MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Mały stopień zbalansowania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Chciałbym poruszyć temat który irytuje wielu graczy i jest dość ważny.W W vs P 1 i 2 istaniało takie coś jak "furia", pozwalała ona zabijać potwory 1 uderzeniem po zabiciu innego.
Na W vs P 1 było to spoko ale. Niestety dodali olbrzyma więcej bossów i sprawa się komplikuje.Bo szczerze dziwne jest to że olbrzym ma w *%& serc ale może być zabity na hita w tej "furii" moim zdaniem jest to naprawdę irytujące każdy gracz który gra bossem i tego doświadczy ma taką mine - Angry. Mam nadzieje że Szybki banan patrząc na ten temat zmieni to nwm. np. napisze plugin ja tam się nie znam.Chodzi mi o to ze bossy powinny być silniejsze i co najważniejsze nie powinno się zabijać bossa na hita.Jest poprostu za słabo zbalansowane.
Mam nadzieje że Szybki na to zerknie i poprawi to, Byłbym wdzięczny Smile PS. nie bójcie się głosowania to dotyczy nas wszystkich.
Po to jest właśnie szał bitewny, żeby spowolnić atak potworów i bossów do zamku wojowników.
Na WVSP 1, bossy są głównie na dystans, więc tam jest wszystko z szałem bitewnym w porządku Wink Jeśli chodzi o Giganta, to nie wiem... Ale banan raczej nie zmniejszy mocy szału, lub zwiększy mocy bossów.
(02-March-2016 15:08:54)LordVoldemort napisał(a): [ -> ]Po to jest właśnie szał bitewny, żeby spowolnić atak potworów i bossów do zamku wojowników.

Przeczytałeś to? Chodzi o to żeby boss z ponad 80 hp nie padał na jesno uderzenie Sleepy

(02-March-2016 15:36:05)DevilxShadow napisał(a): [ -> ]Na WVSP 1, bossy są głównie na dystans, więc tam jest wszystko z szałem bitewnym w porządku Wink Jeśli chodzi o Giganta, to nie wiem... Ale banan raczej nie zmniejszy mocy szału, lub zwiększy mocy bossów.

Mam nadzieje że to poprawi jakbym ja projektował W vs P 2 potraktowałbym to jako błąd gry Dodgy

(02-March-2016 15:08:54)LordVoldemort napisał(a): [ -> ]Po to jest właśnie szał bitewny, żeby spowolnić atak potworów i bossów do zamku wojowników.

sorry jedno nie jesno xD
To właśnie BOSS, który ma 80hp ma padać na hita, a nie wojownik kupił wszystko i to wcale nie znaczy, że on ma ułatwioną rozgrywkę. Nie potrzebny pomysł. Kompletnie tego nie przemyślałeś.
(02-March-2016 20:00:42)LordVoldemort napisał(a): [ -> ]To właśnie BOSS, który ma 80hp ma padać na hita, a nie wojownik kupił wszystko i to wcale nie znaczy, że on ma ułatwioną rozgrywkę. Nie potrzebny pomysł. Kompletnie tego nie przemyślałeś.

Nie chce się wdawać w kłótnie ale popatrz no to że olbrzym może być zajęty a taki wojak 0 lvl bez niczego zabije larwe a potem w "furii" olbrzyma na hita pomyśl. Szanuje cie jako dobrego doświadczonego gracza ale nie jesteś sam :_ . Przemyśl to
Tak czy inaczej, jestem jednak przekonany, że Banan tego pomysłu nie wprowadzi. I nie mów nikomu "Jesteś Noob, level 0", bo sam kiedyś miałeś taki poziom.
(02-March-2016 20:07:34)LordVoldemort napisał(a): [ -> ]Tak czy inaczej, jestem jednak przekonany, że Banan tego pomysłu nie wprowadzi. I nie mów nikomu "Jesteś Noob, level 0", bo sam kiedyś miałeś taki poziom.

Nie mówię nic takiego ze noob 0 lvl sam mam 1 lvl po prostu zabijesz larwe 3 serca i odrazu potem giganta 60-80 serc. A szybki moim zdaniem powinien liczyć się z głosem graczy. Tak czy siak szanuje go i ciebie więc sie nie kłóćmy Smile
Szybki liczy się (czasami) ze zdaniem graczy. Gdyby teraz miałby to robić, to zrobiłby to na niekorzyść autora wątku. Więcej graczy, w tym ja, jest zdania, że szał bitewny jest jak najbardziej w porządku.
Autor wątku wypisuje głupoty bo żaden gigant po furii nie jest na hita, a to że zadaje się przez 2 sekundy ogromne obrażenia i na pare hitów bossa można położyć jest całkowicie normalne i przemyślane, inaczej wojownicy nie wygraliby nigdy... jest to w pełni uzasadnione co i tak widać po statystykach wygranych wojowników a potworów, każdy doskonale wie że Ci drudzy wygrywają znacznie częściej.

Głupia sugestia która tylko utrudniłaby grę wojownikom.
Stron: 1 2
Przekierowanie