Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WvsP3 propozycje/eksplozje
Autor Wiadomość
Ozevo_ Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 3
Dołączył: Jul 2022
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Ozevo_

MineGold: 0.00
Post: #1
WvsP3 propozycje/eksplozje
Słyszałem że banan chce zmieniać w wvsp pewne rzeczy, a najbardziej eksplozje i chce przez to przywrócić sens murów. Szczerze jak sobie obmyśliłem ogólnie całą sytuację na trybie to wydaje mi się że zwykłe wywalenie eksplozji z połowy klas nie da za dużo gdyż np. bossy (gdzie ich mało nie ma) mają dalej swoje mobilne skille i mur mogą łatwo obejść a tym bardziej zazwyczaj mają portal endermana cały czas włączony (przez np. kampiące endermany) i w tym momencie tym bardziej mur nic nie da. Dlatego też chcę podzielić się pewnymi moimi przemyśleniami lub propozycjami do tego trybu. Zaznaczę że banan nie musi tego wprowadzać i słuchać się tych porad, może sobie równie pewne wnioski wyciągnąć gdyż są to tylko luźne do przedyskutowania propozycje.

Jeśli te propozycje i tak nie będą do końca dobre/dobrze przemyślane to myślę że to może ułatwić sprawę. Tu jest lista wszystkich potworów, które mają eksplozje oraz niszcz bloki (gdyż mam do niego pewne zastrzeżenie) a te wytłuszczone to są klasy z eksplozjami ale to jest ich główny atak/cel.

♦ Klasy z eksplozją:
- Creeper
- Golem
- Kostucha
- Dementor
- Herobrine
- Szatan
- Nekromanta
- Gigant
- Krowa
- Rycerz
- Warlock
- Magma
- Zjawa

♦ Klasy z niszcz bloki:
- Creeper
- Rybik
- Golem
- Gigant
- Krowa
- Rycerz
- Herobrine

Co tu dużo mówić, z pewnością wiele z tych bosów/potworów nie zasługuje na eksplozje, i IMO są to:
- Kostucha - Mob, który tak na prawdę ma cholernie podobny eq do herobrine czy szatana i wydaje mi się że jest to zwykły zlepek istniejących skilli i przez to zdecydowanie nie jest ona klasą zasługującą na eksplozję. Szczerze nwm nawet jaki był jej zamysł ale mam pewną dla niej propozycję.
- Dementor - Boss, który ma movement swój demoniczny ten atak i podskok przez co tym bardziej nie zasługuje na eksplozje.
- Rycerz - Tak samo jak poprzednie. Boss, którego celem jest atak mele więc eksplozja w nim nie powinna być.
- Warlock - Też to samo. Nie powinien mieć eksplozji gdyż nie dość że ma on movement (speed i podskok) to jeszcze jest pod walkę pvp bo ma miecz i siłkę od maski.
- Magma - Boss z podskokiem, eksplozja do wywalenia. Mam propozycję zastępującą tego skilla.
- Zjawa - Boss z lataniem więc tym bardziej eksplozja na nie. Też mam pomysł na nowy skill dla niego.
- Nekromanta - W przypadku poprzednich klas, ma ona movement czyli teleport więc eksplozja też do wywalenia tutaj gdyż takie klasy mogą łatwo przejść na ich drugą stronę i od tyłu rozwalać a te mury w końcu służą żeby trochę zatrzymać potwory.
- Krowa - Szczerze ten boss jedyne co powinien posiadać to tylko swoją atomówkę. Mam dla atomówki pewną propozycję ale na razie drążę temat eksplozji.
- Golem - IMO nie powinien mieć on też eksplozji gdyż przeze mnie zaproponowany niszcz bloki byłby dość skutecznym a zarazem ciekawym rozwiązaniem.

A więc od razu mogę przejść do niszcz bloki. Na wvsp1 działało ono w taki sposób, że nie niszczyło 1 klikniętego bloku a tworzyło małą eksplozję, która niszczyła parę bloków w okół a więc to jest pierwsza propozycja, zrobić by niszcz bloki tworzyło w klikniętym bloku małą eksplozję niszczącą parę bloków w okół jak na wvsp1.

