Hej, dzis zajałem się runami, przygotowałem całkowity rebuild runek dla wszystkich profesji (procz palka), zmieni sie schemat zliczania dmg oraz sposob dzialania krytyki.
Po ostatniej aktualizacji z miesiac czy dwa temu w wyniku bledow na starym bescie nawet sila i zrecznosc zaczely przekladac sie na dmg run maga, w efekcie czego jego dmg wzrosl do kosmicznych rozmiarow co bylo nieporozumieniem, aktualnie zostal on mocno przebudowany pod wieloma wzgledami, oczywiscie dmg bedzie zadawal mniejszy ale nie powinno byc to problemem gdyz na tej edycji masa innych benefitow to plusy dla maga - chocby manashield czy rzucane potki many.
Przebudowane zostaly tez CALKOWICIE RUNY - od teraz kazda runa na tym samym poziomie moze miec inna wartosc - dlaczego? otoz dlatego iz kazda ma indywidualny dmg a nie zakres jak mialo to miejsce wczesniej.
Co to oznacza?
ze np Krag Ognia zamiast miec srednie obrazenia od 200 do 300 dmg ma obrazenia stale np 222 lub 231 lub np 300dmg.
Dzieki temu runy na kazdym poziomie zyskaja nowe wartosci, najbardziej wartosciowymi runami beda te ktore beda jak najblizej perfekcji.
Dodatkowo dzieki tej zmiane dmg zawsze bedzie staly a nie randomowy jak mialo to miejsce wczesniej.
Kolejna zmiana jest KRYTYKA ktora rowniez bedzie brana pod uwage przy uzywaniu run i wynosi ona STALE 50%+ do dmg, szansa na trafienie krytyczne bedzie wynikac w dalszym ciagu z waszego parametru SZCZESCIA 300 punktow szczescia = 100% na krytyke, 150punktow = 50% itd.
Betatesterzy moga sprawdzic obecne runy dla maga strzelca i wojownika - wszystkie zostaly przepisane - jesli chcecie otrzymac runy 6 poziomu oraz wszelkie inne to wpiszcie komende /SET pojawi sie krowa z ktorej wypadna wam wszystkei sety oraz wszystkie mozliwe runy - mozecie je przetestowac na warp trening (w sumie macie okazje by zrobic to wraz z setami i ostatecznie je wywazyc jesli cos sie nie zgadza w przypadku maga - bo to jego glownie dotyczy ta zmiana).
Ale nie zapominajmy o strzelcu i wojowniku - ich runy rowniez zostaly przebudowane - o ile w przypadku maga sa juz wywazone w szczegolnosci te na wyzszych lvlach, (jesli te na nizszych trzeba znerfic zbufowac to mozna podyskutowac), to w przypadku strzelca i wojownika sa one aktualnie zrobione na oko - i tu mozecie zaproponowac swoje zmiany podwyzszenia lub obnizenia zakresu dmg
aktualny zakres losowosci run na danych poziomach
strzelc/wojownik:
1: {5-10} dmg
2: {20-30} dmg
3: {40-70} dmg
4: {80-100} dmg
5: {130-150} dmg
6: {200-250} dmg