Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] DYSKUSJA O ULTRAPVP
Autor Wiadomość
Best Offline
Zbanowany

Liczba postów: 248
Dołączył: Apr 2020
Nick na Serwerze:
isworse

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #61
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
ogółem na poprzedniej edzie był taki balans ze każdy kopał na starcie i pod koniec no i nie było pvp bo każdy siedział kopał jak to będzie wyglądać na tej reedycji jakoś inaczej z tymi questami i itami górnika czy tak samo jak kiedyś
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-October-2023 22:19:41 przez Best.)
04-October-2023 22:19:18
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Mifuzze Offline
Zbanowany

Liczba postów: 1,153
Dołączył: Sep 2020
Nick na Serwerze:
Mifuzze

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #62
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
(04-October-2023 22:19:18)Best napisał(a):  ogółem na poprzedniej edzie był taki balans ze każdy kopał na starcie i pod koniec no i nie było pvp bo każdy siedział kopał jak to będzie wyglądać na tej reedycji jakoś inaczej z tymi questami i itami górnika czy tak samo jak kiedyś

maslo maslane nic nie zrozumialem ale questy raczej zostana z 4.0, przynajmniej powinny
05-October-2023 00:23:02
Znajdź wszystkie posty
scriptarina Niedostępny
Pomocny
****

Liczba postów: 54
Dołączył: Jan 2023
37
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
scr1ptarina_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 20.00
Post: #63
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
(05-October-2023 00:23:02)Mifuzze napisał(a):  
(04-October-2023 22:19:18)Best napisał(a):  ogółem na poprzedniej edzie był taki balans ze każdy kopał na starcie i pod koniec no i nie było pvp bo każdy siedział kopał jak to będzie wyglądać na tej reedycji jakoś inaczej z tymi questami i itami górnika czy tak samo jak kiedyś

maslo maslane nic nie zrozumialem ale questy raczej zostana z 4.0, przynajmniej powinny
Chodzi o to, że balans był taki, że osoby na starcie nie miały szans na pvp, więc kopały 24/7. Gdy zdobyli itemy to się pobili, aż osoby zaczeły odchodzić, to znów nikogo nie było na pvp, więc kopalnia znowu była największą atrakcją na trybie.
Oceny: Best (+1)
05-October-2023 12:56:14
Znajdź wszystkie posty
Ajron Offline
✰ Towarzysz Emeryt Jajron ✰
***********

Liczba postów: 2,322
Dołączył: Aug 2014
1605
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 58.60
Post: #64
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
Widzę większość debaty potoczyła się się wokół starej edy, to ja podrzucę koncepcje pod nową (no ewentualnie jedna z nich mogłaby podbić do starej edy, ale o tym opowiem później). Błagam tylko zanim ktokolwiek zacznie mi cokolwiek komentować, proszę przeczytajcie końcówkę chociaż bo wiem że jak ktoś zobaczy już jedną z tych rzeczy, to pewnie od razu dostanie syndromu wariata i będzie na mnie krzyczał że mam jakieś zachcianki, czy coś tego typu...

Friendly reminder: to tylko sugestie, a co tam Trawnikenowi się podoba to sobie i tak zrobi xD

1) Labirynty

[Obrazek: maze-puzzle-puzzle-games.png]

Everyone here be like: Ajron to nie RPG!!!
Bossy na Ultra PvP: *istnieją*
Me: Well yeah, but anyway...

Idea labiryntów jest stosunkowo prosta: wchodzisz -> eksplorujesz -> znajdujesz punkt docelowy -> mission complete. Po drodze jeszcze zabijasz sobie troszkę mobów. Nooo... jak masz minimapę to już w ogóle jesteś wybawiony, bo wiesz gdzie się kierować. Cała zabawa polega na tym, że w labiryncie nie musi być tylko jedno miejsce do którego możemy się udać.

Do czego zmierzam? Do tego, że można by takie struktury wykorzystać by gracz mógł podjąć się eksploracji, wykonać określone zadania, podjąć jakieś interakcje z otoczeniem no i ewentualnie bossa jakiegoś ubić... Taka przemyślana struktura z głową i można już zapewnić graczom sporo nowych wrażeń

2) Przeklęty Proszek

W wielkim skrócie: miotana mikstura, ale robi coś więcej niż tylko dawanie efektu minecraftowego.