Załóżmy że ten item już tak działa, a więc na niego nie zasługują:
- Rybik - Ma on skilla, który osłabia mury i sprawia że szybciej się go wykopuje więc niszcz bloki nie powinien tu być. Dodam tu małą propozycję, czyli żeby dodać mu 3 jajka rybików tak jak miał on na wvsp1. Nie sprawi to zaraz tej klasy broken ale za to ciekawy klimat i odwrócenie uwagi od wojowników i "zamaskowanie" się w ich gronie.
- Creeper - Przypominam że zakładam że moja propozycja na nowe niszcz bloki jest wdrożona, creeper raczej nie powinien mieć niszcz bloki bo sam już eksploduje. Szczerze mówiąc, jego eksplozja mogłaby nawet mieć powiększoną lekko moc, po tej zmianie wydaje mi się klasa byłaby częściej wybierana do niszczenia umocnień wojowników.
- Gigant - Boss, który ma dość mocną eksplozję + bije ona obrażenia duże więc uznam ją tutaj jako skill do ataku, nie powinien też mieć niszcz bloki gdyż skupia się głównie do bycia tankiem i atakowanie grupy wojowników.
- Krowa - Jak już wcześniej było wspomniane, krowa powinna mieć tylko atomówkę gdyż to boss na niespodziewany atak. Zresztą samą atomówkę może rozdupić połowę murów więc niszcz bloki również nie powinna mieć w zestawie.
- Rycerz - Klasa z dużym damage przez swój skill (dziki szał ~4 serca + siłka 2) oraz movementem, tak można powiedzieć ale z mojego doświadczenia gry na jego koniu nie jest on ideałem również nie powinien mieć niszcz bloki.
- Herobrine - Klasa z movementem czyli podskokiem nie może mieć niszcz bloki.

Ogółem podsumowując temat eksplozji i tych niszcz bloki. Jeżeli jakaś klasa z dobrym movementem miałaby mieć którąś z omawianych rzeczy to ona sama musiałaby być dość słaba i łatwa to zabicia co skutkuje tym, że ma dobry movement i może uciec z przed miecza ale może zrobić dość duży rozpiernicz z murami. A takowej klasy na wvsp nie ma. Odniosę się jeszcze do golema, bo z moich przemyśleń wynikło że tylko on miałby niszcz bloki i słusznie, gdyż uzasadnienie na to jest jego slowness 2. Nie porusza się on szybko i chociaż ma podskok to nie jest w stanie szybko przez wspomniany efekt podejść do murów a samo niszcz bloki skoro niszczyło by na mały obszar a nie 1 blok byłoby ciekawym aspektem dla tej klasy. A zaznaczę że ma on atak fala sejsmiczna, która uruchamia w kodzie eksplozję gdy zada jakiś damage graczowi i nie ukrywam tutaj, mogłoby mieć to lekkiego buffa bo bije ono 1-1.5 serca wojownikowi. Tak, wiem że ta klasa sama dużo bije przez siłkę ale no, ma slowness więc wystarczy myśleć walcząc z nim. Zresztą nie jest jakiś częsty w wyborze klas w porównaniu do innych.



No dobra, skoro omówiłem już eksplozje to przedstawię tu parę propozycji.

♦ Portal endermana: Mam dla niego pewne zmiany.
1. Skrócić czas trwania ochronki. Ogółem trwa ona 10 sekund i nie oszukujmy się, ona bardziej wspomaga potwora w walce niż zapobiega farmieniu fragów odrazu na portalu. Dlatego też proponuję by zmniejszyć to do 5 sekund.
2. Zrobić, by enderman mógł włączyć portal ale tylko wtedy, gdy znajduje się w odległości 30 bloków od portalu. Zapobiegnie to kampieniu endermanem w strefie.
3. Zbieranie portalu - taka mała zmiana mechaniki jego zdobywania, czyli po wykopaniu klocka on nie dropi a od razu trafia nam do inventory + w miejscu tego bloku stawiał by się obsydian. Ten drop nic praktycznie nie zmieni bo bloki i tak po wykopaniu woje sobie z łatwością podnosili a ten obsydian to ciekawa rzecz gdyż potwory po straceniu portalu dalej miałyby swój podest, z którego mogą atakować. A tak to teraz spadają.

