Templariusz - przez niektórych zapomniana postać, a dla niektórych w ogóle nie istnieje. Dlaczego? Otóż ta postać jest tak
useless, że aż podstawowe profesje bardzie przyczyniają się do wygranej u wojowników (a jeżeli nie to to przynajmniej gwarantują przyjemniejszą rozgrywkę). W dodatku ta
postać kosztuje 15k $$$ i posiada 1:10h cooldownu. A co otrzymujemy w zestawie?:
-
Ostrze Chwały (11 dmg) - chyba jedyny prawdziwy plus tej postaci
-
Łuk przeznaczenia (power 2 unb 10, może wytwarzać strzały)
-
Smacznego Banana (+4 serduszka na 50 sekund)
-
x3 Splash'e regeneracji II na 22 sekundy
-
Set Templariusza (żelazny) - full prot 1, unb 3, lecz klata prot 3
- x2 stacki
Wzmocnionych bloków
- jakieś śmieci - czyli 20 butelek wody (które miały służyć do zamiany w butelki z expem, ale przez to, że mają custom name'a nie działają, więc trzeba je wypić i napełnić jeszcze raz XD) i x2 stacki butelek z expem.
- Pasywka na ogień i eksplozję
https://imgur.com/a/tbdnbtF
Hmmmm.... no dobra, to dlaczego ta klasa jest taka zła? No dla tego, iż posiadamy miecz, który zadaje
11 dmg, a barbarzyńca (10k $$$) posiada już broń białą, która posiada
12 dmg. Posiadamy również gorszego seta niż barba (barba ma jeszcze hełm prot 3). Do tego posiadamy już zenchantowany łuk power 2 (który każdy wojownik może zdobyć okazyjnie kopiąc złoto na górniczy set). Oooo.... ale mamy expa! Którego wykorzystamy
jedynie na zenchantowanie narzędzi, lecz
barbarzyńca posiada już te narzędzia na start -_-
Więc za co tak naprawde "dopłacamy te 5k? Za banana i x3 potki regeneracji? Aaaa no tak, jeszcze mamy zwiększony cooldown wyboru postaci. Jak widzicie porównałem tą postać trochę do barbarzyńcy, tylko mamy troszeczkę leczenia i narzędzia musimy sobie wyfarmić.
Lecz wpadłem (myślę)
na dość oryginalny pomysł jak można, aby gracze wkońcu sobie przymomnieli, że ta profesjia istnieje oraz aby była grywalna i co najważniejsze - użyteczna.
Mianowicie po pierwsze wywalić z niej śmieci (butelki z expem i butelki z wodą). Po drugie zrobić rework
Ostrza Chwały - zmienić nazwę na
Ostrzę Templariusza (lub też Ostrze Dusz, zależy od gustu :> ) i dodać zaklęcie (najlepiej do lore'a) "
Łowca Dusz". Zaklęcie to z każdym poziomem będzie sprawiało, że po zabiciu potwora wypada z niego
dodatkowa Dusza Potwora. Na początku zaklęcie będzie na poziomie 0. Za każde 10 zabitych potworów dostajemy +1 level do Łowcy Dusz. Na poziomie 0 nie dostajemy żadnego bonusu, lecz już na poziomie 1 będziemy dostawać dwie dusze za każdego zabitego przeciwnika (deafultowo dostajemy 1). Zaklęcie to będzie miało maksymalnie 3 poziomy, czyli po zabiciu 30 potworów dostaniemy poziom trzeci, gdzie z każdego potwora będzie już wypadać 3 dusze.
Do tego dodajmy naszemu templariuszowi 2 End Portal Frame'y (nazwane
Ołtarz Dusz), do których mógłby wkładać te dusze i postawić je w strategicznym miejscu dla wojowników. Można by również dodać, aby po nakliknięciu duszą lewym przyciskiem sprawdzało nam ile jest obecnie dusz, bez wkładania ich (do enchantów do św też można by coś takiego dodać). Trzeba by było również nadpisać, aby ta profesja mogła kłaść end portal frame'y lub, aby można je stawiać tylko na obsydianie (który jest "podłogą" mapy i jest pod warstwą "dekoracyjną mapy", np dirtem, wtedy nie będzie można grifować mapy niezniszczalnymi blokami).
I tym sposobem otrzymamy supporta, a raczej teamowego healera, który aby był efektywny musi zastosować agresywny styl gry (aby wyfarmić enchant Łowca Dusz).