Kakali
Świeżak
Liczba postów: 4
Dołączył: Feb 2018
1
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: Kakali
MineGold: 0.00
|
[Rozwiązane] Propozycja RPG 2.0 - Specjalizacje [Rozbudowana propozycja]
Ostatnio grając na RPG 2.0 i spokojnie expiąc, wpadłem na pewien pomysł, dlatego postanowiłem o tym napisać.
SPECJALIZACJE- Otóż miało by to polegać na tym, że każda klasa postaci (Paladyn, wojownik, strzelec, mag) miała by mieć po ok. 3 lub 2 specjalizacje - czyli np. zależy jaką wybierze, ma inne skille, bonusy (razem z tym bonusem ogólnym klasy) oraz bronie do wyboru. Czyli np. do strzelca - Assassin (zabójca) Ma bonus do dmg sztyletami, ma skille - niewidzialność i doskok - ale opisy sp (specjalizacji) za chwilę. Ubogaciło by to znacząco rozgrywkę i napewno byłoby ciekawe, o ile dałoby się takie coś zrobić. Oczywiście przykładowy Assassin nadalby mógł korzystać z łuku, lecz nie mógłby korzystać z pistoletów (O tym też za chwilę). Więc zaprezentuje teraz opisy wszystkich wymyślonych przeze mnie specjalizacji.
Strzelec:
Assassin - Cichy zabójca który ukrywa się w mroku i za pomocą swoich zdolności powala wszystkich bez problemu, nawet nie będąc zauważonym.
Bonusy - 10% do obrażen zadawanych sztyletami. 15% do szybkości poruszania się
Umiejętności - 1.[Ukrycie w cieniu] Stawanie się niewidzialnym przez 10 sekund. Po zaatakowaniu niewidzialność wyłącza się. (Czas odnowienia - 40 sekund od stania się widzialnym)
2. [Doskok] - Doskakuje do przeciwnika w trybie natychmiastowym (np. /tp) zadając mu obrażenia (dość niewielkie - zależące od zręczności) z odległości do 6 m. (tutaj nie wiem do końca z jakiej odległości, ale ktoś, kto się lepiej zna na tym może to zbalansować) - (Czas odnowienia 30 sekund)
3. SUPER UMIEJĘTNOŚĆ [Manipulacja cieniem] - Oślepia przeciwników na 5 sekund, zadaje obrażenia (zależne od zręczności, dosyć duże) i staje się niewidzialny na 5 sekund (wówczas może atakować nie będąc widzialnym). (Oslepia i zadaje obrażenia przeciwnikom wokół siebie). (Czas odnowienia 200 sekund)
Moje przemyślenia - Myślę, ze będzie to dosyć dobra Specjalizacja, a głównie pod PVP, przez to, że może stawać się niewidzialnym i doskakiwać do przeciwników, będzie mógł łatwo uciec od przeciwników przez swoją szybkość, a że jego super umiejętność oślepia będzie mógł obejść wroga za plecy i zadać bardzo duże obrażenia.
Niszczyciel - Zwyczajny człowiek, nie ma zbyt dużych umiejętności. Można nazwać go nawet słabym. Ale każdy się go boi przez jego potężny pistolet i setki asów w rękawie, podobno samemu rozwalił 14 fortec orków. Strach pomyśleć co jeszcze ma do zaoferowania.
Bonusy - Możliwość korzystania z pistoletów, karabinów, shotgunów, itp. 15% Więcej zadawanych obrażeń nieumarłym.
Umiejętności- 1. [Czas na fajerwerki!] - Rzuca w wybranym kierunku granat który wybucha i zadaje średnie obrażenia (zależne od inteligencji). [Czas odnowienia - 10 sekund]
2. [Wartownik] - W tym miejscu gdzie używa umiejętności zatrzymuje się i nie może ruszać (chyba, że anuluje umiejętność) ale za to może strzelać bardzo szybko nabojami, które zadają dość duże obrażenia(zależne od inteligencji]. Może tak przez 10 sekund do czasu aż umiejętność się skończy, albo gracz sam ją anuluje. [Czas odnowienia - 30 sekund od czasu aż skończy się umiejętność].
3. SUPER UMIEJĘTNOŚĆ [Ka-Boom!] - Wywołuje potężny wybuch wokół siebie na odległość 10 metrów i zadaje duże obrażenia wszystkim przeciwnikom dookoła [zależnie od szczęścia] jednocześnie podpalając ich, lecz sam traci zdrowie [zależnie od zręczności]. [Czas odnowienia - 240 sek.].
