Ostatnio zakupiłem sobie dementora na trybie, trochę go ograłem przez ostatnie dni i doszedłem do kilku wniosków. Mianowicie chciałbym, aby dodano do dementora, a dokładnie
Laski Dementora informacje, że nałożyliśmy na kogoś efekt ślepoty tak jak to było w przypadku
kościołama http://mineserwer.pl/Temat-Koscio%C5%82am-81728? Bardzo pomogło by to w graniu tą postacią, ponieważ gdy wiemy, że nasz przeciwnik ma
blindness możemy go zacząć atakować atakami dystansowymi przy czym nie narażać się na zbędę tracenie
HP gdy walczymy z nim bronią białą. Lub też wykorzystać tą
ślepotę do zgrania się z innymi bossami, aby taki wojownik nie widział gigantów idących w jego stronę. Proponuję tekst typu "
Nałożyłeś na przeciwnika demoniczne zaklęcia"
Druga sprawa to skill
Demoniczna Lewitacja, który "nie pasuje do siebie"? Mam na myśli to, że gdy chcemy atakować kogoś z tego skilla to ciężko jest trafić takiego wojownika, ponieważ musimy w niego wycelować, kiedy on się rusza + lewitacja nas podnosi do góry. Czyli musimy skoordynować movment nasz i movment przeciwnika, a w dodatku w niego wycelować co jest bardzo uciążliwe. Przy czym 3/4 fireballi po prostu nie trafia w cel, bo najzwyczajniej w świecie nie trafiamy. W dodatku gdy używamy tej lewitacji na bliski dystans mamy małe możliwości wykonywania uników (nasza postać leci stricte w górę, a ruszanie na lewo i prawo jest tak powolne jakbyśmy mieli slowness), co sprawia, że łatwo nas zberłować czy trafić z vortexa, łuku czy czegokolwiek. Oczywiście lewitacja też ma swoje plusy, np możemy jej używać jako dodatkowy skill movmentu, który pozwoli nam szybciej się przemieszczać i nie tracić cooldownu na skillach takich jak wysoki podskok, teleport czy teleport do portalu endermana albo użyć jako unik, gdy ktoś używa rogu (wtedy nas nie trafi z miecza, bo jesteśmy w powietrzu), ale w boju sprawdza się miernie :/ Proponuję trochę zmienić działanie tego skilla, aby był bardziej przyzwoity. Mianowicie skill ten mógłby być aktywowany pod dwoma przyciskami:
- Prawym - tak jak dotychczas, bez zmian
- Lewym - skill praktycznie 1:1, lecz nie dawał by nam efektu lewitacji
Oczywiście użycie jednej z opcji tego skilla aktywuje cooldown na drugiej. Sprawi to, że gracz grający tą postacią, będzie mógł zadecydować czy w danej sytuacji jest mu potrzebna ta lewitacja, czy raczej jest mu zbędna. Przez co używanie tego skilla stało by się wygodniejsze.
Pozostaje jeszcze kwestia kosmetyczna
Demonicznej Lewitacji, bo jak skill może się nazywać demoniczna lewitacja, skoro można go użyć bez lewitacji? xD Można by mu zmienić nazwę na, np "Demoniczny Atak" czy coś takiego. Może ktoś ma bardziej kreatywną nazwę, chyba że miała by zostać taka jaka jest