Witam, ostatnio przez poprzez spędzanie dłuższego czasu na trybie w vs p 2 postanowiłem zrobić opisy klas oraz ich wady/zalety. Mam nadzieję, że będzie się wam miło czytało
PLUGAWIEC
Plugawiec to klasa, która ma jedynie 2 umiejętności. Pierwszą umiejętnością jest plugawy atak, którym możemy atakować co kilka sekund w linii prostej. Zaś drugą umiejętnością jest osłabianie ścian.
---
WADY: Niestety nasz mały szlamik nie robi zbyt wiele obrażeń dla szafirowych wojowników. Ma on też krótki zasięg ataku.
ZALETY: Plugawiec potrafi dobrze penetrować mury zamków, jest on także efektywny na graczy ze złotymi zbrojkami, wśród których potrafi siać niezłe spustoszenie.
---
Cena: 7,000$
MAGMA
Magma to klasa, która włada szeregiem aż czterech zaklęć. Pierwszym zaklęciem jest ognista kula, którą możemy strzelać co 5 sekund. Drugim zaklęciem jest wysoki podskok, którym skaczemy do góry jak z vortexa co 30 sekund. Trzecie zaklęcie to wybuch działający jak eksplozja kościołamacza, której możemy użyć co 40 sekund. Czwarte zaklęcie to 5 miotanych miksturek krzywdy, które potrafią dużo zrobić
---
WADY:
Magma to klasa, która ma dosyć długie czasy odnowienia umiejętności, i jeżeli wyczerpiemy wybuch czy nasze miksturki - warto trzymać się z daleka od wojowników strzelając przy tym kulami ognia. Magma posiada również o 500 sekund dłuższy czas do przywołania jej od innych profesji za 8,000$.
ZALETY:
Gdy gramy magmą, i zbliża się niebezpieczeństwo - możemy bardzo łatwo uciec z opresji korzystając z wysokiego skoku. Natomiast używając eksplozji, możemy bardzo łatwo zdetonować mury zamku lub świątyni, co bardzo często może prowadzić do wygranej.
---
Cena: 8,000$
HYDRA
Hydra to jedyna klasa, którą możemy spamić umiejętnością dowoli wystrzeliwując przy tym ogniste kule, które zadają mało obrażeń, lecz z szybkim ostrzałem mogą zrobić totalną sieczkę na mapie.
---
WADY:
Podobnie jak magma, hydra powinna trzymać się z dala od przeciwników, inaczej nie zrobi zbyt wiele. Posiada również tylko 1 atak.
ZALETY:
Hydra posiada szybki ostrzał, który wprowadza wiele do drużyny potworów. Hydra podobnie jak plugawiec, jest bardzo efektywna na wojowników w złotych zbrojach. Gdy dobrze wycelujemy hydrą pod nogi - jest szansa że wybije ona swojego przeciwnika do góry. Hydra posiada także wysoki skok, którym możemy przeskoczyć niskie mury, oraz mikstury zdrowia, którymi możemy się wyleczyć gdy posiadamy mało punktów życia.
---
Cena: 8,000$
ŻYWIOŁAK
Żywiołak, to profesja która posiada 3 różne ataki. Pierwszy atak to kula ognia, którą możemy strzelać co 5 sekund. Drugi oraz trzeci atak to fala ognia, oraz fala lodu którą możemy strzelać co kilkanaście sekund.
---
WADY: Żywiołak jest słaby, kiedy w drużynie wojowników jest dużo graczy którzy posiadają magiczne berło.
ZALETY: Żywiołak jest szybki, co pomaga mu bardzo często uciec. Posiada on ataki, dzięki którym może trzymać swoich wrogów na dystans.
---
Cena: 8,000$
DESTRUKTOR
Destruktor to klasa specjalizująca się w wszelkiego rodzaju eksplozjach. Ma on kilka rodzai wybuchów przez co potrafi rozwalić każde mury, oraz graczy znajdujących się na nich.
---
WADY:
Jest on bardzo łatwym celem podczas posiadania szału bitewnego, przez co łatwo go zatrzymać przed samodestrukcją.
ZALETY:
Destruktor jest szybki, dzięki czemu może łatwo przejść z boku, aby dokonać destrukcji. Posiada on wszystkie rodzaje wybuchów, dzięki czemu może łatwo przebić się przez mury. Finalnie może on zajść od tyłu główne mury zamku wojowników i dokonać ostatecznego BUM!
