MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Czy to was nie wkurza ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nawet jak osoba nie ma ninj to i tak logają rozsypią się na spanie ale szybko pozbierają i mają te ity i tak dużo osób robi
Według mnie niech zostaje jak jest ,gdyż osoba mogła tak dlugo uciekać aż skończy jej sie czas i może sie wylogować ,pozatym jak masz eq to poco ci więcej przedmiotów a jak niemasz to co za problem skoczyć w przepaść i rozbić te osobe Wink
Jestem za zrobieniem tego Smile.
Co drugi gracz z diaxowymi itami i full boskimi gdy ma 1serce a gonią go to skaczą i wkurzające.Tacy gracze przez to są niepokonani i mogą tak atakować nieskończoność.
Jestem za.
Przesadzacie, żeby uciec musi być przy krawędzi mapy, jeśli z kimś walczy to nawet wyskoczyć nie zdąży bo przy odpalonym rogu na 2 hity będzie... na dzień dzisiejszy combatlog więcej złego niż dobrego przyniesie, chociaż nie wykluczam że w przyszłości być może to usprawnie, dziękuję za zgłoszenie.
Można chyba zamknąć bo wszystko wyjaśnione Smile
Czy wojownicy dusz to survival?
uszek... Czy ten tryb chociaż w małym stopniu przypomina Ci surwiwal?
Rzeczywiście jest to strasznie denerwujące. Załóżmy, ze ktoś nabija kille. Ma diamentowy ekwipunek. Gracze strasznie się starali aby go zabić. Gdy uciekał, spadł w przepaść. Gdy się wyloguje, znowu będzie miał diamentowy ekwipunek i znowu będzie nabijać kille.
UP: Ahh danio... To tak nie działa Tongue Jak spadnie za granicę mapy, następnie zrobi reloga to go teleportuje do bazy, gdy gracz nie posiada klasy ninja to zginie od upadku i szanse na odzyskanie ekwipunku są dość małe. Jest jeszcze taka opcja, że lognie vortexem to wtedy nie zginie od '' upadku '', gdyż każdy wie, że po użyciu vortexa jest się nieśmiertelnym przez kilka sekund. Ale jak już wcześniej się wyraziłem jest to zbędne :> .
masz racje RokoPVP bo oni tylko jak majom pół hp to wpiszom /hub lub /lobby
Dobry Pomłys łap +
Stron: 1 2 3
Przekierowanie