♦ Stary młot thora: Moim zdaniem obecny thor, no dobra jest dobry ale wiele graczy by się ucieszyło gdyby działał by tak jak kiedyś czyli po rzucie nie byłby armor standem jak teraz tylko byłby itemem. Zmieniłoby to tylko to że trochę na bliższy dystans by się rzucał ale za to już nie byłby zbugowany jak teraz. A pioruny byłyby też dość spoko gdyż teraz ten obszar bije dosłownie na 2 kratki a tak to poprzedni efekt piorunów byłby zadowalający gdyż na większy dystans można wtedy wykorzystać szał bitewny. Szczerze dla mnie nie stanowi on w ogóle problemu by go odwzorować.

♦ Vortex: Tu taka mała propozycja. Tak jak na wvsp1 było, że vortex miał odrzut 6 to mógłby ten enchant zawitać w tej wersji. Nie zmieni to wiele, tylko to że można odrzucić od siebie jakiegoś potwora przez co w sumie może pomóc w ucieczce gdzie w sumie ma on 30 sekund cooldownu.

♦ Ogień: Tak jak trucizna ma bufowany damage, tak i ogniowi też by się to przydało bo w sumie jedyne co on robi obecnie to tylko przeszkadza. A tak w sumie, niektórzy nawet go nie zauważają.

♦ Zjawa: Skoro zaproponowałem usunięcie eksplozji z ghasta to byłby on totalnie useless gdyby miał tylko fireballa. Dlatego też mam pomysł na skilla pewnego. Używając go zaczął by pod graczem padać deszcz z łez (czyli pojawiałyby się śnieżki ze zmienioną teksturą na łzę ghasta a jest to możliwe komendami) i one by po prostu zadawały damage wojownikom. Cały deszcz trwałby z 10 sekund a cooldown skilla to 20 sekund.

♦ Blaze: To boss, który głównie kojarzy się z ogniem i kulami ognistymi i szczerze jego kula ognista mogłaby działać tak, że zamiast 1 kulki mogłoby wystrzeliwać 3 kule z przerwą np. 8 ticków.

♦ Krowa: Jak wspominałem mam pewien prosty pomysł na jej atomówkę. Mianowicie mogę napisać jej damage z atomówki tak, żeby zależał od dystansu między krową a wojownikiem. W ten sposób można sprawić że będzie ona wymagała dokładniejszego podejścia do gracza + może być to lekki buff bo gdy wybuchnie dosłownie przy graczu może zabrać te 7 serc bo w końcu to jest ogromna eksplozja.

♦ Magma: W przypadku magmy jest podobnie jak u ghasta. Jej eksplozja jakby stanowi pewien damage i bez niego będzie trochę useless. Więc mam tu propozycję dodania jej customowego skilla czyli "Gorący obszar". Sprawiłby on to, że tworzy się po prostu w pozycji gracza trochę bloków magmy i w tym miejscu obszarowo będzie bić i podpalać wojowników. Taki niby obszarowy skill ale trwa tylko w jednym miejscu a mógłby trwać z 8 sekund. (do wyważenia jeśli spodoba się propozycja)

♦ Kostucha: Ostatnią rzeczą pozostaje tu kostucha. Jako iż to boss, który tak na prawdę nie wiadomo na czym polega to można by z niej wywalić plugawy atak i zastąpić czymś podobnym do tego ale tworzyła by wokół siebie 4 kostki magmy duże, które biłyby trochę większy damage od zwykłych slimów. Atak zniszczenia też nie widać tu jego sensu w tym zestawie dlatego też zrobiłbym tu coś na zasadzie opisanego skilla dla magmy z tym obszarem, ale kostucha by miała coś takiego ale obszar by tworzył się większy, trwałby z 20 sekund i zamiast ranić wojowników i palić nadawałaby im Obumieranie II na 8 sekund. Mogłoby to nosić nazwę "Martwa strefa".