Moje przemyślenia - Moim zdaniem ta SP (specjalizacja) będzie bardzo dobra do expienia przez swoje obszarowe ataki. Może się zdawać że Wartownik jest zbyt przesadzony, ale przez to że nie może się poruszać będzie bardzo łatwym celem. Do PVP też nie zbyt się nadaje, bo wystarczy zbytnio nie podchodzić, lub zaopatrzyć się w zbroję z odpornością przed wybuchami i łatwo go pokonać, lecz jeśli ktoś go ogarnie, może być naprawdę potężny.
Wojownik:
Rycerz - Szlachetny rycerz, który stoczył niejedną bitwę, znów staje w obronie niewinnych przed falami potworów (Chociaż nie zawsze był taki szlachetny )
Bonusy - 15% więcej obrażeń zadawanych mieczem. 10% więcej obrażen zadawanych istotom humanoidalnym (ludzie, orkowie, szkielty, itp.)
Umiejętności - 1. [Szarża!] Rycerz szarżuje naprzeciwko siebie z dużą prędkością w wybranym kierunku przez 6 m. popychając wszystkich na swojej drodze i dając im efekt - Osłabienie na 5 sekund. [Czas odnowienia - 20 sekund od końca szarży.]
2. [Żywa tarcza] Rycerz zostaje spowolniony o 60%, ale za to ma zmniejszone otrzymywane obrażenia o 60%, oraz ma zmniejszone obrażenia o 30% - wszystko to trwa 10 sekund. [Czas odnowienia - 10 sekund od zakończenia efektu]
3. SUPER UMIEJĘTNOŚĆ [Nieugięty ] - Nie można mu dać żadnego negatywngo efektu przez 30 sekund oraz nie można zadać mu obrażeń przez (Ilość siły dzielona przez 25). Ma jeszcze efekt regeneracja 1 przez 5 sekund.
[Czas odnowienia - 300 sekund od zakończenia wszystkich efektów daną przez tą umiejętność]
Moje przemyślenia Ta Specjalizacja zdecydowanie będzie całkiem mocnym tankiem (Gościem, którego trudno zabić). Będzie bronić swoich towarzyszy zasłaniając swoim ciałem i biorąc wszystkich na siebie. Do PVP wystarczy dobry miecz i też będzie sobie dawał radę. Zapewne często będzie wybierany na bossy, aby właśnie "tankować".
Berserker- Bezwzględny wojownik, przemierzający pustkowia i najbardziej podłe krainy na świecie w poszukiwaniu zemsty.
Dlaczego? Tego nikt nie wie, najprawdopodobniej dlatego nikt nie wie, bo ci co go spotkali już dawno nie żyją.
Bonusy Co 20% straconego życia dostaje bonus +10% do obrażeń i +5% do szybkości. Ma 10% więcej obrażeń zadawanych siekierą/toporem.
Umiejętności
1. [Czysta furia] - Berserker dostaje +20% więcej obrażeń ale za to traci 20% zdrowia oraz ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o (Całe szczęście podzielone przez 5 = tyle %) na 20 sekund (Lecz zdrowie się nie odnawia). [Czas odnowienia umiejętności - 30 sekund od zakończenia efektów]
2. [Fala soniczna] - Wystrzeliwuje przed siebie pocisk soniczny zadający duże obrażenia (zależne od szczęścia) I oślepia trafionego wroga na 3 sekundy. [Czas odnowienia - 10 sekund]
3. SUPER UMIEJĘTNOŚĆ [Wojenny szał] - Wytwarza wokół siebie na 2 metry ogromny wir który zadaje kolosalne obrażenia (zależne od siły) i spowalnia przeciwników, którzy zostali trafieni o 30% na 10 sekund (O ile jeszcze przeżyli). [Czas odnowienia - 250 sekund.]
Moje przmyślenia - Będzie to specjalizacja mocna w PVP przez wszystkie bonusy do ataku, ale do expienia też dobrze się nada. Będzie się trzeba bardziej zaopatrzać w ochronę, niż życie, ponieważ opiera się ta SP na traceniu życia.
Tutaj zakończę, bo miałbym jeszcze dużo do wypisywania, a nie wiem nawet czy takie coś się przyjmie i czy jest wykonalne, lecz mam jeszcze MASĘ pomysłów które mógłbym wymienić. Więc jeśli otrzymam odpowiedź od administracji - TAK lub NIE. To albo dokończę ten temat albo przeciwnie. Jeśli otrzymam też odpowiedź to wymyślę kiedy można tą specjalizację wybrać i będe musiał zaczerpnąć rady co do balansu.
Pozdrawiam, Kakali
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-February-2018 00:22:45 przez Kakali.)
|
|