Admin
Właściciel
Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: SzybkiBanan
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
|
Statystyki Postaci MEGARPG
Heja przedstawiam wam statystyki i ich działanie nadzień dzisiejszy, czasem minimalnie są modyfikowane jednak wciąż wielu pyta co daje sila zreczność etc.. więc może sie to przyda, pomimo iż na serwerze są te informacje:
SIŁA - Siła pozwala zadać DMG o 1% większy niż sharpnes czy power broni.
ZRĘCZNOŚĆ - Pozwala zadać DMG o 2% większy za każdy punkt zręczność niż sharpnes czy power Naszej broni. Aby zadać obrażenia krytyczne należy posiadać wysoki wskaznik SZANSY NA KRYTYKE (inteligencja).
INTELIGENCJA - Zwiększa naszą szanse na zadanie obrażeń krytycznych podczas walki. Dodatkowo każdy punkt Inteligencji zwiększa obrażenia zadawane przez Magiczne Rozdzki o 1%+
VITALNOŚĆ - To dosyć prosta statystyka, ktora nie ma wpluwu na obrazenia, kazde 2 PKT inteligencji = +1 Serce
Czym jest uderzenie krytyczne i kiedy się pojawi?
Uderzenie krytyczne bierze pod uwagę siłę oraz zręczność Naszej postaci.
Każdy punkt Siły to 1%+ większe obrażenia, a każdy punkt Zręczności to 2%+ większe obrażenia. Różnica jest taka że siła jest brana pod uwagę przy KAŻDYM uderzeniu ZARÓWNO przy obrażeniach krytycznych jak i bez tych niekrytycznych, a zręczność działa tylko przy obrażeniach krytycznych!
Uderzenie krytyczne wynika z INTELIGENCJI postaci, każde 2PKT inteligencji to 1%+ szans na uderzenie krytyczne!
Przykład 1:
Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 100 oraz Siła 50
Uderzenie podstawowe: 100 DMG
Uderzenie z siłą: 100 + 100*50% (siła) = 150 DMG
Przykład 2:
Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 30 oraz Siła 10
Uderzenie podstawowe: 30 DMG
Uderzenie z siłą: 30 + 30*10% (siła) = 33 DMG
Przykład 3:
Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 100 oraz 0 Siły, 60 Zręczności oraz 10 Inteligencji
Uderzenie podstawowe: 100 DMG
Uderzenie z zręcznością: 100 + 100*120% (120% bo 60*2% to 120) = 220 DMG
Aby zadać to obrażenie musi nam wejść krytyka która jest uzależniona od inteligencji (2 INT = 1% Szans na krytyke)
Więc jeśli - mamy 10 inteligencji to otrzymujemy 5% szans na uderzenie krytyczne.
Co to oznacza? że jeśli wejdzie nam krytyka to uderzymy za 220, a jeśli krytka nam nie wejdzie to uderzymy tylko za 100 (Zręczność wtedy nie będzie brana pod uwagę).
Przykład 4:
Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 100 oraz 50 Siły, 60 Zręczności oraz 30 Inteligencji
Uderzenie podstawowe: 100 DMG
Uderzenie bez krytyki: 100 + 100 *50% (siła) = 150 DMG
Uderzenie przy krytyce: 100 + 100*120% (zręczność) + 100*50% (siła)= 270 DMG
Aby zadać to obrażenie musi nam wejść krytyka która jest uzależniona od inteligencji (2 INT = 1% Szans na krytyke)
Więc jeśli - mamy 30 inteligencji to otrzymujemy 15% szans na uderzenie krytyczne.
Co to oznacza? że jeśli wejdzie nam krytyka to uderzymy za 270, a jeśli krytka nam nie wejdzie to uderzymy tylko za 150 (Zręczność wtedy nie jest brana pod uwagę).
Przykład 5:
Posiadamy: Rozdzka wykuta u kowala ktora zdaje obrazenia 200 oraz 50 Siły, 60 Zręczności oraz 30 Inteligencji
Uderzenie podstawowe (strzelec/wojownik/paladyn): 200 DMG
Uderzenie podstawowe Maga: 260 DMG (poniewaz mag ma +30% do atakow rozdzkami)
Rozdzki nie posiadaja uderzen Krytycznych, dlatego sila i zrecznosc nie sa tu brane pod uwage. Waznym jednak parametrem jest tutaj INTELIGENCJA
Uderzenie przy inteligencji 30 (strzelec/wojownik/paladyn): 200 + 200*30% (bo 30 inteligencji) = 260 DMG
Uderzenie przy inteligencji 30 (MAG): 260 + 260*30% (bo 30 inteligencji) = 260+78= 338 DMG
Przykład 6:
Posiadamy: Rozdzka Maga (moze uzywac tylko Mag). Jest to startowa rozdzka ktorej obrazenia sa ustalane na podstawie Naszego poziomu. Kazdy lvl to +3 to dmg. Co to oznacza?
Mag na poziomie 5 zada 15 DMG
Mag na poziomie 25 zada 75 DMG
Mag na poziomie 33 zada 99 DMG
Mag na poziomie 50 zada 150 DMG
Mag na poziomie 70 zada 210 DMG
Inteligencja nie ma wpływu na obrazenia tej rozdzki!
Informacje dodatkowe nt Klas:
Pamiętajcie że Wasza klasa ma wrodzone dodatkowe umiejętności!
Mag - Posiada o 30% większe obrażenia zadawane rozdzkami
Strzelec - Posiada o 30% większe obrazenia zadawane Lukami
Wojownik - Posiada o 15% wieksze obrazenia zadwane Łukami oraz Broniami białymi
Paladyn - Posiada 20% większe szanse na zadanie obrażeń Krytycznych!
Pamiętajcie też przy tworzeniu swojego BUILDa o GEMACH!
Żółty - Zwiększa obrazenia
Czerwony - Zwiększa ilość serduszek!
Niebieski - Zmniejsza otrzymywane obrazenia w PVP
Rozowy - Zwieksza otrzymywanego EXPA
Czarny - Zwieksza Szanse o krytyke
Gemy zwiekszają parametry od 5% do nawet 24%!
|
|
Oceny: | Caynaz (+1) |
11-February-2019 13:26:30 |
|