---
Cena: 8,000$
ARCYMAG
Arcymag to profesja, która posiada multum miotanych mikstur tj. mikstury krzywdy czy trucizny. Posiada on także trująca laskę zaklęta na odrzut 1 oraz książeczkę, która możemy osłabić mury zamku.
---
WADY: Aby grać arcymagiem, nie należy marnować zbyt wiele mikstur, gdyż arcymag z małym zasobem mikstur staje się bezużyteczny.
ZALETY: Jest on bardzo dobry przeciwko wojownikom w szafirowych zbrojach, dzięki czemu jest mu ich bardzo łatwo zabić z miotanych mikstur obrażeń. Podobnie jak żywiołak i destruktor jest on szybki, i może się szybko przedostać do przeciwników.
---
Cena: 10,000$
ZJAWA
Zjawa to piekielny duch z otchłani, który potrafi napędzić postrach swoim lotem. Posiada on ognistą kulę, eksplozję, możliwość latania oraz mikstury leczenia.
---
WADY: Gdy chcemy użyć destrukcji, to musimy podlecieć blisko murów, co może skutkować łatwą zgubą dla nas. Jeśli zjawa stanie na fragmentach świątyni, to nie da się ich rozwalić.
ZALETY: Zjawa podobnie jak gigant jest trudnym celem do trafienia. Możliwość lotu umożliwia nam łatwą ucieczkę, oraz dostanie się w miejsce docelowe bez ograniczeń. Podobnie jak magma - swoją kulą może trzymać swoich wrogów na dystans.
---
Cena: 15,000$
OLBRZYM
Jest to ogromny zombie, którego możemy trafić tylko i wyłącznie bijąc go po nogach. Ma on mnóstwo zdrowia, przez co jest wytrzymały. Posiada on wzmocnioną krwawą maczugę jako broń do walki w zwarciu, eksplozję, niszczenie bloków oraz mikstury leczenia do uzupełnienia brakującego zdrowia.
---
WADY: Jest on bardzo wolny, przez co łatwo przed nim uciec. Jest on też łatwym celem dla tych, którzy mają dobry sprzęt i wiedzą gdzie go bić.
ZALETY: Gdy przeciwnicy nie wiedzą jak walczyć z gigantem, oraz nie posiadają żadnych przedmiotów do łatwej ucieczki - to już po nich. Gigant wyposażony jest w silną maczugę, przez co bardzo łatwo mu zabić kogoś w słabej zbroi.
---
Cena: 15,000$
ENDEROWY SMOK
Enderowy smok jest drugą najdroższą klasą. Posiada on kościołam do walki w zwarciu, możliwość latania, atak zamrożenia oraz ogień, którym potrafi spalić swoich wrogów na popiół.
---
WADY: Jest on niestety nie najlepszym wyborem dla graczy ze słabszym sprzętem, ponieważ jego lodowy atak oraz nadmiar ilości ognia może doprowadzić do zawieszenia się minecrafta. Bardzo dużo klas posiada też wrodzoną odporność przed ogniem, dzięki czemu nie jest w stanie im nic zrobić poza lodowym atakiem oraz biciu ich kościołamem.
ZALETY: Swoim ognistym atakiem, potrafi on w bardzo szybkim czasie spalić swoich wrogów. Niezależnie czy mają szafirowy set, czy złoty. Zamrożeniem potrafi mocno spowolnić ataki wojowników, dzięki czemu trudno będzie im się obronić przed falą potworów.
---
Cena: 30,000$
WLADCA PIEKIEL
Co tu mówić - ma on wszystkie najlepsze ataki klas potworów tj. eksplozja, mikstury krzywdy, teleport, wysoki podskok, atak zniszczenia, lodową oraz ognistą falę oraz wiele innych.
---
WADY:
Ma on tylko 10 serduszek, przez co łatwo jest go zabić.
ZALETY:
Posiada on tyle dobrych ataków, że nawet 4 letnie dziecko byłoby nim w stanie zabić. Władca piekieł w rękach najbardziej doświadczonych graczy - zagłada.
---
Cena: 30,000$
Nie ma ssów z opisami smoka i władcy, limit obrazków wynosi 20 ;/