Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] KOMPROMIS
Autor Wiadomość
misterhenriques Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 341
Dołączył: Oct 2022
68
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
spacer_po_mleko

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] KOMPROMIS
Witam
Dodanie zwoju zycia (+5serc) jest dosyc srednie w dodatku gdy ma kosztowac 20k czy cos.
Ale mozna pojsc na kompromis by nie było, że ciagle mozna to uzywac.
Proponuje dodac /kit zycie w ktorym dostajemy jablko(+5serc) i po uzyciu jablko ZNIKA (jest jednorazowe), a dodatkowe hp znika nam po smierci. kit sie powinien odswiezac co TYDZIEN.
Kit kosztuje 15zl-20zl
Pozdro mysle ze jest to dosyc kompromisowe rozwiazanie.
1.5serc nie 10.
2.RAZ na tydzien.
3.Jablko jest jednorazowe(albo ma cd 7d, mysle ze te rozwiazanie byloby lepsze gdyz inny gracz ktory tez ma ten kit moglby oddac swoje jablko dla innego gracza. Ale to zalezy od trawy jakby to zrobil.)

4.efekt usuwa sie po smierci i musimy czekac do nastepnego kitu.
5.Jest tylko za portfel, wiec Nie bedzie ze za 20k bedziemy kupowac ciagle gdy umrzemy.


POZDRAWIAM
GG #BOMBASQUAD Smile

[Obrazek: RZ7Dgse.png]
Oceny: krolikmaly (+1)
16-September-2023 19:01:36
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Jacket Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 427
Dołączył: Feb 2021
72
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
YOUNG_VERZIDE

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: KOMPROMIS
Ogólnie to ja jestem na tak bo w tym fullu nie da sie doslownie w ogole przezyc jak sie stoi gdzies w kanionie i to nie ze trudno tylko postawcie sie w naszej sytuacji nie wiem jak trawa moze mowic ze chceby zrobic tryb pod bycie bogami ale pod to zeby był w miare grywalny dla kazdego a nie wypropsowanie zelakow

ROBIE SOBIE UWU
16-September-2023 19:06:35
Znajdź wszystkie posty
misterhenriques Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 341
Dołączył: Oct 2022
68
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
spacer_po_mleko

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: KOMPROMIS
a i dodam zeby nie bylo krzykow "p2w!!!" P2W!!!!!!!!!!
portfel mozna zdobyc w kilka dni grania
wystarczy zabic fulla na silce II (XD) i sellnac te ity za portfel, Lub alternatywa:
zbierac ity ze skrzynek kilka dni i zrobic z tego fulla i tez sprzedac gg

jestem zdania ze troche ciezej zdobyc ten hajs niz portfel nic nie wydajac na serwerek

A i zeby nie tworzyc kolejnego watku zaproponuje
BY przywrocic wlasciwosci gardy(zmniejszenie obrazen)

ogolnie koxy moim zdaniem sa odrobie za drogie mysle ze 200 (100 u vipa) bylo by lepiej ze wzgledu na to, ze to wlasnie na koxy trzeba najwiecej wydac robiac fulla. (64 x 150=9600$), a sety mozna sklejac ze skrzynek :/ i to moze troche zniechecac graczy od walki bo po co marnowac koxy gdy gracz pewnie i tak zora 1v1(to nie jest wielki problem)

Wgl trawa pisal ze na nastepnej edzie da w /nagrody puncha III a z kitu bedzie puncher II. Jest to glupie rozwiazanie. Na jedno wyjdzie gracz ktory go wbije dalej bedzie najszybszy tak jak jest teraz z tym puncherem 4. Powinno byc jak bylo z /kit puncher najlepszy puncher uzywany przez kazdego

[Obrazek: RZ7Dgse.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-September-2023 19:23:01 przez misterhenriques.)
16-September-2023 19:09:33
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,767
Dołączył: Aug 2015
1582
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #4
RE: KOMPROMIS
(16-September-2023 19:06:35)Jacket napisał(a):  Ogólnie to ja jestem na tak bo w tym fullu nie da sie doslownie w ogole przezyc jak sie stoi gdzies w kanionie i to nie ze trudno tylko postawcie sie w naszej sytuacji nie wiem jak trawa moze mowic ze chceby zrobic tryb pod bycie bogami ale pod to zeby był w miare grywalny dla kazdego a nie wypropsowanie zelakow

Po prostu jesteście noobami, skoro wykładacie się od żelaków, żelaki są lepsi od was i to was kuje w oko xD.
17-September-2023 14:51:47
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,767
Dołączył: Aug 2015
1582
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #5
RE: KOMPROMIS
Zaproponowałeś właśnie KOMPROMIS P2W, na który mogą sobie pozwolić osoby, które WYDAJĄ SIANO co za tym idzie jest to element P2W, bo nigdzie nie możesz zdobyć serc forever.
17-September-2023 14:52:42
Znajdź wszystkie posty
misterhenriques Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 341
Dołączył: Oct 2022
68
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
spacer_po_mleko

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: KOMPROMIS
Trawsonek Najlepszy gracz PVP classic.
Proponuje ci zrobić mk. Zrobić na nim fulla i wbic jakies 1000 killi na zelakach.
bijąc się w fullu czy chociaż w jednym secie 4/3 i jednej zmiance.
Zobaczymy kto jest "noobem".
Cos czuje ze nawet oporu nie sprawisz i na płaskim się od "kit brudasa" wywalisz GG

ej trawa wez przeczytaj ze zrozumieniem.
Pisałem 2 sposoby jak zdobyć portfel bez wydawania siana.

