[Rozwiązane] Edycja EasyHardcore na Minefox.pl
Witam, nizej wymienione sa wszystkie zmiany wprowadzone na nowea edycje trybu EasyHC na serverze minefox.pl
- Nowy Spawn, (zmiana spawna, jak co edycje, mysle ze spawn jest nawet ok chociaz mozliwosc przechodzenia przez linie w trakcie walki jest bezsensowna, powinniscie dodac linie ktorej w trakcie walki sie nie da przekroczyc oraz usunac pokoj z polplytkami do bicia sie (nie wiem jak to sie zwie) oraz powiekszyc arenke do dueli poniewaz aktualne wymiary to jakis zart)
- Nowy Nether oraz nowość End - (Nether jak to nether, aby go zepsuc trzeba sie naprawde postarac, jednak co do endu mysle ze to swietny pomysl tylko trzeba usunac te bugi oraz zrobic cos z jajkami smoka ktore aktualnie nic nie daja.
- Nowe Targowiska - mysle ze spoko tylko zamienilbym kupno za zwykle eme na bloki eme dla wygody i zmienilbym ceny pierozkow ktore akutalnie sa strasznie nie oplacalne.
- Random TP (jedno osobowe i grupowe) - gdzie jest ja sie pytam grupowe tp?
- Nowe wymieniarki wraz z nowym system bezpiecznych
wymian jakim jest /TRADE - no skoro mamy /trade to po co nam wymieniarki?
- Nowy wygląd tabu, chatu oraz nowość scoreboard - nawet spoko chociaz osobiscie wolalem dizajn sprzed kilku edycji.
- Odświeżony system odbierania /zwoj, /moneta - moim zdaniem /zwoj zepsul mechanike expa, wiec na waszym miejscu przywrocilbym normalny exp a zwoj za 100 lvl.
- Nowy system /efekt - ow - usuneliscie bug ze starej edycji na darmowe efekty wiec nawet spoko, tylko dlaczego nie mozna kupowac efektow w trakcie walki? Juz kilka razy wylozylem sie w klatce przez brak potek.
- Nowy całkowicie system dropu tym razem fortune i ranga ma znaczenie - system dropu jest swietny na tej edycji wiec propsy.
- Nowy system dueli - wysylasz duela i jesz koksa, druga osoba czeka az minie ci troche czasu regeneracji, je koksa i akceptuje co daje jej 10/15 sekundowa przewage koksa a przy rozmiarach arenki ciezka tak owa odrobic kiedy leje sie hit w hit.
- Wprowadzono ekonomie $ jakiej wcześniej nie było, a wraz nią
takie rzeczy jak /oferty czy /sklep za $! Pozyskiwanie monet jest
możliwe poprzez zabijanie graczy, kopanie stone czy sprzedaż przedmiotów
pod komendą /skup za daną cenę per stak! - spoko sprawa ale zmodyfikowalbym ceny w /sklep usunal i dodal troche itemkow (np sety 4/3), co do ofert mysle ze git.
- Wprowadzono /portfel dzięki czemu kupowanie usług jest znacząco
lepsze i wygodniejsze! - .
- Zmieniono większość craftingów, które to znajdują się na /warp craftingi - stare craftingi stoniarek byly moim zdaniem lepsze, poza tym zastapilbym koksy w boykach sandach i fosach bo ciezko sie je craftuje przez limit.
- Dodano takie smaczki jak BOSSY - jakie? Przekonajcie się sami! - totalnie wam to nie wyszlo, pomysl do wyrzucenia moim zdaniem bo zmusza to nas do meczacego grindu,a od tego jest survival, nie EasyHC
- Zmieniono zestaw gracza na znacząco lepszy i dodano nowe zestawy więcej pod /kit - nie stac mnie na rangi zeby te zestawy zobaczyc :/
- Zmieniono cenę przedmiotów na gildię, - git
- Portale do ENDU i NETHERU znajdują się bezpośrednio na spawnie! - git
- Dodano i przebudowano system cobblexów (Cobblex, Cobblex Premium, Cobblex Ultra więcej pod /cobblex), - git
- pierożki dostępne pod /sklep lub na targach oraz nowy system premium case! - zmienic cene pierozkow i powrocic do starego systemu pc.
- Dodano nowy system /schowek o lepszym działaniu! - no mysle ze wygodnie by bylo jakbyscie dodali opcje wyrownaj wszystko do limitu
- Zwiększono rozmiar mapy do 4000x4000 (Nether 2000x2000)! - (zmniejszno*), dobra zmiana
- Całkowicie nowy i lepszy antycheat! - AC calkowicie do wywalenia przez 1.12, poprzedni AC dzialal swietnie, jedyna jego wada bylo nie tracenie itemow przy okazji smierci.
Jesli to przeczytaliscie to dzieki i mysle ze jedynimi zmianami jakie ten tryb potrzebuje jest usuniecie setow prot 6 i w góre, usuniecie pomyslow wrecz skopiowanych z sv oraz najwazniejsza - powrot do wersji 1.8.
|