Ogólnie wspominając pewne skille to jestem w stanie je napisać bo skrypta bardzo dobrze ogarniam więc żaden problem, w sumie tylko jeden, czyli zaakceptowanie pomysłu xd.


Miło by było w sumie przegadać cały temat na dc. Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-September-2022 02:16:54 przez Ozevo_.)
Oceny: kuzynxfps123 (+1), ImHexa (+1), SimVirox_ (+1), ManiekSikret246 (+1)
03-September-2022 23:56:03
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 495
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
Zgadzam się z większością, ale...

Cytat:1. Skrócić czas trwania ochronki. Ogółem trwa ona 10 sekund i nie oszukujmy się, ona bardziej wspomaga potwora w walce niż zapobiega farmieniu fragów odrazu na portalu. Dlatego też proponuję by zmniejszyć to do 5 sekund.

Zdecydowanie na nie. Zanim potwór spadnie na ziemię już będzie po ochronce, sekundę później dostanie kowadłem.

Cytat:2. Zrobić, by enderman mógł włączyć portal ale tylko wtedy, gdy znajduje się w odległości 30 bloków od portalu. Zapobiegnie to kampieniu endermanem w strefie.

+100, zaproponowałem dawno temu, banan odrzucił z jakimś niezrozumiałym powodem.

Cytat:3. Zbieranie portalu - taka mała zmiana mechaniki jego zdobywania, czyli po wykopaniu klocka on nie dropi a od razu trafia nam do inventory + w miejscu tego bloku stawiał by się obsydian. Ten drop nic praktycznie nie zmieni bo bloki i tak po wykopaniu woje sobie z łatwością podnosili a ten obsydian to ciekawa rzecz gdyż potwory po straceniu portalu dalej miałyby swój podest, z którego mogą atakować. A tak to teraz spadają.

Niezbyt rozumiem co chcesz w ten sposób osiągnąć. Jedyny efekt będzie takie że od teraz archy/hefy będą miały all klocki, a inne klasy 0. Gra stanie się jeszcze bardziej idiotoodporna - nie jest łatwo zebrać klocków kiedy na i pod portalem masz bossy/potwory na silce.
Co do drugiej części, wystarczyłoby zastąpić środkowy blok portalu obsydianem, wtedy potwory nie spadną od razu na ziemię.

Cytat:Stary młot thora:[...]
Tak, dodajmy młot bijący wszystko w promieniu 20 kratek! Myślę że każdemu spodoba się ginięcie od kogoś kogo nawet nie widać *nostalgia*

Cytat:Więc mam tu propozycję dodania jej customowego skilla czyli "Gorący obszar". Sprawiłby on to, że tworzy się po prostu w pozycji gracza trochę bloków magmy i w tym miejscu obszarowo będzie bić i podpalać wojowników
Ognisty wulkan 2.0 Sad

Balans to stan umysłu.
04-September-2022 11:17:40
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Niedostępny
⚡✔❤MegaRPG❤✔⚡
*********

Liczba postów: 1,223
Dołączył: Dec 2019
103
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grifin

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 200.00
Post: #3
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
Cytat:- Golem - IMO nie powinien mieć on też eksplozji gdyż przeze mnie zaproponowany niszcz bloki byłby dość skutecznym a zarazem ciekawym rozwiązaniem.
A moim zdaniem powinno to zostać , poza creeperem który może użyć tylko raz eksplozji, jest to jedyny darmowy potwor do szybszego niszczenia bloków.
Też ciekawi mnie jedna rzecz, jeżeli było by to wszystko wprowadzone to czy byłby także wprowadzony jakiś limit na budowanie murów chińskich? Zapewne znacie mape królestwo gdzie widzieliście jak 4-5 graczy zabudowuje od gory do dolu caly zamek.Niszczy sie to wtedy jakieś 10-15 min, a ile się to będzie niszczyć jeżeli znerfimy tak podstawową postać do niszczenia bloków jaką jest golem?
Z swojej strony mogę zaproponować , aby książka budowniczego miała wtedy 3 minuty cd i dawała po 3 stacki bloków. Wtedy do ataku potworów budowniczy będzie mógł mieć 9 stacków budulca gdzie w zupełności mu to wystarczy. Jeżeli ktoś uważa, że to za mało to zawsze sa teammaci którzy też mogą wziąść tą postać i pomóc w budowie czegoś.

