Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Zwiększenie szans woj na wygraną
Autor Wiadomość
Vaatu1 Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 5
Dołączył: May 2023
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Vaatu

MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Zwiększenie szans woj na wygraną
Witam.
Jak pewnie każy grający na wvsp wie szanse zwycięstwa wojowników są bardzo znikome i około (na moje oko) 90% gier wygrywają potwory.
Według mnie powinniśmy troche pomóc wojownikom. Jak? Wystarczy dać im więcej możliwości obronnych. Nie jest to wcale trudne do zrobienia Wystarczy przeprowadzić kilka małych zmian. Jakich? A no:
1 Zwiększenie czasu przygotowania z 500 do jakiś 650 sek. Da to wojownikom więcej czasu na przygotowanie się do ataku. Myślę że znaczna większość graczy poparła by mnie w tym aspekcie gdyż 500 sek to nieco za mało. Zwłaszcza że przypomnijmy: czas do wygranej wojowników wynosi obecnie 1400 sek. Wydaje mi się więc że skoro czas do zwycięstwa jest na tyle długi to czas przygotowania powinien być większy.
2 Osłabienie eksplozji creeperów. Myślę że tutaj też wiele osób się ze mną zgodzi.
Chodzi tutaj głównie o to że budowane przez nawet cały czas przygotowywania się na atak pot mury padają od 3 creeperów. Co oznacza że budowanie ich nie ma większego sensu gdyż uzyskany efekt nie jest na tyle przydatny by było opłacalne robienie ich (murów). O ile sam dmg generowany przez creepery jest nawet dobrze wyważony to ich destrukcyjność jest za duża
3 Wzmocnienie uzbrojenia. Nie będę tutaj rozmawiać o setach emeraldowych (boga oraz vip) bo one są już teraz bardzo mocne. Chodzi mi tutaj o zwykłe smocze sety które ma każda klasa. Myślę że tutaj ponownie większość graczy się ze mną zgodzi że smoczy set jest po prostu mega słaby. Nie daje on większych szans na przeżycie nawet w walce ze zwykłymi mobami typu Pigman gdyż blokuje on po prostu za mało dmg. Dodajmy do tego jeszcze bardzo szybkie niszczenie się seta. Jak niby zwykły wojownik miałby przetrwać z taką zbroją (przypomnijmy 1400 sek) ?? Każdy kto grał na trybie doskonale zna odpowiedź: Nie da się. Dlatego moją propozycją było by aby Smoczy set dostał enchant Prot (I albo II). Ktoś powie: ej ale przecież możesz mieć set Prot III krawca. Masz rację możesz. Tylko musisz wybrać tę klase czym samym rezygnujesz z korzyści innych klas. Nie każdy chce to robić i woli sobie np zagrać alchemikiem i przygotować pół EQ pot leczenia. Ktoś inny powie: no to możesz poprosić krawca o to by ci zrobił set? No ale co jeśli:
1 krawiec nie chce ci go zrobić bo cie nie lubi itp.
2 krawca w ogóle nie ma??
No to wtedy jesteś zdany na łaskę smoczego setu w którym szybko padniesz.
Wtedy można by jako jakieś zadośćuczynienie dodać dodatkowy enchant dla krawca np unbreaking II albo jakąś ochrone przed pociskami I co było by nawet ciekawym rozwiążaniem kwestii bardzo dużych obrażeń od szkieletów i na pewno oddałoby tej klasie.

Mam nadzieję że spodobały wam się przedstawione przeze mnie propozycje i chętnie poczytam o waszych jeśli takowe macie Big Grin
Dziękuję za przeczytanie zapraszam do skomentowania.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-May-2023 22:24:10 przez Vaatu1.)
Oceny: kuzynxfps123 (+1)
25-May-2023 22:20:41
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
GokuSSJ Niedostępny
✰ Emeryturka ✰
******

Liczba postów: 356
Dołączył: Aug 2016
65
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MinecraftGokuSSJ

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Zwiększenie szans woj na wygraną
Cytat:1 Zwiększenie czasu przygotowania z 500 do jakiś 650 sek.
Imo, nawet 600 by wystarczyło, ale fakt - 500 to odrobinkę za mało, wiele razy faktyczne przygotowania kończyły się 100-200s po ataku, co skutkowało padnięciem 1-2 kawałków na dzień dobry

Cytat:2 Osłabienie eksplozji creeperów. Myślę że tutaj też wiele osób się ze mną zgodzi.
Chodzi tutaj głównie o to że budowane przez nawet cały czas przygotowywania się na atak pot mury padają od 3 creeperów. Co oznacza że budowanie ich nie ma większego sensu gdyż uzyskany efekt nie jest na tyle przydatny by było opłacalne robienie ich (murów). O ile sam dmg generowany przez creepery jest nawet dobrze wyważony to ich destrukcyjność jest za duża
Cóż, ja bym stwierdził że to kwestia tego, że zamiast budować 2-3 ściany o grubości 1-2 kratki, w odległości 3-4 kratek od siebie, większość graczy preferuje jeden masywny mur, który jest useless w tej sytuacji. Fakt, zmiana mocy eksplozji na creeperze może być pozytywna, ale to nie oznacza że aktualny stan creepera nie daje pola do adaptacji.

