20-March-2016, 20:13:20
Cześć,w tym poradniku chciałem wam przedstawić,jak dobrze używać klas potworów.
Klasy podstawowe
[/b]Zombie - Powinien przejść do świątyni bokiem,ponieważ nie ma sensu żeby walczył z wojownikami wprost.Po wejściu do świątyni powinien iść ją niszczyć.
[/b]Pigman - Tak jak zombie,tylko po wejściu do świątyni powinien bić wojowników bez uzbrojenia.
[/b]Szkielet - Powinien zeskoczyć ze spawna potworów i strzelać do wojowników w smoczej zbroi.
[/b]Creeper - Musi iść i wybuchnąć w murach,żeby inne potwory weszły.
[/b]Pająk - Powinien użyć trującej mikstury na wojownikach i wejść do świątyni.Jeżeli któryś by go gonił to powinien uderzyć go Konfuzją.Wtedy zostanie oślepiony.
[/b]Enderman - Nie powinien walczyć,tylko przejść na około pola walki i stworzyć portal.
[/b]Śnieżny golem - Nie polecam go brać, ponieważ często chybi, a jego kule są bardzo słabe.Jeżeli jednak go wybierzecie,to strzelajcie do wojowników, tylko że z mniejszego dystansu.
[/b]Stalowy golem-Powinien być osłaniany przez inne potwory i iść po płaskim terenie (najlepiej po lodzie, bo wtedy jest szybszy), ponieważ nie umie skakać.
[/b]Larwa - Powinna iść w trawie,ponieważ wtedy unika wzroku przeciwników.
Bossowie
[/b]Mroczny mag - Powinien walczyć miksturkami, ale z takiego dystansu, żeby nie dać się bić bronią.Nie ma znaczenia, kogo uderza.
[/b]Wither - Powinien najlepiej nie wychodzić ze spawna i strzelać do wojowników.
[/b] Blaze - Powinien walczyć w dystansie ok. 10 kratek.
[/b] Toksyczna krowa - Po prostu przybiec pod mury i się wysadzić.Jeżeli widzi wojowników,powinna się wysadzić jak najbliżej nich.
[/b] Czerwony smok - Nie powinien miotać ogniem gdzie popadnie,ponieważ ma ograniczony dostęp.Powinien rozdzielić grupę wojowników,wtedy łatwiej byłoby ich pokonać.
[/b] Herobrine - Powinien teleportować się pod mury, a gdy przy nich jest to na nie wskoczyć.Gdy widzi wojowników powinien atakować ich miksturkami i laską oraz miotać w nich kulami ognia i dymem. Jeżeli ma mało hp to powinien się wysadzić.
Proszę żeby nie dawać minusów, ponieważ to mój pierwszy poradnik!
Klasy podstawowe
[/b]Zombie - Powinien przejść do świątyni bokiem,ponieważ nie ma sensu żeby walczył z wojownikami wprost.Po wejściu do świątyni powinien iść ją niszczyć.
[/b]Pigman - Tak jak zombie,tylko po wejściu do świątyni powinien bić wojowników bez uzbrojenia.
[/b]Szkielet - Powinien zeskoczyć ze spawna potworów i strzelać do wojowników w smoczej zbroi.
[/b]Creeper - Musi iść i wybuchnąć w murach,żeby inne potwory weszły.
[/b]Pająk - Powinien użyć trującej mikstury na wojownikach i wejść do świątyni.Jeżeli któryś by go gonił to powinien uderzyć go Konfuzją.Wtedy zostanie oślepiony.
[/b]Enderman - Nie powinien walczyć,tylko przejść na około pola walki i stworzyć portal.
[/b]Śnieżny golem - Nie polecam go brać, ponieważ często chybi, a jego kule są bardzo słabe.Jeżeli jednak go wybierzecie,to strzelajcie do wojowników, tylko że z mniejszego dystansu.
[/b]Stalowy golem-Powinien być osłaniany przez inne potwory i iść po płaskim terenie (najlepiej po lodzie, bo wtedy jest szybszy), ponieważ nie umie skakać.
[/b]Larwa - Powinna iść w trawie,ponieważ wtedy unika wzroku przeciwników.
Bossowie
[/b]Mroczny mag - Powinien walczyć miksturkami, ale z takiego dystansu, żeby nie dać się bić bronią.Nie ma znaczenia, kogo uderza.
[/b]Wither - Powinien najlepiej nie wychodzić ze spawna i strzelać do wojowników.
[/b] Blaze - Powinien walczyć w dystansie ok. 10 kratek.
[/b] Toksyczna krowa - Po prostu przybiec pod mury i się wysadzić.Jeżeli widzi wojowników,powinna się wysadzić jak najbliżej nich.
[/b] Czerwony smok - Nie powinien miotać ogniem gdzie popadnie,ponieważ ma ograniczony dostęp.Powinien rozdzielić grupę wojowników,wtedy łatwiej byłoby ich pokonać.
[/b] Herobrine - Powinien teleportować się pod mury, a gdy przy nich jest to na nie wskoczyć.Gdy widzi wojowników powinien atakować ich miksturkami i laską oraz miotać w nich kulami ognia i dymem. Jeżeli ma mało hp to powinien się wysadzić.
Proszę żeby nie dawać minusów, ponieważ to mój pierwszy poradnik!