WYSTARCZY KILKA DNI pograc by zdobyc te 15zl PORTFEL
wystarczy mozgu uzyc gg polecam

(17-September-2023 14:52:42)Trawsonek napisał(a):  Zaproponowałeś właśnie KOMPROMIS P2W, na który mogą sobie pozwolić osoby, które WYDAJĄ SIANO co za tym idzie jest to element P2W, bo nigdzie nie możesz zdobyć serc forever.

Wedlug mnie dla zwykłego gracza który nie ma VIPA Jest łatwiej zdobyć fulla i go sprzedac za portfel i co tydzien miec te +5serc niż ciagle expic 20k-50k (przypomne teraz w klatce już nie ma 20 osob na boosterze i nie ma silki II i speeda II przez co wbijanie killi tam też nie jest jakies mega łatwe, co przechodzi na zbieranie hajsiwa) by mieć te +5serca, w porownaniu do VIPA co sobie w fullu na texasie na boosterze zabija graczy i dostaje jakies 80-100$ za killa + 2x szybszy lvl up z czego tez ida free pieniazki. : ) wiec mi się wydaje ze za hajs w grze jest o wiele ciezej zdobyc te serca niż za ten portfel nic nie wydajac(realnej waluty) na tryb.

[Obrazek: RZ7Dgse.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-September-2023 15:07:08 przez misterhenriques.)
17-September-2023 14:54:27
Znajdź wszystkie posty
ManiekSikret246 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 69
Dołączył: May 2021
25
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ManiekSikret246

MineGold: 0.00
Post: #7
RE: KOMPROMIS
(17-September-2023 14:54:27)misterhenriques napisał(a):  Wedlug mnie dla zwykłego gracza który nie ma VIPA Jest łatwiej zdobyć fulla i go sprzedac za portfel i co tydzien miec te +5serc niż ciagle expic 20k-50k (przypomne teraz w klatce już nie ma 20 osob na boosterze i nie ma silki II i speeda II przez co wbijanie killi tam też nie jest jakies mega łatwe, co przechodzi na zbieranie hajsiwa) by mieć te +5serca, w porownaniu do VIPA co sobie w fullu na texasie na boosterze zabija graczy i dostaje jakies 80-100$ za killa + 2x szybszy lvl up z czego tez ida free pieniazki. : ) wiec mi się wydaje ze za hajs w grze jest o wiele ciezej zdobyc te serca niż za ten portfel nic nie wydajac(realnej waluty) na tryb.

Po 3 miesiącach edycji, nikt nie kupuje itemów za portfel, tylko głupek, by to kupił. Jeżeli chodzi o ten pomysł, który zapropnowałeś dla graczy f2p czyli zabić fulla i sprzedać itemy, to nie jest takie proste, jak ci się wydaje. Ty możesz posiadać umiejętności i przedmioty do zabicia gracza z fullem, ale gracz f2p już nie. Gdybym był nowym graczem i bym sprzedał fulla, to zamiast kupować kit na tydzień, który daje mi 5 dodatkowych serc. To wolałbym pozbierać na vipa, który faktycznie przyniesie mi korzyści na PvPClassic i nie tylko, pomijając fakt, że teraz sprzedanie fulla jest mało wykonalne. Twoja propozycja po prostu jest śmieszna w tym czasie, już lepiej jest zrobić quest dla graczy f2p niż, jakieś głupoty pisać o sprzedawaniu itemów za portfel na Classicu.
17-September-2023 15:42:47
Znajdź wszystkie posty
misterhenriques Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 341
Dołączył: Oct 2022
68
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
spacer_po_mleko

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: KOMPROMIS
ostatnio sprzedałem fulla za 15zl(w tym tygodniu, gracz sam chciał kupić). Wystarczy pytać graczy podatnych na wydawanie pieniedzy na serwerek osobiście a nie jak ty to robisz piszesz na chacie "sprzedam fulla" i myslisz ze ktos kupi. Nowy gracz (ktory jest w stanie kupić coś za portfel) nie wie nawet co to full i co w nim jest. Jak napiszesz do typka co ewidentnie gra i np ma vipa czy chce kupić "fulla - 7setów 4/3 miecz sharpness 5, 64 koxy ..." To jest większa szansa niż pisanie na chacie. Kolejny punkt zwiększający szanse to na przykład osoba ktora gra już jakiś czas ma vipa nie ma jakiś itemow dobrych, i na przyklad w ostatnim czasie miała bana i unbana kupiła też jest bardziej podatna na zakup.
Wystarczy wykminić jak działa handel.

Jakie itemy do zabicia fulla Xd. To jest zlootowanie skrzynek na samej wieży. Wystarczy zelazny miecz sh4/diax miecz sh3. silka i kox. : ) moze komus zwoje dropna to jeszcze lepiej. a Perelka nigdy nie zaszkodzi. ja np tak mało razy wyszedlem z sh5 bic fulla ze szok. Najczesciej z mieczem startowym, sh3 lub zelaznym sh4 xdd czasami vipa mieczem albo IV.

To niech sobie kupi vipa. Ja tylko podalem sposob jak zdobyc portfel. Nie pisze na co ma go wydac.
pozdro

[Obrazek: RZ7Dgse.png]
17-September-2023 16:37:29
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,767
Dołączył: Aug 2015
1582
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #9
RE: KOMPROMIS
To jest absurd, a nie kompromis. Napisałem już wprost i napiszę po raz ostatni: Nie będzie możliwości kupna stałego dodatkowego życia poprzez PORTFEL lub DOLARY.
17-September-2023 17:49:05
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości