MrManga
CEO TS/DC
Liczba postów: 3,046
Dołączył: Jun 2016
676
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: MrManga
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
|
RE: Nowy Legendarny Boss
@Topic
Zanim przejdę do całościowego oceniania Twojego pomysłu, to opiszę/wystawię swoją opinię do poszczególnych punktów z Twojego tematu:
1) Cytat:Witam
przychodzę do was z propozycją nowego bossa zwanego Nieśmiertelny Bóg.
Przepustkę zdobywało się wymieniając Serce Omegi, Fragment Mózgu Fantoma i Łuske Death Winga.
Sam pomysł na zdobycie przepustki nie jest najgorszy, aczkolwiek rozsądniej byłoby dodać bardzo mały % na uzyskanie takowej przepustki na bossa. Co mam na myśli?
Za każdego pokonanego epickiego bossa mamy 100% szans na Skrzynie niepokonanych oraz 10% na uzyskanie Serca/Mózgu/Łuski. Sensowniej byłoby dodać do nagród (po pokonaniu epickiego bossa) możliwość zdobycia przepustki do Legendarnego bossa np.
Nagrody po pokonaniu Omegi:
- Skrzynia Niepokonanych (100%)
- Serce Omegi (10%)
- Przepustka: Nieśmiertelny Bóg (BOSS) (5%)
Tak samo sytuacja by wyglądała w przypadku Fantoma jak i Death Winga. Szansa na wydropienie przepustki po pokonaniu Epickiego Bossa wynosiłaby 5%.
2) Cytat:Owy Boss miał by 2x więcej hp od omegi i na początku byłby zwykłym Zombie a po stracie 50% hp stał by się Jajkiem i Przyzywał Hordy Pomocników.
Nie za bardzo widzę taką walkę, dlaczego? Walka z legendarnym bossem (idąc Twoim punktem widzenia) zaczyna się z jego wytrzymałością 1kk zdrowia. Nasuwa się tutaj kilka pytań:
- Jakie będą specjalne umiejętności tego bossa zarówno w pierwszej jak i drugiej fazie? (Druga faza zbyt mocno przypomina systematykę podobną do fantoma, którą bardzo łatwo można obejść - mam tu na myśli to, iż nie trzeba załatwiać samej armii, tylko można się zająć bossem i wtedy trudno nazwać takiego bossa "Legendarnym", skoro w drugiej fazie przyzywa tylko kilka mobów i nic więcej ciekawego się nie dzieje ;d)
- Jak będzie wyglądała walka z Legendarnym bossem zarówno w pierwszej jak i w drugiej fazie?
- Na jakim podłożu (stylistyka mapy) będzie się toczyła walka gracza z bossem?
3) Cytat:Z jego skrzynki leciały by:
- 5% Magiczna Stal Kowalska
- 1% Księga Magicznej Ochrony
- 3% Klucz Heimdalla
- 6% Niezidentyfikowany Anihilus
- 10% Skrzynia Magicznych Setów Nieśmiertelnych
- 10% Skrzynia Magicznych Broni Nieśmiertelnych
- 5% Szlamowa Kula
- 5% Serce Fenixa
- 1% Błogosławieństwo II
- 1% Klątwa II
- 15% 30 Smoczych Monet
- 10% 2 Epickie Skrzynie Amuletów
- 1% Księga Kowala +3
- 1% Magiczna Księga Umiejętności +3
- 15% 3 Skrzynie Przeznaczenia
- 1% Nieumarły Koń
(te rzeczy to tylko propozycja)
Rozumiem, że wyżej podane rzeczy to propozycja na nagrodę z tego bossa, aczkolwiek jak dla mnie zdecydowanie zbyt mocno przesadziłeś z niektórymi nagrodami. Dlaczego?
a) Z legendarnego bossa (moim zdaniem) najcenniejszą nagrodą do zdobycia powinna być Magiczna Stal Kowalska oraz Księga Magicznej Ochrony (wtedy gracze mogliby wreszcie korzystać z MagKowala dostępnego na /warp kowal), a z wyżej zaproponowanych nagród wychodzi na to, że najcenniejszymi nagrodami są jeszcze dodatkowo:
- 1% Błogosławieństwo II (Zbyt dobra nagroda jak na takiego bossa -> 1kk samo błogo + 1 serce fenixa warte min. 600-700k i już jesteś 1,7kk do przodu)
- 1% Klątwa II (Tutaj prawie tak samo podobnie jak z Błogo II, tylko mniejszy zarobek)
- 1% Księga Kowala +3 (Księgi kowala można bardzo łatwo uzyskać na /warp skrzynie, więc do bardzo rzadkich przedmiotów do uzyskania z tej skrzynki nie dodawałbym tego przedmiotu)
- 1% Magiczna Księga Umiejętności +3 (Księgę umiejętności +3 dałbym z nieco większym % lub usunąłbym z zestawu tych nagród)
- 1% Nieumarły Koń (Tak samo jak z księga kowala - Nieumarłego konia można łatwo uzyskać, tylko wystarczy zebrać kilka przepustek do labiryntów, pokonać bossa, wymienić głowę władcy na klejnot i powtórzyć następująca czynność kilka razy, ale trzeba tylko chcieć + gdzie takiego konia użyjesz poza spawnem, lochami i ewentualnie eventami z końmi?)
b) Do skrzynki dodałbym przedmioty aktualnie istniejące na serwerze, tylko w większych ilościach, np. x magicznych kowadeł itp. (do przemyślenia)
c) Na chwile obecną nie ma sensu dodawać nowych broni/uzbrojenia, ponieważ z pełnym setem nieśmiertelnych można na spokojnie sobie poradzić na epickich bossach/expowiskach (chociażby exp. 85)
d) Skrzynie przeznaczenia również bym usunął z tego zestawu, ewentualnie pozostawił w zdecydowanie mniejszej ilości (1 skrzynka), ponieważ:
Gracz pokonuje legendarnego bossa --> Dropi skrzynkę --> Ze skrzynki dropi x3 skrzynie przeznaczenia --> Losuje epickie bossy --> Pokonuje epickie bossy --> Zyskuje gorsze lub zdecydowanie lepsze nagrody od skrzynki z legendarnego bossa lub jakimś cudem dropi kolejną przepustkę na lege bossa... i tak w kółko.
Jeśli chodzi o...
Cytat:Magiczne Rzeczy nieśmiertelnych różniły by się od zwykłych tym że miały by max 10 Sharpa, 10 Prota Lub 10 Powera więcej.
Każda część Dawał by jakiś efekt na przykład napierśnik by dawał Odporność 1 Buty Szybkość 1 Spodnie Regeneracje 1 a hełm by regenerował mane o 50% Szybciej. Tego Bossa można by zabić max raz na dzień
... to tutaj nie będę się wypowiadał (kwestie dodatkowych efektów itp. jak dla mnie są zbędne, ale mogę się mylić )
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-December-2018 22:44:02 przez MrManga.)
|
|
Oceny: | Admin (+5) |
27-December-2018 18:30:40 |
|