MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [POMOCNIK] Podanie Mesajah
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy Posiadasz VIP:Tak.

Serwer:minefox.pl

Twój nick:Mesajah

Twój wiek:18

Jak długo grasz w Minecrafta? :Szczerze mówiąc gram już ponad grubo 2 lata w minecraft'a.

Na jakim trybie grasz najczęściej? :Najczęściej gram w trybie Survival bądź Creative.

Co już zrobiłeś dla Naszego Serwera? :Dla serwera zrobiłem już bardzo dużo, zaczynając od pomagania innym graczom żeby sobie dawali jakoś radę na serwer, po tworzenie aktualnie to teraz gildi z paroma osoba - które też oczywiście sprowadziłem na ten serwer.

Jak długo grasz ogólnie na serwerach? :Na serwerach gram około od roku, i szczerze mówiąc całkiem fajnie sobie daje na nich radę.

Ile czasu możesz poświęcić na potrzeby serwera :Około 4-6 godzin dziennie Smile
Jak lub co chciałbyś usprawnić na serwerze? :Na początku gdybym został owym "Pomocnikiem" - chciałbym usprawnić kulturę na serwerku, chodzi głównie o to żeby że tak powiem " Poogarniać" niektóre osoby, ponieważ często padają w dużych ilościach wyzwiska w stronę graczy.

Dlaczego uważasz, że to ty własnie powinienieś być wybrany?:Dlaczego? - ponieważ jestem osobą która w pewnych sytuacjach potrafi kogoś postawić do pionu i nauczyć pokory - a także jestem bardzo pomocniczy a przede wszystkim uczynnym i sumienny.

Jakie znasz pluginy? : Pluginy jakie nie są mi obce to : PermissionsEX, AzRank, ClearLag, FigAdmin, WorldGuard, WorldEdit, Rlb, MineResetLite, LegendaryMessages, HolographicDisplays, FancyTab, FunnyGilds, CJM, gBan, MultiVerse-Core, MultiVerse-Portal, CobbleX, KukuStone, NoCheatPlus, AuthMe i, Iconomy, BigBrotheer, Wolfname, Giant Tree - są to tylko niektóre pluginy z mojej sporej wiedzy w główce Smile

Czy pełniłeś kiedyś na innych serwerach jakieś funkcje:Pełniłem kiedyś tylko funkcję osoby uprawnionej do dawania działeczek na serwerze ****.