Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
Autor Wiadomość
MrManga Offline
CEO TS/DC
*************

Liczba postów: 3,046
Dołączył: Jun 2016
676
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrManga

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
Post: #1
[Rozwiązane] Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
Witam!
W tym wątku przedstawię kilka problemów/bugów/propozycji dotyczących serwera BestRPG.





Problemy/Bugi:



1. Nagrody z eventu o godzinie 19:00 - ilość elixirów, którą możemy uzyskać podczas eventu za zabijanie mobów nie jest równomierna. Dlaczego?:

I Fala - Otrzymujemy 1 elixir za 1 zabitego moba (Fala, w której możemy otrzymać najwięcej elixirów na evencie)
II Fala - Otrzymujemy 2 elixiry za 1 zabitego moba
III Fala - Otrzymujemy 1 elixir za 1 zabitego moba
IV Fala - Nie otrzymujemy elixirów za zabitego bossa (Fala III/IV - najmniejsza ilość elixirów po zabiciu mobów)
V Fala - ?
VI Fala - ?



2. Wpłacanie $ do skarbca klanowego - istnieje możliwość wpłacenia ujemnej kwoty do klanu przez co tracimy wpłacone pieniądze.

Dowód:

[Obrazek: IoMRmmx.png]


3. Koszt budynków na działce klanowej - głównie mam tutaj na myśli wieżę strażniczą:

[Obrazek: zlF3obQ.png]

Na powyższym zdjęciu możemy zauważyć, że ulepszenie wieżyczki na poziom I wymaga 100k$, a w rzeczywistości potrzebujemy tylko 50k$


4. Blokowanie graczy na działkach - proszę o naprawienie/dodanie komendy do blokowania wejścia na działkę danemu graczowi (wcześniej można było używać takowej komendy, która uniemożliwiała użytkownikowi wejście na teren działki gracza)


5. Zabicie bossa na Anihilator Quest 1/2/3 - po zabiciu bossa zwalniają się komory, w których to gracze są uwięzieni, a po zwolnieniu się komór gracze udają się w stronę pomieszczenia z nagrodą. Jest tylko jedno ale - w przypadku gdy gracz będzie miał laga lub zbyt długo pozostanie w bezruchu, to może zostać ponownie zablokowany w jednej z komór.


*6. Niszczenie bram podczas wojen klanów - drobny błąd, ponieważ podczas ostatniej wojny klanów (po jej zakończeniu), klan NIZL miał otwartą bramę. Niezależnie od tego czy zostanie ona ponownie zniszczona to i tak wrogowie po wojnie mogą się dostać do wnętrza ich klanu z tego oto powodu:

[Obrazek: 5wNYuBn.png]


7. Wieża pradawnych - ostatnio gracze na serwerze skarżyli się na to, że nie mogą wyjść z lodu (podobny problem miałem kiedyś z fantomem - http://mineserwer.pl/Temat-Problem-z-epi...ght=Fantom), więc proszę o dodanie możliwości rozwalania takowych "niezniszczalnych bloków" po wciśnięciu prawego przycisku na lód (podobna systematyka z niszczeniem lodu u Fantoma)


8. Zakładanie talizmanów - jak dobrze wiemy każdy talizman (oprócz anihilusa) wymaga uzyskania określonego lvl'u abyśmy mogli z niego korzystać. Istnieje możliwość włożenia do eq talizmanu np. 57lvl mając 3lvl itp. (Nie doda nam żadnych statystyk, ale wzrośnie dzięki temu minimalnie ilość zadawanych obrażeń mobom). Proszę o zablokowanie wkładania talizmanów do odpowiednich slotów, jeżeli nie mamy na nie wymaganego lvl'a.

Nagranie:




@edit - 14 Październik, godz: 17:56
*9. Walka na /warp pvp - drobny błąd dotyczący przebiegu walki na /warp pvp:
Osoba stojąca na górze (miejsce respawnu na tym warpie) może zadawać obrażenia wrogowi znajdującemu się na dole, natomiast osoba na dole nie ma możliwości zadawania obrażeń osobie znajdującej się na górze.
Dowód:
https://youtu.be/T8G4xWksLJw


@edit2 - 16 Październik, godz: 19:46
*10. Niezabezpieczony teren na expowisku 25:
https://youtu.be/sJ0sKYEajgA


@edit3 - 17 Październik, godz: 19:02
*11. Niewidzialne bloki na exp. 50 - błąd ten był wcześniej zgłaszany
Dowody:

[Obrazek: lSnDTN1.png]
[Obrazek: muKZdUP.png]

@edit4 - 27 Października, godz: 19:53
*12. Brak otrzymywanego expa z widmo - na expowisku 65 występują dwa rodzaje mobów: Mroczni magowie oraz widmo. Wcześniej gracze po pokonaniu widmo otrzymywali z nich expa, natomiast na obecną chwilę po zabiciu widmo nie otrzymujemy expa.
Jeżeli zostało to zrobione celowo, to proszę nie brać tego punktu pod uwagę
.