Koncepcja jest taka: mamy na spawnie (albo na jakimś labiryncie czy tam w innej lokalizacji) takie miejsce, co sobie nazwiemy np. Ultra Kuźnią. W tym miejscu znajdziemy jakąś śmieszną małą budowlę, na którą będziemy mogli kliknąć prawym i otworzy nam się takie menu jak poniżej

ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ X
I --> X --> O
ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ X

I = Wejście (Input), czyli miejsce na przedmiot wejściowy jakim byłby zwykły proszek albo glina;
X = Miejsce na składnik (zaraz wyjaśnię o co z nim chodzi);
O = Wyjście (Output), czyli miejsce, w którym pojawi się przetworzony przedmiot;

Wkładamy przedmiot i przetwarzamy go za pomocą składników w specjalny proszek, którym będzie można rzucać aby uzyskać pewne efekty obszarowe. W grze istniałoby kilka składników, które chwilowo oznaczę za pomocą barwników minecraftowych (a nóż, może to będzie w końcu dla nich jakieś zastosowanie na trybie). Przetworzony proszek może posiadać maksymalnie 3 efekty. W miejscu na składnik może znajdować się tylko jedna sztuka danego składnika. Im więcej składników użyjecie, tym silniejszy będzie jego efekt na proszku, kosztem redukcji liczby zaklęć rzucanych przez proszek (efekt ten uzyskacie poprzez włożenie danego składnika w więcej niż jedno przeznaczone do tego miejsce).

Przykładowe efekty poniżej (z oznaczeniem barwnika zapewniającego ten efekt). Ważna uwaga: ten przedmiot działa obosiecznie, więc osoba która go rzuci też może oberwać (dobieranie efektów z głową)

czerwony: podpalenie graczy lub mobów na 5s
żółty: regeneracja i usunięcie negatywnych efektów u graczy
czarny: obrażenia
pomarańczowy: odepchnięcie każdego od miejsca uderzenia proszku
zielony: oślepienie, konfuzja i zatrucie na 10s
niebieski: slowness X na 5s
i pewnie coś jeszcze bo jak znam życie na takich podstawowych pomysłach to by się nie skończyło xD

Przedmiotu nie można użyć na spawnie.

3) Żniwiarka

Każdy kojarzy świat mobów. Pomyślałem o takiej strukturze, którą trzeba by było zasilić specyficznym przedmiotem (który mógłby wypadać z mobów). Po osiągnięciu ustalonego limitu każdy kto znajdzie się na tym świecie (do momentu jego opuszczenia) otrzymałby efekt odporności i regeneracji, natomiast mobki dostałyby stosunkowo niewielki bonus za ich zabicie. Efekt trwałby przez jakieś 5-10 min. Taki minimalny dodatek żeby było zabawniej

4) Święta święta... i po świętach

Taaaa... to jest ten temat, który mógłby nawet na starą edę się wpasować. Now... kill me if u want, ale nie przypominam sobie, żebyśmy z Trawnikenem robili kiedykolwiek coś pod święta. Tam jedyne co było na jakąś specjalną okazję to chyba te Halloween. Nie wiem Trawka jak z deadline'ami ci tam wszystko stoi, ale to mogłoby dodać jakiś podmuch świeżości (a na pewno doda bo ten klimat świąteczny zostaje w Polsce zazwyczaj na dłużej niż tylko grudzień... chyba nawet do połowy stycznia się w tym siedzi? idk).

5)
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcQFAEbuSbM-82te4Ck6flh...p;usqp=CAU]
Po prostu to dodajcie... będziecie mieli czego użyć na Trawsonku gdyby ten nagle zwariował i bił graczy pałą [Obrazek: lol.png]


To by było na tyle w temacie sugestii... Zdaję sobie sprawę, że kwestie deadline'ów, budowania map, czy też i nawet samych chęci do tego mogą tam bardzo skakać w ekipie Trawki, dlatego od razu mówię... weźcie to sobie na spokojnie przemyślcie i jak sami widzicie w tym coś fajnego i pociągającego, to warto spróbować dać temu szanse Smile Przede wszystkim... potraktujcie to jako koncepcje i pomysły, a nie zachcianki pierwszej lepszej osoby, która mówi że coś chce, tymczasem gierka ma wewnątrz depresję od jej zachcianek no i potem jest płacz że takie coś nie przeszło xD

