[Rozwiązane] Propozycje/błędy EasyHc Ms
Wszelkie propozycję/błędy dotyczą Easyhc Mineserwera.
Błędy:
1.Przy punch'owaniu się łukiem punch 3 od czasu do czasu strzały znikają. Mimo tego, że gracz się nim punch'uje cały czas przytrzymując na tyle samo czasu ppm i tak bywają kilku sekundowe momenty, w których strzały się nie wystrzelają.
2. Gracz używający perły na np. 200 kratce Y i chce się przeteleportować na daleki dystans to używając perły w dal, w której Y jest załóżmy równy 70, to nie dość, że perła sama w sobie ma daleki dystans teleportacji, to jeszcze chunk na który perła leci się nie aktualizuję i żeby perła do niego doleciała i przeteleportowała gracza, to trzeba wejść samemu i ten chunk zaktualizować-Polecam zmniejszyć dystans rzutu perły. (Działa to też na niekorzyść pvp, graczowi uciekającemu łatwiej jest uciec podczas walki...)
3. Wydaje mi się, że tzw. hity od gracza mającego miecz sharpness 7 są za mocne. To znaczy, że jak gracz mający miecz premium na jednocześnie efekcie siły 2 bije gracza mającego zbroje z ochroną 4 jest wstanie go zabić mimo tego, że jest gracz ze zbroją ochrona 4 na koxie... Przez to mam wrażenie, że tryb może mieć styl Pay to win...
4. Problemem kolejnym, a jednocześnie propozycją jest zmienienie zamykanej klatki koło /warp duel... Wcześniej były drzwi, a teraz pistony... Lecz to nadal nie rozwiązało problemów. Przez pistony da się przejść ciągle kopiąc kilofem z wydajnością 5+ kamień od pistone'a. Nie udaje się to graczowi wykorzystującemu ten bug za pierwszym razem, ale po dłuższych próbach gracza może mu się to udać. Np. przez chwilowe *przemulenie* plików trybu- dzięki lagowi.
5. Myślę, że można już to nazwać problemem, a nie propozycją- brak możliwości otwierania zwykłych pojedynczych/podwójnych skrzyń na wrogim terenie gildii.
6. Czyszczenie przedmiotów-mobów. Mam na myśli usuwanie itemów i mobów z mapy przez serwer. Serwer również usuwa villager'ów, bo traktuję ich jako moby, co niestety jest nie dobrą wiadomością dla tych, co chcieli by osiedlić takiego villager'a w gildii...
Nowe Propozycje:
1. Na mieczu sharpness 7 na /warp sklep zdjęcie z niego enchant'u knockback.
2. Dodanie na /warp sklep jakiegoś unikatowego przedmiotu, który można byłoby kupić za głowy czarnego szkieletu z nether'u.
3. Zmniejszenie fortuny u kilofu z bossów dostępnego na /warp sklep. Wydaję mi się, że fortuna 20 byłaby bardzo za duża... Proponuję ją zmniejszyć do max 12...
4. Dodanie osadnika na /warp sklep z przedmiotami/surowcami zbywalnymi, takimi jak morskie latarnie, brodawki, blaze rod'y itd. za odpowiednią cenę.
5. Możliwość boy'ek/farmer'ow stawiania tak, by blok tworzony przez nie sięgał do bedrock'a. Rzecz w tym, że żeby postawić do samego bedrock'a np. boy'ke, to trzeba najpierw użyć farmera fosy, a później boy'ki, co skutkuję dużą ilością na tą czynność koxów...
6. Stworzenie crafting'u łzy ghost'a.
7.Kolory nicków na chacie- Polegałoby to na tym, że gracze, którzy mieliby mniej niż 500 punktów pisząc na chacie ich nick wyświetlałby się na jasnozielono. Gracze 500+ pkt. Mieliby kolor ciemno zielony. Gracze z 800 pkt+ mieliby kolor zółty. Gracze z 1000 pkt+ Mieliby kolor ciemnoczerwony. Gracze po prostu doświadczali by nowych kolorowych nicków na chacie poprzez zdobywanie punktów. Dodanie takiego pluginu na pewno będzie przyjemne dla tych, co spędzają na trybie dużo czasu.
(Kolor nick'u nie miałby wpływu na litery/cyfry itp., które gracz by pisał na chacie).
Mam nadzieję, że wypisane przeze mnie błędy i propozycję polepszą grę na serwerze!
W utworzeniu propozycji/zgłoszeniu błędów pomogli:
Zbychu675
uchiha_madara
grzesiek15
Fenmetrazyna
Makapakah25
Dodanie nowej propozycji wystąpiło 9 kwietnia o godzinie 14:00.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-April-2021 14:02:53 przez jackpak.)
|