13. Skrzynia run maga - skrzynie tą możemy uzyskać otwierając skrzynię losu, kupując inne skrzynki u stefana itp.
Do rzeczy - normalnie za otworzenie skrzynki z runą otrzymujemy jedną sztukę o określonym poziomie (np. dla paladyna Boska Tarcza II itp.) Jest tylko jeden problem dotyczący skrzynki run maga:
Podczas otwierania tej skrzyni w przypadku gdy wyleci nam Runa Ognistej Kuli (V) otrzymujemy dwie sztuki zamiast jednej.


@edit5 - 28 Października, godz: 15:08
14. Labirynt Nieumarłych - drobne błędy estetyczne do poprawienia na mapce (współrzędne widoczne na ss):
https://i.imgur.com/tU8u2SV.png
https://i.imgur.com/FeAD4M7.png
https://i.imgur.com/AysGcsE.png


15. Labirynt Mrocznego Widmo - kolejny błąd, który pozwala nam wyjść poza mapę przy pomocy konia (należy usunąć kolumnę - znajduje się ona zaraz przy respie za graczem, który teleportuje się do labiryntu, współrzędne widoczne na ss):
https://i.imgur.com/tHOQoZo.png

@edit6 - 15 Listopada, godz: 16:47
16. Błąd w treści zadania na exp. 60 - mowa o tym zadaniu:
https://imgur.com/a/R90QSkD
Musimy zebrać 225 kości skoczka wg opisu zadania, natomiast wymagane jest 255 kości
https://imgur.com/a/ruEBEk5



Propozycje:



1. Expowisko 20 (Bossy) - Kiedyś gracze narzekali na to, że Król Licz jest zbyt trudnym bossem do pokonania (przyzywa do siebie moby, które utrudniają nam zabicie bossa/wybucha w momencie gdy ma małą ilość zdrowia itp...), natomiast teraz sam Licz nie stanowi wielkiego problemu, ponieważ po śmierci możemy szybko powrócić na expowisko i wykończyć naszego bossa. Niestety, ale nie wygląda to tak samo w przypadku Serpenta (dodatkowy boss w podziemiach z którym możemy zawalczyć wymieniając pakty śmierci na klucz). Serpent ma jedną podobną umiejętność do Licza, gdzie każdy gracz (niezależnie od lvl'a) pada przez tą umiejętność na hita, co jest troszkę śmieszne, gdyż użytkownik mający np. 85lvl postanowi zawalczyć z bossem z expowiska lvl. 20 padnie na jednego hita walcząc z tym bossem. Proszę o zbalansowanie tejże umiejętności u bossa na tyle, aby gracze nie musieli się obawiać, że przez tą umiejętność padną na hita i będą musieli zbierać od nowa na walkę z bossem (licząc na to, że w następnej walce boss nie użyje tej umiejętności)
(Podobny wątek/propozycja - http://mineserwer.pl/Temat-Nerf-dla-Serpenta)


2. Dodanie nowych handlarzy na /warp targ - niektórzy nowi gracze na serwerze znudzeni expieniem chcą zawalczyć z trudniejszymi bossami. Czasami pytają co należy zrobić, aby podjąć walkę z jednym z epickich bossów. Odpowiedź jest oczywista: Trzeba wydropić skrzynię losu, a z niej przepustkę na brodatego.
Do rzeczy:

Jeżeli chodzi o bossy np. brodaty/monstrum/kraken proponuję dodać handlarzy, którzy wymieniliby słabsze przepustki na te lepsze (alternatywa dla graczy, dla których tzw. bossy blokowe są zbyt trudne i chcą walczyć z epickimi).

Przykład:


2/3 przepustki na Brodatego = 1 przepustka na Monstrum
2/3 przepustki na Monstrum = 1 przepustka na Krakena
2/3 przepustki na Krakena = 1 skrzynia przeznaczenia

Fakt - lepiej zrobić samemu te bossy, a przynajmniej postarać się je pokonać,
natomiast trafiają się tacy gracze, którzy tych bossów niestety nie potrafią wykonać (w rezultacie nie mogą zdobyć nagród z Brodatego/Monstrum/Krakena/Epickich bossów), a zanim natrafią na użytkownika, który im wykona takiego bossa minie trochę czasu (zrobienie bossa+gemy+przepustka+zapłata za wejście+zapłata użytkownikowi za przejście bossa).