Cytat:3 Wzmocnienie uzbrojenia.
Cytat:Myślę że tutaj ponownie większość graczy się ze mną zgodzi że smoczy set jest po prostu mega słaby. Nie daje on większych szans na przeżycie nawet w walce ze zwykłymi mobami typu Pigman gdyż blokuje on po prostu za mało dmg.


Smoczy set zawsze był, i będzie syfem - w porównaniu do seta krawieckiego. Fakt, mógłby dostać buffa - ale ten lekki buff jesli chodzi o ilość dmg przyjmowanego w porównania do setu krawca itak będzie słaby. Krawiec jest klasą potrzebną ponieważ jego sety to fundament jakiejkolwiek defensywy.

Cytat:Dodajmy do tego jeszcze bardzo szybkie niszczenie się seta.
Tu jestem za, obiema rękami i nogami - ten set topi się wręcz w chorym tempie. Jeśli nawet nie od strony technicznej, to przynajmniej nadać setowi krawca unbreaking 3-4. Bo to, jak szybko się niszczy, zwłaszcza w porównaniu do seta emeraldowego to absurd.

Cytat:Dlatego moją propozycją było by aby Smoczy set dostał enchant Prot (I albo II).
Tutaj mamy kwestie sporną, z jednej strony dałoby to stałe ulepszenie w jakimś stopniu tego seta, jednak z drugiej straciłbyś możliwość enchantowania takiego seta, a dostać prot 1 - 2 na tym secie to tylko kwestia wrzucenia go do jakiegokolwiek enchantu, bo samo wykopywanie złota i robienie seta da ci wystarczający exp na to - Za to tracisz możliwość użycia butelek z xp do nadania mu lepszych enchantów. Ja bym po prostu zredukował damage sam w sobie który idzie na set z danych źródeł..

Cytat:Ktoś powie: ej ale przecież możesz mieć set Prot III krawca. Masz rację możesz. Tylko musisz wybrać tę klase czym samym rezygnujesz z korzyści innych klas. Nie każdy chce to robić i woli sobie np zagrać alchemikiem i przygotować pół EQ pot leczenia. Ktoś inny powie: no to możesz poprosić krawca o to by ci zrobił set?

WvsP to gra zespołowa, siłą rzeczy elementów zespołowych po prostu nie przeskoczysz - możesz z ziomkiem sie umówić na duo alchemik + krawiec, gdzie czas przygotowania + - jakoś z dobrym RNG na potki wam wystarczy na przygotowanie przyzwoitego EQ.

Cytat:No ale co jeśli:
1 krawiec nie chce ci go zrobić bo cie nie lubi itp.
2 krawca w ogóle nie ma??
No to wtedy jesteś zdany na łaskę smoczego setu w którym szybko padniesz.

Dlatego smoczy set powinien dostać buffa, krawieckie sety wymagają tego by chociaż jedna osoba straciła możliwość robienia potek na rzecz seta - dlatego ten set powinien zostać jako ten *lepszy*, jednak smoczy set nie powinien odbiegać od niego w użyteczności w takim stopniu, w jakim ma to miejsce teraz.

Cytat:jakąś ochrone przed pociskami I co było by nawet ciekawym rozwiążaniem kwestii bardzo dużych obrażeń od szkieletów i na pewno oddałoby tej klasie.

Damage szkieletów, zwłaszcza na same smocze sety to jakiś żart, dwie strzały i cię nie ma. Taki balans Szkieleta to jakiś bezsens, aż się prosi o dodanie Projectile protection 2-3, ale to może na krawiecki bo jak już wspomniałem - smoczych setów bym nie enchantował odgórnie, by zostawić możliwość nadawania im lepszego enchantu. Ewentualnie od strony technicznej przy otrzymywaniu dmg była redukcja gdy mamy kawałki smoczego/krawieckiego seta?

[Obrazek: hheScoP.png]

Gdy _KKXD_ postanowi zabrać się za sprawdzanie 0.0
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-May-2023 15:46:42 przez GokuSSJ.)
Oceny: KSAVIX23 (+1)
26-May-2023 15:45:11
Znajdź wszystkie posty
MrSandKing Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 717
Dołączył: Apr 2019
108
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrSandKing

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Zwiększenie szans woj na wygraną
Hejka,

na ten moment zajmę się poprawkami, ewentualnie usprawnieniem obecnego systemu na WvsP, natomiast mogę wprowadzić jedną, mniej inwazyjną zmianę ze zmianą czasu trwania gry/ataku potworów. Co do reszty propozycji - tak samo jak na OneBlocku - pozostawię to na kilka dni i zobaczymy co wyniknie z burzy mózgów.
10-August-2023 23:50:21
Znajdź wszystkie posty
MrSandKing Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 717
Dołączył: Apr 2019
108
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrSandKing

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Zwiększenie szans woj na wygraną
Dobra, więc podsumowując tę przerwę, która powstała...

1. Ogólny czas trwania gry został dawno skrócony, więc wojownicy nie muszą stać 1400 sekund na mapie, lecz 900-1000 sekund.
2. Creepery zostały dawno osłabione.
3. Sety dzięki: pierwszej zmianie oraz wielu aktualizacjom balansującym grę, są na pewno lepsze niż były.
26-October-2023 18:42:13
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości