoś widać już go
cena 20,000
Skorpion - przyciąga do siebie graczy magicznym harpunem
cena 20,000
Skoczek - Potrafi zrobić portale w swojej bazie do bazy przeciwnika
cena 18,000
Alchemik - Dostaje stół alchemiczny ( możliwość robienia potek )
cena 18,000
Budowniczy - Dostaje bloki do budowania przydaje się gdy ktoś chce obudować bazy by drużyna przeciwna nie weszła to klasa dla tych co nie chcą zbyt atakować tylko bronić
cena 15,000
Wampir może wyssać krew gdy ktoś ma 40% hp lub niżej jeśli ma wyżej to jak wyssiesz masz 2 serca a może i nawet dedniesz
Cena 13,000
Duch dostaje vortex bez enchantów którym może się zmienic miejscem tylko z przeciwnikiem jeśli tego użyje może użyć go za 11 sekund
cena 15,000
Czarownik - dostaje złoty miecz i butelki z expem klasa idealna dla kozaków z diax setem by sobie go enchantować.
cena 10,000
Strzelec - dostaje łuk moc 1 i 16 strzał klasa idealna na karaibach
cena 8,000
Górnik - Klasa idealna dla wojownika co nie ma itemów boskich ani vipa by móc szybciej wykopać rudy
cena 8,000
Protektor - klasa idealna dla osób pilnujących kamień gdy walczy przy kamieniu może sparaliżować siebie, ale przeciwnik nie może się ruszać i zadawać obrażeń
cena 15,000
Berserker - może posiadać 13 serc na początku gry ma 9 by zdobyć 13 musi zabić 4 osoby, niestety jak dednie traci te 4 serca
cena 11,000