Na /warp targ mamy jeszcze dwa wolne targi/miejsca, które można by zagospodarować. Jedno z nich zaproponowałem wyżej (proponowane miejsce na umiejscowienie takiego handlarza niżej):

[Obrazek: CsB19iX.png]

Drugie miejsce:
[Obrazek: cqUE8UW.png]

W tym miejscu można by również dodać handlarza u którego moglibyśmy uzyskać przepustki do labiryntów (nieumarłych/cierpiących dusz/mrocznego widmo).

Przykład:
(w zależności od wybranych przedmiotów)

4 Srebne gemy i 6 Złotych (lub wprowadzenie innego przedmiotu) = 1 przepustka do Labiryntu Nieumarłych
4 Złote gemy i 3 Emeraldowe gemy (lub wprowadzenie innego przedmiotu) = 1 przepustka do Labiryntu Cierpiących Dusz
4 Emeraldowe gemy i 4 Ogniste gemy (lub wprowadzenie innego przedmiotu) = 1 przepustka do Labiryntu Mrocznego Widmo



3. Dodanie miecza klanowego u Warriva na /warp sklep - padło już kilka takich propozycji (na serwerze oraz forum
Przykład: http://mineserwer.pl/Temat-Miecz-Klanowy...a-serwerze).

Zamiast wprowadzać miecz klanowy za 180k lub 250-300k (tak jak zostało podane w wyżej wymienionym wątku) proponuję cenę 100k $ za kupno miecza klanowego.



4. Możliwość sprzedania/wymiany Maskotek Mikołaja - sam przedmiot nie jest jakiś wyjątkowy, służy tylko i wyłącznie do ozdoby działki i nic więcej. Dla osób, które nie chcą tego typu itemów w swoim eq proponuję dodanie alternatywy:
  • A) Możliwość sprzedania Maskotki u kupca (np. 1 maskotka za 500-1000$)
  • B) Możliwość wymiany Maskotki na elixiry (wprowadzenie dodatkowego npc przy warp skrzynie, np. 1 maskotka - 2/3 Elixiry)

@edit - 14 Październik, godz: 17:56
@edit2 - 19 Październik, godz: 19:48
5. Dodanie tzw. "party" - możliwość utworzenia drużyny (składającej się z max. 4/5 osób), gdzie zdobyty exp z potworów jest zaliczany dla każdej osoby znajdującej się w tej drużynie. Umożliwi to szybsze expienie w gronie znajomych/losowych graczy, którzy chcą ze sobą współpracować.

(19-October-2018 18:25:28)skydiks napisał(a):  Odnośnie punktu 5, takie party byłoby zbyt dużym ułatwieniem dla nowicjuszy, ponieważ gracz na 70lvl zrobi sobie party z graczem na 1lvl, zabije moba ze swojego expowiska (gracz na 70lvl oczywiście), a to daje ogromnie szybkie expienie dla gracza, który dopiero co zaczął grać. Bym pomyślał jeszcze nad tym pomysłem

Oczywiście zgadzam się z tym, więc nieco poprawię ten pomysł - party te będziemy mogli tworzyć z graczami o równym lub odrobinę wyższym lvlem (tak aby Ci gracze mieli max. 5/10lvli różnicy między sobą).

Przykłady:
Party (co 5 lvli*):
0-5lvl, 5-10lvl, 10-15lvl, 15-20lvl itd...
Party (co 10 lvli*):
0-10lvl, 5-15lvl, 10-20lvl, 15-25lvl itd...

*W zależności od tego które zostanie przyjęte*

W przypadku gdy jeden z graczy osiągnie wyższy lvl (niż wymagany lvl party) zostaje on z niego automatycznie wyrzucony i szuka nowego party z podobnymi lvlami do jego.


