[Rozwiązane] Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
Proponuje zbuffować klasy podstawowe wojowników, ponieważ gracze skarżą, a wręcz czasami płaczą, że nie mogą nic zabić. Głównie to przez bossy, ale jeżeli każda klasa dostanie trochę po trochu to grono żółciaków będzie mocniejsze i będzie miało okazję stawić się takim bossom. Zauważyłem również coraz to większy spadek graczy na trybie ze względu na bardzo duży element P2W i też samo narzekanie graczy na P2W.
Buffy przedmiotów specjalnych dla klas podstawowych:
Budowniczy - młot budowniczego - zwiększyć sharpness do poziomu 11(będzie zadawał 8,5 dmg), wtedy będzie miało sens z niego bić i nie będzie tylko do odpychania mobów. Można by też coś takiego dodać, że gdy zepchniemy potwora z wysokości za pomocą tego młota to zada mu dmg i zaliczy nam killa(normalnie moby nie otrzymują dmg od upadku).
Alchemik - kostur alchemika - ta broń wgl nie działa, nie nadaje efektu obumierania. Nie wiem jaki mała by nadawać, ale ja proponuję, aby nadawała efekt wither III na 8 sekund(obija do 2 serc po 8 sekundach zwykłego moba) oraz aby miała 50% na nałożenie tego efektu. Efekt nie stackował by się oraz przy nałożeniu tego efektu wyskakiwał by komunikat typu "Nałożyłeś na potwora obumieranie!". Sharpness z tej broni można by nawet usunąć, bo zgaduję, że 90% graczy będzie używać kostura jako broni to uderzenia moba jeden raz, a potem dobicia z miecza wojownika. Jeśli się da to zrobić to nalegam, aby zabicie za pomocą efektu obumierania zaliczało kille.
Chemik - zbroja chemika - dodał bym tylko jakiś unbreaking z kosmosu, np 100, aby gdy gracz zdobędzie kawałek takiej zbroi to mógł ją użytkować przez całą grę.
Strzelec - wzmocniony łuk strzelca - łuk power 2 unb 5, na który mamy 10% szans - joke. Kopiąc złoto na ten łuk zdobędziemy lvl i wyenchantujemy sobie zwykły łuk na minimum power 3. Proponuję, aby łuk specjalny posiadał przynajmniej power 3 oraz infinity.
Obrońca - nie ma nic
Piekarz - nie ma nic, a imo powinien dostawać coś za rozkładanie ciast, aby zachęcić gracza do rozstawiania ich. Bo obecnie na MF 90% piekarzy wywala itemy piekarza i gra sobie bez wykonywania roli tej profesji, bo przecież ma nieskończony głód.
Zbrójmistrz - wzmocniona zbroja zbrójmistrza - zbroja git, skoro każda postać miała by dostać coś to, aby było fair to np klata może mieć prot 2? Ewentualnie zmniejszyć koszt wytworzenia zbroji z 30 do 20 sztabek złota.
Kowal - wzmocnione ostrze kowala - posiada 10 dmg, a smoczy oddech posiada 11. Nie wiem czy jest sens buffować ostrze o 0,5 dmg.
Pamiętajcie, że na te itemy mamy mały % szans. Czyli nie zawsze możemy je otrzymać. W jednej rundzie możemy dostać 10 ulepszonych mieczy kowala, a w drugiej 0. Zależy od szczęścia.
Buffy umiejętności pasywnych dla klas podstawowych:
Obrońca - rege i resistance w pobliżu św - ta umiejętność dziala w promieniu 2 kratek od św. Imo bardzo mało, przecież nikt nie będzie siedział w św patrząc się w fragment czy ktoś go nie niszczy. Trzeba doliczyć do tego ewentualne mury. Proponuje, aby umiejętność działała do 15 kratek w każdą stronę świata.
Kowal - +1 dmg z każdej broni białej(zamiast odporności na eksplozje)
Strzelec - +1 dmg z każdego łuku
Zmiany w klasach:
Alchemik - zamiast wytwarzania potek leczenia I to zamienić na potki leczenia II
Chemik - dodać, aby wytwarzał więcej potek krzywdy I, ponieważ gra trwa 50 min, a obecna ilość nie starczy mu na nawet 10. Oraz jesli to możliwe to fixnąć system stackowania u niego tych potek. Gdy mamy dwa razy po 10 potek krzywdy I i chcemy je złączyć razem to zamiast 20 otrzymujemy 19 i jedną osobną potkę, która zawadza miejsce w EQ.
Budowniczy - (to jest bardziej ogólna zmiana, ale na plus dla budowniczych) dodanie możliwości craftowania połbloków/schodków/płotków z cobbla i stonebricków w crafting table'u. Co umożliwi budowniczemu towrzenie bardziej skomplikowanych twierdz dla drużyny.
Obrońca - dodanie możliwości stackowania grali, które tworzymi z księgi z tymi, które mamy na start.
Strzelec - zwiększyć power o 1 w łuku, który wytwarzamy(będzie miał power II) oraz zwiększyć też power o 1 w łuku specjalnym(będzie miał power III, przy okazji ma lore ostrza kowala), który mamy szansę wydropić.
Zachęcam do dyskusji w temacie. Jeżeli uważacie, że coś jest za mocne/za słabe, coś byście dodali/usuneli to piszcie, tylko podawajcie argumenty.
@dygresja
Jeśli mam być szczery to klasy takie jak barbarzyńca/druid też zasługują na buffa. Weźmy sobie np takiego druida w porównaniu do alchemika - druid ma 3 mleka i jedno jabłuszko, które pozwala mu RAZ porządnie się wyleczyć oraz potki leczenia ze źródeł. A taki alchemik to może zrobić sobie speeda i siłkę na 8 min przez co ma przewagę i większą swobodę w walce z normalnymi potworami. Ma do tego jeszcze potki leczenia, mleka i ciasta(co prawda nie wiele tych ciast :/).
|