6 tura przyspieszenie- zrobisz silki 2 i masz to samo co rog a nawet lepsze bo speed na 10MIN izi strefki by bylo i by sie nabijalo bo 100kili na turze
7 tura- Po co jakas permisja? w 5 turze jest x2 niszczenie kamienie
Bezsens jestem na WIELKIE NIE
Ostatni post który tutaj napiszę i wątek podeślę Bananowi albo on sam to zobaczy.
Tryb Wojownicy Dusz już i tak został od początków przerobiony przez Banana, usprawniony klasami przez Kalisa i wyraźnie podkreśla że wojownikom zawsze będzie ciężko jeśli będą pracować samodzielnie. Większość trybów Bananowych opiera się głównie na tym aby wojownicy współpracowali, pomagali sobie a nie żebrali, podlizywali się i przeszkadzali. Wiadomo tacy też się znajdą, lecz to zwykle całą drużyna wspólnie tak jak gra taki los sobie przypieczętuje.
"Są porażki są zwycięstwa, są wygrane są przegrane, raz jest dobrze a raz źle i z tym pogodzić trzeba się" to są słowa jakie mi przychodzą jako podsumowanie mojego stwierdzenia w tym wątku. Wszystko zawsze zależy od drużyny, jak walka będzie tak masowa że nie będzie widać końca to trudno się dziwić że gra bardzo długo trwa, po prostu drużyny które walczą jednak mają ogarniętych w teamie i jakoś wiedzą że kilku musi bronić a kilku atakować.
Nastawienia ludzkiego w kwestii wygranych i czasu gry żadnymi turami nie zmienisz ani ty ani żaden upragde Banana, ba mało tego jak dodasz 3x niszczenie kamienia to gra będzie trwać jeszcze dłużej bo komu będzie się chciało opuszczać bazę skoro będą narażeni i wiedzą że przez to szybko mogliby zginąć.
Wątek sam w sobie nie zawiera nic złego, widać dobre chęci lecz trzeba zawsze przemyśleć skutki i możliwości tego co może nieść ze sobą każda aktualizacja.
Zmiany doprowadziłyby serwer do ruiny, czasem ręce opadają czytając tak głupie pomysły;s