Siema kiedy
[Obrazek: images.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-September-2022 12:50:19 przez Gryfcio.)
04-September-2022 12:46:31
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Ozevo_ Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 3
Dołączył: Jul 2022
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Ozevo_

MineGold: 0.00
Post: #4
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
(04-September-2022 11:17:40)ImHexa napisał(a):  Zdecydowanie na nie. Zanim potwór spadnie na ziemię już będzie po ochronce, sekundę później dostanie kowadłem.
No niby też racja. Odniosłem może takie wrażenie że za długie przez to że jak portal był nad św to all potwory w niej ochronki miały gdzie już dawno spadły xd

(04-September-2022 11:17:40)ImHexa napisał(a):  Niezbyt rozumiem co chcesz w ten sposób osiągnąć. Jedyny efekt będzie takie że od teraz archy/hefy będą miały all klocki, a inne klasy 0. Gra stanie się jeszcze bardziej idiotoodporna - nie jest łatwo zebrać klocków kiedy na i pod portalem masz bossy/potwory na silce.
Co do drugiej części, wystarczyłoby zastąpić środkowy blok portalu obsydianem, wtedy potwory nie spadną od razu na ziemię.
IMO właśnie te zamienianie się w obsydian moje jest lepsze, bo co niby potwory zrobią na tym 1 klocku? Po za tym jak się skumulują to nic nie będą widzieć nawet gdzie by skoczyć obok. A co do dropu to nic to nie zmieni że archy/hefy będą miały portal bo 1/100 gier zdarzało się że jakiś random f2p miał klocki, a jak już je miał to padał w 2-3 minuty. Jeśli nie pasuje ta propozycja to można zostawić drop jaki jest.

(04-September-2022 11:17:40)ImHexa napisał(a):  Tak, dodajmy młot bijący wszystko w promieniu 20 kratek! Myślę że każdemu spodoba się ginięcie od kogoś kogo nawet nie widać *nostalgia*
Czyli chciałbyś by on działał jak teraz czyli LPM bije na 2 kratki i rzutem to nawet nie wycelujesz dobrze bo leci on z prędkością światła? To że tam ktoś ginąć będzie z dupy to w sumie nic nie zmieni bo teraz też tak jest. Po za tym nie musi on mieć cooldownów obu ataków jak kiedyś czyli 5 sekund tylko dalej te 15 + oba ataki mogłyby bić potworom 3 serca. Zresztą wiesz jak thor u mnie wygląda, nie jest on typowym range atakiem tylko piorunki biją a one losowo skręcają ale zawsze tam gdzie gracz patrzy.

(04-September-2022 11:17:40)ImHexa napisał(a):  Ognisty wulkan 2.0 Sad
Zauważyłem że ten wulkan zupełnie inaczej działa. On wygląda może podobnie co do opisu no ale nie podpala, daje oślepienie + nie bije stałych obrażeń. A ile bije to nwm, ostatnio jak kogoś widziałem co obrywał to mam wrażenie że 0.5 serca.
04-September-2022 13:29:24
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 495
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
Cytat:A co do dropu to nic to nie zmieni że archy/hefy będą miały portal bo 1/100 gier zdarzało się że jakiś random f2p miał klocki, a jak już je miał to padał w 2-3 minuty. Jeśli nie pasuje ta propozycja to można zostawić drop jaki jest.

Nie do końca, archy/hefy zawsze kopia portal, ale każdy może złapać klocki które spadną na ziemię.
Zamiana bloków na obsydian jest ok.

