MrManga
CEO TS/DC
            
Liczba postów: 3,051
Dołączył: Jun 2016
684
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: MrManga
Odznaczenia:
(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
|
RE: Pomysł na nowa broń dla maga
Cytat:Witam,
na Bestrpg.pl mag jest beznadziejny na arenę pvp
1) Pisząc, że jest beznadziejny na arenę pvp mógłbyś zaprezentować zaistniały problem z tą klasą, gdyż jak dla mnie problem ten nie wpływa znacząco na rozgrywkę, a sam mag nie jest złą klasą, więc nie rozumiem jaki tutaj masz problem.
Cytat:dlatego przychodzę na forum z nowym pomysłem ulepszenia maga.
Chciałbym zaproponować stworzenie jakiejś broni { która byłaby wyłącznie dla maga} na typie różdżki z rpg 1.0.
2) Może byś tak napisał jaką różdżkę masz tutaj na myśli, a nie rzucasz po prostu słowami typu "mam fajny pomysł, dajcie nową broń ze starego rpg'a tylko dla tej klasy". Różdżki na starym rpg (np. błogosławieństwo/klątwę/podmuch) znajdziesz na nowym rpgu, więc następnym razem doprecyzuj dokładnie co masz na myśli.
*Cały ten temat głównie dotyczy walki z innymi graczami na PVP, co nie wpływa znacząco na rozgrywkę, ale pewnie nie wziąłeś pod uwagę tego, że dodanie takowej różdżki powinno znaleźć swe zastosowanie na expowiskach, a jak dobrze wiemy mag ma najwięcej run ze wszystkich klas, więc dodawanie dla maga dodatkowej umiejętności, która jeszcze bardziej wzmocni jego pole do popisu na pvp/expowiskach brzmi dla mnie zbyt OP*
Cytat:Proszę oto, ponieważ mam maga na 47 lvlu i runy prawie wgl nie zadają obrażeń przeciwnikom.
Z góry dziękuje
3) I teraz nie wiem co mam myśleć po tym fragmencie. Piszesz, że runy dla maga "prawie w ogóle" nie zadają obrażeń przeciwnikom. Mając 47lvl pewnie posiadasz runy na V poziomie i zapewniam Ciebie, że te runy potrafią zadać bardzo duże obrażenia przeciwnikowi.
W przypadku expowisk:
- Mag jest idealną klasą na grupkę przeciwników (ewentualnie na pojedyncze cele przy użyciu np. kuli ognia)
- Wystarczy wbić wyższy lvl/zdobyć lepsze eq ulepszone pod inteligencje i będziesz zadawał wyższy dmg (gdy zmieniałem sobie klasę z wojownika na maga na 74/75lvlu, to większość mobów z expowisk miałem na hita, a weź pod uwagę to, że nie miałem na sobie idealnego/wystarczającego eq pod inteligencje. Głównie swój dmg opierałem na runach oraz ilości pkt. ze statystyk dzięki lvl up.)
W przypadku pvp:
- Mag nie jest najgorszą klasą na pvp (Wojownik ma 15% większy dmg z broni białej, pal. ma runy, strzelec głównie opiera swój dmg na łuku, a mag na runach) i tutaj również Tobie przytoczę moje doświadczenia z bycia magiem. Nie zawsze będziesz zabijał graczy na 1-2 hity przy użyciu run. Będąc magiem testowałem swoje runy na jednym z doświadczonych graczy na serwerze (mowa o użytkowniku HeX) i potrafiłem mu odebrać jednym atakiem runy połowę, a nawet czasem 3/4hp, a weź pod uwagę jeszcze to, że nie miałem talizmanów głównie przeznaczonych dla maga oraz nie miałem eq specjalnie zrobionego pod inteligencje. Gdybym te dwie wymienione rzeczy miał będąc magiem, to zaznaczam Tobie, iż na expowisku/pvp mógłbym mieć praktycznie każdego na kilka hitów przy użyciu samej runy, więc mag nie jest słabą klasą na pvp - wystarczy tylko wbić odpowiedni lvl, zdobyć runy z jak największą ilością inteligencji (a zaznaczam, że max inty w jednej runie może być +30) i wtedy możesz próbować pokonywać użytkowników serwera na pvp za pomocą samych run (oraz tak jak wcześniej napisałem - walka pomiędzy innymi graczami np. na /warp pvp lub /warp warzone nie wpływa znacząco na przebieg rozgrywki.)
Postaraj się wbić wyższy lvl, uzyskać talizmany z jak największą ilością inteligencji, ulepszyć set pod inteligencję oraz zdobyć runy z +30 inteligencji, a zapewniam Ciebie, że gracze będą mieli wtedy problem z pokonaniem Twojej postaci.
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-September-2018 15:32:25 przez MrManga.)
|
|