Artefakty
Z tego co zauważyłem artefakty z expowisk mają dwie charakterystyczne rzeczy - mają zdecydowanie większego prota od pozostałych hełmów, które możemy zdobyć na expowisku oraz efekt regeneracji. Podejrzewam, że prędzej czy później ktoś napisałby podobny błąd/propozycję na forum. Każdy z artefaktów daje nam efekt regeneracji I.
Na wyższych expowiskach/trudniejszych bossach z katedry efekt ten praktycznie w ogóle nie pomaga. Moja propozycja? Zwiększenie efektu regeneracji do poziomu II na dwa sposoby (jeden z nich będzie do wybrania):
I - Połączenie dwóch artefaktów (od +50lvl'a) u NPC znajdującego się na katedrze. Wiązałoby się to ze zmniejszeniem dropu na tamtejszych expowiskach, aby nagle oferty nie były zasypane takowymi artefaktami z regenką II (ewentualnie zwiększeniem ilości przedmiotów na stworzenie jednego artefaktu).
II - Stworzenie przedmiotu umożliwiającego ulepszanie artefaktów (NPC wymieniający np. Artefakt z exp. 55 + x[ilość] Specjalne przedmioty = Artefakt z exp. 55 +1)
Gadżety
Dodanie gadżetu chroniącego gracza na określony czas przed atakiem gracza/moba. W wielkim skrócie - gadżet ten działałby podobnie jak Boska Tarcza na RPG 2.0, tyle że tutaj zostałaby ona nieco zmodernizowana. Po użyciu takowego gadżetu gracze otrzymują efekt nieśmiertelności (np. na 5 sekund - tutaj może zostać zmienione wg uznania).
Proponowany koszt takiego gadżetu (ze względu na umiejętność, którą daje):
- x1 Gwieździsty Rubin (VIII)
- x1 Gwieździsty Emerald (VIII)
Zwoje doświadczenia/DMG
Na serwerze istnieją dwa zwoje doświadczenia oraz DMG dające 30/50% więcej expa/dmg (w zależności od tego który zwój zostanie aktywowany).
Propozycja ta jest bardzo prosta i myślę, że niektórym może się ona spodobać:
Po aktywowaniu np. Zwoju Doświadczenia 30% wszyscy gracze otrzymują o 30% więcej expa (czyli standardowo nic tutaj się nie zmienia), natomiast osoba, która użyła tego zwoju otrzyma dodatkowy bonus (nie będzie on jakiś masywny, aby później nie było, że jest to zbyt OP/Nieuczciwe wobec pozostałych), np:
Zwój doświadczenia 30% -> Gracze otrzymują
30% więcej expa -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje
bonus w postaci dodatkowych 5% do expa (czyli zamiast 30% będzie otrzymywała 35% więcej expa)
Zwój doświadczenia 50% -> Gracze otrzymują
50% więcej expa ->Osoba, która użyła zwoju otrzymuje
bonus w postaci dodatkowych 5% do expa (czyli zamiast 50% będzie otrzymywała 55% więcej expa)
Zwój DMG 30% -> Gracze otrzymują
30% więcej zadawanego DMG -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje
bonus w postaci dodatkowych 5% do zadawanego DMG (czyli zamiast 30% będzie otrzymywała 35% więcej DMG)
Zwój DMG 50% -> Gracze otrzymują
50% więcej zadawanego DMG -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje
bonus w postaci dodatkowych 5% do zadawanego DMG (czyli zamiast 50% będzie otrzymywała 55% więcej DMG)
Expowiska +40
Szybko i na temat - po wejściu na expowisko gracze mogą się od razu bić. Proponuję dodać tymczasową ochronę po wejściu na np. 5-10 sekund, aby to nie wyglądało ciągle w taki sposób, że obojętnie która osoba wejdzie na expowisko będzie non-stop zabijana bez jakiegokolwiek wyjścia ze spawnu.
Tutaj również zaproponuję dodanie pewnego przedmiotu/zwoju, który będzie chronił gracza przed atakami innych graczy na niego przez określony czas. W przypadku gdyby gracz użył takowego przedmiotu/zwoju i zaatakował gracza, to traciłby efekt ochrony przez co ponownie gracze będą mogli go bić.
Jeśli miałby to być zwój, to proponuję zrobić tak samo jak jest w przypadku zwojów doświadczenia/dmg - efekt działający na 15 minut, natomiast w przypadku stworzenia przedmiotu (np. załóżmy za diamenty/eme/rubiny, aby zwiększyć ich zastosowanie, npc do stworzenia na /warp katedra) po jego użyciu efekt byłby dłuższy np. o 5-10 minut ze względu na to, iż niektóre z klejnotów ciężko zdobyć/ulepszyć na żądaną jakość.
Trzony
Tutaj nie jestem pewien czy przyjmie się to przez pozostałych graczy, ale warto spróbować - proponuję dodanie NPC (również na katedrze, ewentualnie w innym miejscu wg uznania), który wymieniałby nam trzony na lepszą jakość.
Dla graczy wymiana trzonów byłaby podobna co przy wymianie klejnotów, czyli:
x10 Dębowy Trzon (I) -> x1 Świerkowy Trzon (II)
x10 Świerkowy Trzon (II) -> x1 Brzozowy Trzon (III) itd...
Dla vipów zostałby dodany npc na /warp vip również wymieniający trzony tak samo jak klejnoty, czyli:
x7 Dębowy Trzon (I) -> x1 Świerkowy Trzon (II)
x7 Świerkowy Trzon (II) -> x1 Brzozowy Trzon (III) itd...