@edit3 - 14 Październik, godz: 20:27
@edit4 - 18 Październik, godz: 19:53
@edit5 - 19 Październik, godz: 12:48
@edit6 - 26 Październik, godz: 20:10
6. Informacja dla VIP'ów odnośnie parkoura - proponuję dodać informację przed/po wejściu na parkoura dla vipów ile tygodni/dni/godzin/minut/sekund brakuje nam na odświeżenie nagrody:
  • 1) Skrzynia z ognistymi gemami/potkami leczenia (domek wędrowca)
    [Obrazek: iPcCWyB.png]
  • 2) Epicka skrzynia z klejnotami (piekielna ścieżka)
  • 3) Skrzynia z ognistymi gemami/stalą kowalska (anielska ścieżka)
    [Obrazek: sEz0iyV.png]

7. Lepsza jakość przedmiotów na /warp tawerna - jak dobrze wiemy tawerna jest po to, aby tam afczyć w celu uzyskania potek leczenia/many lub strzał.


[Obrazek: SqIM4Dh.png]

W przypadku wojownika/paladyna otrzymujemy 1 potkę leczenia/10min
Propozycja: Dodanie dla wysokopoziomowych graczy (od 80 lvl'a) szansy na otrzymanie Silnej Poty leczenia (np. 30%) u Hagrida


[Obrazek: 5KMu3WK.png]

W przypadku strzelca otrzymujemy strzały/40 sekund
Propozycja: Otrzymywanie większej ilości strzał (15-20) dla wysokopoziomowych graczy (80lvl)


[Obrazek: 62Z6xi8.png]

W przypadku maga otrzymujemy małe lub średnie potki many (w zależności od lvl'a)/90sek
Propozycja: Dodanie dla wysokopoziomowych graczy (od 80lvl'a) szansy na otrzymanie Dużej Poty many (np. 30%) u Gandalfa

@edit7 - 28 Października, godz: 15:35
8. Specjalne eventy dla VIPów - po wpisaniu komendy /vip otrzymujemy informacje jakie przywileje ma ranga VIP na serwerze.
Szczegółowa rozpiska:

[Obrazek: RDFWHc8.png]
Jak możemy zauważyć jest tam również napisane, że vip ma przywilej uczestniczenia w eventach specjalnych. Niestety, ale już przez dłuższy czas gracze, którzy zakupili tą rangę narzekają głównie na ten punkt - nie ma specjalnych eventów.

Moja propozycja na eventy specjalne dla vipów będzie podobna do eventu odbywającego się dla graczy przy /warp sklep:
[Obrazek: STHSeRO.png]

W tym miejscu codziennie (lub co 2/3 dni) będą się respiły moby - działanie jest praktycznie takie same jak na /warp sklep. Pojawia się villager z 1000hp. Po jego pokonaniu ostatnia osoba, która zada mu obrażenie wygrywa nagrodę.

Tych villagerów/bossów eventowych będzie aż trzech (każdy osobno pod swoją literą):
Pod literą " V " - Boss eventowy (Nagroda - 3 smocze monety)
Pod literą " I " - Boss eventowy (Nagroda - Magiczne kowadło)
Pod literą " P " - Boss eventowy (Nagroda - Elixiry/Klucz do skrzynki Wariva*)
*Ewentualnie inna nagroda


@edit8 - 30 Października, godz: 15:19
9. Moby na expowisku 75 - na expowisku 75 możemy wydropić następujące przedmioty handlowe:
  • Małe Oko Zarazy
  • Wielkie Oko Zarazy
  • Czarna Materia
Dlaczego o tym wspominam? Otóż na tak ogromną mapę respią się tylko dwa moby z których możemy wydropić czarną materię (przedmiot potrzebny m.in. na stworzenie zwoju na bossa)
Miejsce respa tych dwóch mobów:
[Obrazek: bY1qEQF.png]

Proponuję dodać większą ilość tych mobów (wejdzie kilku graczy na takie expowisko z czego tylko jedna osoba będzie mogła expić na tych mobach/dropić czarne materie) w następujących miejscach:

https://i.imgur.com/xRvA3fT.png (Jest to ss przedstawiający jak się przedostać do proponowanego miejsca na dodatkowe moby)

https://i.imgur.com/Lpi06Yj.png (Miejsce, w którym respiłyby się dodatkowe 2 moby dające Czarną Materię - po lewej i prawej stronie)


@edit9 - 5 Listopada, godz: 16:35
10. Dodanie "Mrocznej różdżki" - Mroczna różdżka (proponowana nazwa przedmiotu) działałaby podobnie co Magiczna Gałąź
[Obrazek: KgWywIs.png]
tylko za pomocą tego przedmiotu moglibyśmy wymienić pkt many na uzupełnienie pustych butelek.