Cytat:Czyli chciałbyś by on działał jak teraz czyli LPM bije na 2 kratki i rzutem to nawet nie wycelujesz dobrze bo leci on z prędkością światła? To że tam ktoś ginąć będzie z dupy to w sumie nic nie zmieni bo teraz też tak jest.

Rzutem można bardzo dobrze celować, wystarczy trochę wprawy.
Jak ktoś może ginąć z dupy kiedy młot "bije na 2 kratki"? ;s
Obecny młot jest git, nie wiem dlaczego chcesz buffowac najbardziej idiotoodporny item na trybie (z wyjątkiem kowadła oczywiście). Daj jeden argument inny niż nostalgia Smile

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-September-2022 13:51:50 przez ImHexa.)
04-September-2022 13:50:25
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Ozevo_ Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 3
Dołączył: Jul 2022
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Ozevo_

MineGold: 0.00
Post: #6
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
A tym młotem i ginięciem z dupy to odnosiłem się ogólnie do skilli, że z kowadła, pioriny archanioła czy nawet ten elficki łuk. Z wielu skilli się z dupy umiera i o to mi chodziło że robiąc takiego thora to się nic nie zmieni. A jedyny argument no to tak jak piszesz, nostalgia xDD Zresztą ciężko ocenić jaki byłby gameplay z tą starą wersją tego itemu.
04-September-2022 13:54:32
Znajdź wszystkie posty Odpisz
bum35 Niedostępny
Ekspert
******

Liczba postów: 493
Dołączył: Feb 2016
194
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
Pomysł z usunięciem eksplozji nie zmieni nic w kwestii tego, że mury będą bardziej usefull. Dlaczego? Ponieważ mury obecnie nie dają żadnej przewagi wojownikom na trybie. To głównie dla tego, że bossy (takie jak gigant/krowa/rycerz/klasy z potkami krzywdy II) biją kolosalny DMG per hit (ze skilli). Co zmusza wojów do ucieczki, aby przeżyć, ponieważ close combat jest korzystny dla potworów - wojownik Ci nie ucieknie = większe szanse na zabicie go.
Obecna meta na trybie polega na hit and run. Więc, aby mury miały sens trzeba by przebudować połowe trybu. Od zmniejszenia obrażeń skilli obszarowych w/w bossów, po zmniejszenie możliwości orania. Wtedy dopiero można rozmyślać nad usuwaniem eksplozji i ogólnym polepszeniu wartości murów na trybie. Co zgaduje, że nie będzie miało miejsca znając banana.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: ManiekSikret246 (+1), Ozevo_ (+1), ImHexa (+1)
07-September-2022 23:22:48
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Best Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 195
Dołączył: Apr 2020
36
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Best5731

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: WvsP3 propozycje/eksplozje
ja uważam że trzeba by było zmienic naziemny transport (speed) na wiekszy ale owiele bardziej zmiejszyć skakanie w przestrzeń i automatycznego orania 1 przyciskiem myszy czli (teleport, vortex, wysoki podskok, elytra, kowadło (hefajstos) nie chodzi mi tutaj zeby dawać teraz cooldown na vortex 2 minuty ale bardziej zmiejszenie %push% na mniejszy, w mojej opinii vortex z wd czli tam gdzie patrzysz tam lecisz byłby w wiekszosci warunkach lepszy co by też zmieniło to że lecisz nie 25 kratek ale 100 kratek do przodu w odopwiednim momencie, i wysoki podskok nie byłby dalekim podskokiem co do elytry zmiejszyłbym albo usunął całkowicie fireworks czemu? samym vortexem i wysokim podskokiem aktualnie mozna wybic sie wmiare wysoko i daleko a z elytrą? pff 2 razy oblecisz całą mape zmiejszanie zniszczalności przedmioty jest srednie ponieważ po prostu po co ci przedmiot który i tak zniknie za chwile, teraz teleport hmm na niego mam dość specyficzny pomysł ale użycie teleportu byłoby warte etc: 10 dusz potworów oczywiscie cooldown by i tak został ale zmiejszony.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-September-2022 15:24:40 przez Best.)
11-September-2022 15:06:40
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości