Cytat: Jak wszyscy wiemy zaczęła się nowa edycja kitsow a myślę że planujecie mniej więcej tyle samo klas co na starych kitach?(to do administracji)
Więc przychodzę z propozycją nowych klas
Jako osoba, która jest jedną z twórców tego trybu to pozwolę sobie odpowiedzieć, mimo twojego sformułowania, że jest to pytanie do administracji. Od razu mówiąc nie planujemy wprowadzenia takiej samej ilości klas jak na poprzedniej edycji. Założeniem tego KitPvP pod kątem klas to w szczególności brak ich dużej różnorodności. Bardziej skupialiśmy się na tym, aby nie doszło do momentu, w którym będziemy mieli 60 klas, z których tylko 4 będą najbardziej grywalne w mecie, jak na tamtej edycji. Zastąpiliśmy tą sytuację oczywiście takową zmianą w ilości zestawów - na starcie było 19 równych w klas, ale po lekkim narzekaniu na ich ilość dodaliśmy kolejne 9 i na tym zaprzestaniemy. Oczywiście przystosowujemy się poniekąd do opinii graczy, ale z zachowaniem rozsądku i w miarę zgodnie z naszym planem na tryb. Mamy przez to 28 klas, śmiało można powiedzieć, że każdą da się grać na swój sposób, są klasy bardziej efektowne, które mają jakieś ciekawsze zastosowania, jak i są klasy mniej efektowne, ale nadal na podobnym poziome efektywności co pozostałe. Nie widzę więc powodu, aby w tym momencie dodawać kolejne klasy, które raczej nie wpasowałyby się w mete obecnych (wnioskując po przeczytaniu tej propozycji, jak i powołując się na wcześniejszą analizę wprowadzania klas). Oczywiście wraz z czasem, kiedy edycja będzie przybierała miesięcy będziemy rozmyślali nad wprowadzeniem nowych zestawów.
Cytat:Nowe klasy są potrzebne aby nie było ich około tylko 25 bo jak typ łatwo zdobędzie all to się znudzi.
Pierw taka osoba musi je zdobyć, a obecna ekonomia nie pozwala na to, aby przeciętny gracz osiągnął wszystko w bardzo krótkim odstępie czasowym. Oczywiście znajdą się osoby grające 24h/7, jak i grające 30min dziennie, więc i te, i tamte będą mogły narzekać na to, że klas jest za mało lub za dużo, czy to monety zdobywa się za szybko lub za wolno. Nie da się teraz stworzyć trybu, który będzie odpowiednio wyważony i "sprawiedliwy" dla każdego z graczy. Dodatkowo w trakcie są przygotowania do możliwości hostowania wielu eventów. Czyli rozgrywka nie będzie opierała się tylko na graniu na jednej arenie, a będą możliwości zabawy w nieco inny sposób, stąd monotonności nie będzie dało się odczuć.