Przykład dla jednego użycia różdżki:
Koszt - 45/50pkt. many
65% na uzupełnienie butelki małą miksturą many
35% na uzupełnienie butelki średnią miksturą many

*ewentualnie % tutaj można zmienić wg własnego uznania

Aktywowanie takiej różdżki następuje poprzez uderzenie jej w stół do enchantu, który znajduje się np. u Akary (/warp akara)


@edit10 - 7 Listopada, godz: 22:21
11. Usuwanie klanu/wyrzucanie członków z klanu - prosiłbym o wprowadzenie do klanów (funkcja dla ich liderów) dodatkowego zabezpieczenia/informacji przed usunięciem lub wyrzuceniem gracza z klanu. Zdarza się czasami, że lider chce wyrzucić gracza z klanu, a przez przypadek usuwa cały klan.
Po wpisaniu komendy "/klan wyrzuc nick" lub "/klan usun" pojawiałby się dodatkowy komunikat (osobne okienko) w którym LIDER musiałby potwierdzić czy na pewno chce usunać klan/wyrzucić gracza z klanu. Byłoby to wtedy kolejne zabezpieczenie przed nieszczęśliwymi/przypadkowymi wpadkami.


@edit11 - 11 Listopada, godz: 9:44
12. Usuwanie działki - proszę o dodanie możliwości usunięcia działki przed jej właściciela (Dzięki temu gracz lub vip, który zrezygnuje z posiadania jednej z działek będzie mógł ją usunąć. W przypadku vipa będzie mógł usunąć jedną i zakupić drugą w celu połączenia dwóch działek ze sobą)

Na ten moment to tyle. Jeśli natrafię na więcej bugów/błędów lub będę miał inne pomysły do dodania na serwer, to napiszę je w tym wątku.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-November-2018 17:48:08 przez MrManga.)
Oceny: Quarantino (+1), Czolg (+1), skydiks (+1), Natalka321pl (+1), Zaaz433 (+1)
11-October-2018 16:44:23
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
skydiks Offline
Autorytet
********

Liczba postów: 763
Dołączył: Feb 2017
255
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Krajonikal

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 145.00
Post: #2
RE: Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
Odnośnie punktu 5, takie party byłoby zbyt dużym ułatwieniem dla nowicjuszy, ponieważ gracz na 70lvl zrobi sobie party z graczem na 1lvl, zabije moba ze swojego expowiska (gracz na 70lvl oczywiście), a to daje ogromnie szybkie expienie dla gracza, który dopiero co zaczął grać. Bym pomyślał jeszcze nad tym pomysłem

[Obrazek: CFJnO6D.png]
19-October-2018 18:25:28
Znajdź wszystkie posty
Pregus Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 71
Dołączył: Sep 2016
18
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
PregusMonster

MineGold: 100.00
Post: #3
RE: Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
@up co do tego wystarczy dodac to, ze expa beda dostawac tylko gdy będą na tej samej mapie.
Oceny: skydiks (+1)
19-October-2018 20:26:02
Znajdź wszystkie posty
MrManga Offline
CEO TS/DC
*************

Liczba postów: 3,046
Dołączył: Jun 2016
676
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrManga

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
Post: #4
RE: Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
@refresh

[Obrazek: 0pdHdY8.png]
Oceny: KacperGrabarz (+1)
28-October-2018 13:20:13
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #5
RE: Problemy/bugi/propozycje na BestRPG
1) naprawione drop z duriela juz dziala - 15 elixirow wypada. 3x po 5.
2) juz naprawilem jakis czas temu.
3) nie wiem czy jest to aktualnie warte świeczki - bo gdy ten temat powstał to jeszcze nie wszystkie zamki były zajęte - aktualnie każdy ma przypisany jakiś klan więc raczej miecze z anihilatora stracily nieco na wartości - a cześć wciąż jest na markecie Smile
4) zostosowałem własną propozycje wymiany 1 maskotka = 2 duże mikstury leczenia - już dostępne na targu.
5) na bescie party expa nie bedzie ze względu na zbyt wiele nadużyć które by się mogły z tym związywać a zbyt wiele przerabiania by to wymagało, jest to w planach na nowym rpgu.
6) prawdę mówiąc tego to nawet ja nie pamietam, postaram się odszukać jak ktoś wie niech da znac.
7) zbyt op, dla wojo/palkow w stosunku do sorca/palka.
8) pomysł aby zrobić event ala kowadło tylko dla vip i nie jest przesadzony, spoko wkróce go wprowadzę.
10) odpada - naduzycia przy klanach z zamkami.
11) sytuacja taka pojawila sie raz ale wporzadku dodam jeśli to potrzebne.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

21-November-2018 12:51:20
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: