EUYHAgYR
Pomocny
Liczba postów: 96
Dołączył: Jan 2017
12
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: EUYHAgYR
MineGold: 0.00
|
[Rozwiązane] Parę ważnych zmian
1. Chodzi o zbrojmistrza, aby zmienic wizualnie wyglad jego zbroji z żelaznej na emeraldową. Jakie by to miało zastosowanie? Chociażby psychologiczne ponieważ teraz ma zelazna a zwykli gracze maja diamentową. Nieukrywajmy, że zbrojmistrz jak sama nazwa wskazuje powinien miec nieco mocniejszy set nawet z wyglądu. Kiedy jakiś BOSS zobaczył by zbrojmistrza w emeraldowej zbroji zapewne ominał by go szerokim łukiem( ponieważ pewnie sobie pomysli ze to jakis VIP czy Archanioł/ bedzie sprawiał wizualnie o wiele silniejszego) Co do samej siły zbroji bez zmian, taka jaka zaproponował w swoim wątku ImHeXA jest okej (Chodzi tylko aby zmienic go wizualnie)
2.Limit profesjii wojowników, czhodzi tutaj mi o taki sam limit jak w przypadku bossów po stronie potworów(tylko znacząco słabszy) Dam przykład aby nie dochodziło do takich sytuacji, że gra na mapie 21 osób z czego 6 Archaniołów, 5 Wszechmogacych, 5 Hefajstosów, 4 Kapłanów i jeden np. Alchemik. Wspomogło by to mocno graczy, którzy dopiero zaczynaja gre ponieważ w stosunku z profesjami wymienionymi powyżej nie maja szans na zdobycie kili. Kiedy graja takie klasy strasznie ksują /oraz kiedy jestes takim zombiaczkiem no to wiesz......
Wojownicy warto zauwazyc maja jednak nieco trudniej niz potwory dlatego chodzi mi o to aby wprowadzony limit nie był tak duzy jak w ich przypadku./Paru Archaniołow na jednej rundce może sie oczywiscie pojawic, ale wszystko z UMIAREM!
3.Blokada przy wyrzucaniu itemów! Pewnie wiekszosc z was na poczatku sie oburzy przeczytajac ten pomysł. Chodzi o to aby wojownicy dostali taka sama blokade przy wyrzucaniu itemów jak potwory.
Dzieki czemu, skończyło by się, że jakiś gracz przez przypadek wyrzuci swój miecz w trakcie walki. Oraz znacząco by orgraniczyło przezucanie sobie itemów z jednego konta np. na drugie tak aby nie dochodzilo zegracz ma po pare eliksirów. bananów, elytr itp. Ograniczyło by to także bezmyślne donejtowanie graczy przez co tak jak poprzednio nie mieli by tyle bananów, eliksirów itp. Za to znacznie wieksze wykorzystanie miał by KRYSZTAŁOWY MAGAZYN! Jakby ktoś chciał coś komuś dać bo miałby np dwa berła to wrzucił by je do magazynu w ten sposób zwykli gracze mieli by również wieksze szanse aby dostac jakis fajny przedmiot, a nie ciagle tylko jacys zmuwieni sobie dajmy na to koledzy, którzy chcą wybić wszystkich pozostałych wojowników aby miec dla siebie wiecej kili.
4.Ograniczyć system swiątyń!. Tutaj może najbardziej kontrowersyjny pomysł. Tak żeby z 3 swiątyń zostały 2. Dlaczego dwie, ponieważ wydaje mi się ze poniekąd przez ten nowy system w vs p straciło trochę na grywalności. Rundy trwają za długo kiedy ktoś np. zginie musi nie raz czekać pół godziny aby znowu grać znowu wojownikiem. Bez owijania w bawełne może potworem również da się zdobyć level, ale jest to znacznie cieższe niz wojem. Szczególnie teraz kiedy gra głownie mnóstwo VIPÓW jest to nie raz pół godziny zwyklego "wybiegania ze spawnu i wracania zaraz z powrotem". Gra staje się strasznie wtedy monotonna.W wyniku czego duża ilość osób po prostu wychodzi..... W poprzednich wersjach PONIEKĄD tez tak mogło być JEDNAK NIE TRWAŁO TO PÓŁ GODZINY. Sadze ze nowy system w pewnym sensie jest jednak ciekawy i wyróznia go od poprzednich edycji.
Dlatego proponuje by zostały 2 świątynie a czas dajmy na to został by skrócony z 33 do 25 minut?(skrócic czas o osiem minut) TO DO DYSKUSJI.
Wydaje mi się (choć to raczej mniejszy problem) ze równiez przez to ze rundy sa tak długie duza czesc graczy nie ma za bardzo czasu w nie grac, a jak teraz lognie wojem no to zginie( a niektórzy nie chca sobie również psuć statystyk).
Dlatego proponuję wprowadzić podane zmiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-March-2021 10:54:01 przez EUYHAgYR.)
|
|
Oceny: | Bot (+1), TheDancingDemon (-1) |
21-March-2021 10:51:21 |
|
ImHexa
Geniusz
Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: ImJustHexa
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
|
RE: Parę ważnych zmian
1. Nic to nie zmienia, zbroja i tak sprawia wrażenie potężnej (prot 3 + masa enchantów). Ponadto, zbroje chyba powinny się czymś od siebie różnić, a nie że każdy lata w emeraldzie.
2. Totalny bezsens, nie po to wyważaliśmy wojowników p2w i bossy, żeby to teraz zepsuć kolejnym limitem.
U potworów ma to sens, jeżeli limit jest pełny, czekasz minutę-dwie aż ktoś zginie, i już możesz wybrać bossa. Natomiast jeżeli jako wojownik nie uda Ci się wbić, musisz czekać 45 minut...
Już pomijając fakt, że gracze, którym nie uda się wziąć klasy, pójdą na bossy i dosłownie zniszczą grę, mszcząc się na tych którzy zajęli im sloty, przy okazji miażdżąc graczy f2p, którym rzekomo chcesz w ten sposób pomóc...
3. Przerzucanie itemów i tak zostało znacząco zredukowane (wnioskując po Twoich postach nie masz zapewne o tym pojęcia). Poważnie chcesz wspierać p2w? Żeby gracze nie mogli normalnie dzielić się przedmiotami?
Jeżeli ktoś chce dać znajomemu itemy, i tak zrobi to przez skrzynkę, więc koniec końców Twoja zmiana po prostu niepotrzebnie utrudni graczom życie, a pożytku z niej żadnego nie będzie.
4. Po raz kolejny popisałeś się zerową znajomością trybu.
Gracze wychodzą gdyż kompletnie nic nie mogą zrobić zwykłym potworem; nie dla tego, że gra jest dłuższa lub świątyni jest więcej...
A, i jeśli logniesz wojem to spokojnie możesz wrócić do rozgrywki, o ile nie miałeś antylogouta.
Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-March-2021 11:15:28 przez ImHexa.)
|
|
Oceny: | TheDancingDemon (+1), Zenri (+1), bum35 (+1) |
21-March-2021 11:07:32 |
|