Shalowcast to bardzo ciezki dungeon, który polecam robić osobom
z 75 lvl+, ale to co najbardziej się liczy na Shalowcast to szybka reakcja, komunikacja w teamie oraz dobre umiejętności w parkourze.
Shalowcast dzieli się na poszczególne etapy:
I - Mobki z dropem kręgu (1%)
Tutaj spotkacie dość nietrudne potworki posługujące się łukiem i bronią białą,
posiadają całkiem sporo hp ale dostają
300% obrażeń z łuku więc warto zabrać trochę strzał, które mogą się przydać w kolejnych etapach.
Jak wskazuje krótki opis etapu zabijając potwory mamy
1%, że pojawi się na ziemi ognisty krąg do, którego trzeba jak najszybciej wejść bo zamyka się po
10s od pojawienia się. Dlatego warto trzymać się razem by każdy zdążył wejść do kręgu.
II - Generał Shadestone
Drugim etapem jest generał z 2 formami, który posiada potężne skille:
Generał Shadestone:
I forma:
Hp: 70k
Skille: Mroczny Pocisk i Ostrza Cienia
Dmg wręcz: 1-2 serca
II forma:
Hp: 170k i koń 150k
Dmg: podobny jak 1 forma
Skille: Armia, Mroczny Pocisk, Eksplozja, Ostrza Cienia (uwaga tutaj trzeba bardzo mieć szybką reakcję ponieważ eksplozja to skill 2 fazowy 1 uderzenie zabiera 2 paski a 2 aż 3 więc łatwo można paść...)
Po zabiciu otworzy się krąg na 10 s tak jak na I etapie
III - Parkour Łatwy
Bardzo łatwy parkour po platformach z niedużymi odstępami.
IV - mini labirynt ze strażnikami
Niewielki labirynt w którym znajdują się strażnicy. Posiadają oni całkiem pokażne hp a swoimi ostrzami i lancuchami biora po
4-7 serc.
V - Parkour z armatkami (trudny)
Nie tak łatwy już parkour po platformach z większymi odstępami. Do tego na starcie i na końcu stoją strażnicy a labiryntu a podczas przeprawy strzelają do nas jeszcze dodatkowo armatki wyrzucające w górę i zadające troszkę hp...
Po tym parkourze mamy jeszcze krótki fragment labiryntu do przejścia na, którego końcu znajdziemy kamień po którego zabiciu otworzy się krąg ognisty na 10s taki sam jak na I etapie
VI - Mroczny Smok
Potężny smok władający licznymi wiązkami które zadają po 1-2 paski. Dodatkowo powoduje negatywne efekty typu nudności, spowolnienie, obumieranie
Mroczny Smok:
Hp: 500k
Odporności: magia, miecze (zalecany łuk do walki)
Skille:
Ognisty Promień,
Lodowa Wiązka,
Smoczy Ogień,
Wybuchowy Oddech,
Łańcuchy Piekielne.
Po zabiciu smoka na ziemie spadnie kamień po którego zabiciu znowu pojawi się ognisty krąg na 10s.
VII - Elitarne Moby (1,5% na tp)
Siódmy etap to elitarne potwory władające eksplozjami, czasem strzelają czaszkami withera lub uciekają i strzelają strzałkami. Posiadają więcej hp i większy dmg, lecz także większy % na tp. Oczywiście jest to ognisty krąg który otworzy się na
10s.
Warto używać tu również
łuku bo 150% dmg. Więc dobry strzelec może mieć nawet na
1 tapa taka elite.
VIII - Shadow Lord
Ósmy etap to boss finałowy z
3 formami. Każda z nich jest silniejszy od poprzedniej.
Do tego etapu muszą dojść
3 osoby inaczej nie dostaniecie się do komnaty bossa. Poniżej przedstawiam ogólnie hp, mnie więcej dmg i skille każdej z form:
Shadow Lord:
I forma:
Hp: 50k
Skille: 2x czaszki withera, mroczny pocisk
Typ: Wither
II forma:
Hp: 700k
Typ: Zombie
Dmg: 3 serca +/-
Słabość: łuk 125%
Skills:
Armia Mroku,
Enderowa Wiazka (1 pasek),
Ostrza Cieni.
III forma:
Hp: 1,5kk
Słabość: łuk 150%
Dmg: 2 serca +/-
Skills:
Armia Mroku,
Zanikanie,
Pułapka Cienia,
Mroczna Fala (grozna),
Mroczne Zaklecie,
Mroczna Energia (obszarowy dmg za 3 paski),
Furia Mroku.
=====================================================
Gdy uda nam się pokonać ostatecznego bossa na czacie wyświetli się informacja o dropach. Każdy który dotrwał do momentu pokonania finałowego bossa ma szanse na takie nagrody:
https://imgur.com/a/s0zMVwo
Mam nadzieję że pomoże to graczom w wykonaniu tego dungeona, powodzenia!
PS: Jeśli tylko można prosić o przeniesie wątku do nowości, chociaż to takie nowe już nie jest ale by się tam jednak przydało żeby nie leżeć w rozwiązanych...