Nie ma tu raczej nic z kosmosu, więc technicznie rzecz biorąc wszystko jest raczej wykonalne, chyba że gdzieś za bardzo odleciałem... wystarczy powiedzieć [Obrazek: lol.png]

Have fun folks! Smile

[Obrazek: image.php?dm=EDN4]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-October-2023 00:14:26 przez Ajron.)
Oceny: Best (+1), misterhenriques (+1), scriptarina (+1), Mifuzze (+1), Trawsonek (+5), Nisooo (+1)
07-October-2023 17:16:28
Znajdź wszystkie posty
Nisooo Offline
goat
**********

Liczba postów: 1,889
Dołączył: Jan 2019
580
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nisorasuy_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #65
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
@up

Nawet spoko koncepcje do przemyślenia, ale dla mnie to bardziej już pod nową edycję.
07-October-2023 18:23:15
Znajdź wszystkie posty
Mifuzze Offline
Zbanowany

Liczba postów: 1,153
Dołączył: Sep 2020
Nick na Serwerze:
Mifuzze

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #66
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
Co do wypowiedzi jajrona:

1) Labirynty spoko pomysl, ale bardziej niz jako "nowa" rzecz na trybie potraktowalbym je jako urozmaicenie tych istniejacych, zeby na przyklad pokonanie bossow (tych slabszych) - wszystkie procz trawy, koke i sansa wymagaly przejscia labiryntu, i dopiero na jego srodku bedzie arena do jego pokonania.

2) Sam pomysl fajny, ale no nie pasuje troche do klimatu ultrapvp, robi sie to juz mocno rpg'owe. Srednio jestem za tym pomyslem, gdyby dotyczylo to na przyklad skyblocka ktory byl robiony od samego poczatku typowo pod rpg czy propozycji na besta to jak najbardziej ale do ultra juz same np moby czy klejnoty w setach byly wystarczajacym wprowadzeniem lekkiego erpega na tryb ;s

3) Fajny pomysl, do dogadania jesli trawson postanowi sie takowy wprowadzic.

4) Z tego co pamietam eventow typowo swiatecznych nie bylo, raczej zostalo rozdane zawsze po pare kluczykow do skrzynek no i bardziej niz eventy mapa byla przerabiana wizualnie, woda na lod, snieg na ziemi czy klimat na bardziej "zimne" kolory - biale, niebieskie itp..

5) Jak najbardziej.. Na tamtej edycji byl Bimber Trawsonka, to teraz mozna zrobic kosiarke NA Trawsonka ;]
08-October-2023 00:42:07
Znajdź wszystkie posty
Nisooo Offline
goat
**********

Liczba postów: 1,889
Dołączył: Jan 2019
580
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nisorasuy_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #67
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
Taki scoreboard :
[Obrazek: fc8a15e9ac0d6.png]

A 2 kwestia dotyczy Tabu. Widziałem, na DC że przymierzasz się do Taba, który był przez krótki moment na classicu i każdy wie jak skończył. Może jednak klasyczny tabik, który jest przejrzysty, zgrabny i poprostu lepszy. Ewentualnie jak Ci się tak będzie podobał ten nowy scorebord niczym z survivala, to daj możliwość wybrania sobie samemu Taba.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-October-2023 15:36:30 przez Nisooo.)
08-October-2023 15:33:49
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #68
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
Stylem taba, a właściwie w sumie samym tabem "wzoruje" się na nieco większych serwerach pvp, na których podobny jest. Tym razem w kwestii taba przyłożyłem się do kwestii optymalizacji. Testy pokażą czy to zadziała.
08-October-2023 17:06:51
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
misterhenriques Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 343
Dołączył: Oct 2022
73
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
spacer_po_mleko

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #69
RE: DYSKUSJA O ULTRAPVP
Fajnie by bylo jakby kosiarka była cieżka do zdobycia, ale za to gdy sie nia uderzy w trawe daje jakies efekty na niego typu walenie piorunami w trawe lub jakies inne efekciki by denerwowaly tego administratora

Co do reszty pomyslów wydaje mi się, że sa bardzo świeże i by urozmaiciły rozgrywkę nawet na starej edzie

[Obrazek: gE2RZbg.png]
08-October-2023 17:14:30
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości