Czy może zostać wprowadzona opcja że puki 2 świątynia nie zostanie zniszczona w 3 świątyni nie ma możliwości budowania na terenie wokół niej ( wokół samej świątyni nawet na początku gry można by budować np 10 kratek od swiątyni kończyła by się możliwość budowania i ewentualnie w pojedyńczych miejscsch nadających się do obrony ale nie CAŁEJ drogi.
Zapobiegło by to :
- (Częściowo) Chamskiej kampie na shifcie -gdy potwory dojdą do ostatnej świątyni mniej ogarnięci garcze zamiast jej bronić ukrywają się i runda trwa aż ostatnia świątynia nie zostanie zniszczona.
-Zalewania i zabudowała świątyni-ostatnio szczególnie na mapie Królestwo
cała droga do ostatniej świątyni jest zabudowana i zalana a jako że zwyczajni gracze są naprawdę mało ogarnięci biorą zombie/pigmena i biją w ten kamień/blok szmaragdu... czasami ktoś pomyśli i weźmie crepera/golema i niszczą te mury explozjami jednakże
nikt nie pomyśli aby wziąć silverfisha/pająka i pozbyc się wody/lianami wspinając sie w górę by oszczędzić sobie kopania i szybciej przedostać się do kolejnej zabudowy w której trzeba powtórzyć cały proces
A jak zalane będzie tyle że można by to nazwać jeziorem pojedyńczy silverfish będzie się z tym mordował z 15 minut ...