Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje do wprowadzenia na MegaRPG
Autor Wiadomość
MrManga Offline
CEO TS/DC
*************

Liczba postów: 3,046
Dołączył: Jun 2016
676
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrManga

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
Post: #1
Propozycje do wprowadzenia na MegaRPG
Artefakty
Z tego co zauważyłem artefakty z expowisk mają dwie charakterystyczne rzeczy - mają zdecydowanie większego prota od pozostałych hełmów, które możemy zdobyć na expowisku oraz efekt regeneracji. Podejrzewam, że prędzej czy później ktoś napisałby podobny błąd/propozycję na forum. Każdy z artefaktów daje nam efekt regeneracji I.

Na wyższych expowiskach/trudniejszych bossach z katedry efekt ten praktycznie w ogóle nie pomaga. Moja propozycja? Zwiększenie efektu regeneracji do poziomu II na dwa sposoby (jeden z nich będzie do wybrania):

I - Połączenie dwóch artefaktów (od +50lvl'a) u NPC znajdującego się na katedrze. Wiązałoby się to ze zmniejszeniem dropu na tamtejszych expowiskach, aby nagle oferty nie były zasypane takowymi artefaktami z regenką II (ewentualnie zwiększeniem ilości przedmiotów na stworzenie jednego artefaktu).
II - Stworzenie przedmiotu umożliwiającego ulepszanie artefaktów (NPC wymieniający np. Artefakt z exp. 55 + x[ilość] Specjalne przedmioty = Artefakt z exp. 55 +1)

Gadżety
Dodanie gadżetu chroniącego gracza na określony czas przed atakiem gracza/moba. W wielkim skrócie - gadżet ten działałby podobnie jak Boska Tarcza na RPG 2.0, tyle że tutaj zostałaby ona nieco zmodernizowana. Po użyciu takowego gadżetu gracze otrzymują efekt nieśmiertelności (np. na 5 sekund - tutaj może zostać zmienione wg uznania).
Proponowany koszt takiego gadżetu (ze względu na umiejętność, którą daje):
- x1 Gwieździsty Rubin (VIII)
- x1 Gwieździsty Emerald (VIII)

Zwoje doświadczenia/DMG
Na serwerze istnieją dwa zwoje doświadczenia oraz DMG dające 30/50% więcej expa/dmg (w zależności od tego który zwój zostanie aktywowany).
Propozycja ta jest bardzo prosta i myślę, że niektórym może się ona spodobać:
Po aktywowaniu np. Zwoju Doświadczenia 30% wszyscy gracze otrzymują o 30% więcej expa (czyli standardowo nic tutaj się nie zmienia), natomiast osoba, która użyła tego zwoju otrzyma dodatkowy bonus (nie będzie on jakiś masywny, aby później nie było, że jest to zbyt OP/Nieuczciwe wobec pozostałych), np:

Zwój doświadczenia 30% -> Gracze otrzymują 30% więcej expa -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje bonus w postaci dodatkowych 5% do expa (czyli zamiast 30% będzie otrzymywała 35% więcej expa)
Zwój doświadczenia 50% -> Gracze otrzymują 50% więcej expa ->Osoba, która użyła zwoju otrzymuje bonus w postaci dodatkowych 5% do expa (czyli zamiast 50% będzie otrzymywała 55% więcej expa)

Zwój DMG 30% -> Gracze otrzymują 30% więcej zadawanego DMG -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje bonus w postaci dodatkowych 5% do zadawanego DMG (czyli zamiast 30% będzie otrzymywała 35% więcej DMG)
Zwój DMG 50% -> Gracze otrzymują 50% więcej zadawanego DMG -> Osoba, która użyła zwoju otrzymuje bonus w postaci dodatkowych 5% do zadawanego DMG (czyli zamiast 50% będzie otrzymywała 55% więcej DMG)

Expowiska +40
Szybko i na temat - po wejściu na expowisko gracze mogą się od razu bić. Proponuję dodać tymczasową ochronę po wejściu na np. 5-10 sekund, aby to nie wyglądało ciągle w taki sposób, że obojętnie która osoba wejdzie na expowisko będzie non-stop zabijana bez jakiegokolwiek wyjścia ze spawnu.

Tutaj również zaproponuję dodanie pewnego przedmiotu/zwoju, który będzie chronił gracza przed atakami innych graczy na niego przez określony czas. W przypadku gdyby gracz użył takowego przedmiotu/zwoju i zaatakował gracza, to traciłby efekt ochrony przez co ponownie gracze będą mogli go bić.

Jeśli miałby to być zwój, to proponuję zrobić tak samo jak jest w przypadku zwojów doświadczenia/dmg - efekt działający na 15 minut, natomiast w przypadku stworzenia przedmiotu (np. załóżmy za diamenty/eme/rubiny, aby zwiększyć ich zastosowanie, npc do stworzenia na /warp katedra) po jego użyciu efekt byłby dłuższy np. o 5-10 minut ze względu na to, iż niektóre z klejnotów ciężko zdobyć/ulepszyć na żądaną jakość.

Trzony
Tutaj nie jestem pewien czy przyjmie się to przez pozostałych graczy, ale warto spróbować - proponuję dodanie NPC (również na katedrze, ewentualnie w innym miejscu wg uznania), który wymieniałby nam trzony na lepszą jakość.

Dla graczy wymiana trzonów byłaby podobna co przy wymianie klejnotów, czyli:
x10 Dębowy Trzon (I) -> x1 Świerkowy Trzon (II)
x10 Świerkowy Trzon (II) -> x1 Brzozowy Trzon (III)
itd...

Dla vipów zostałby dodany npc na /warp vip również wymieniający trzony tak samo jak klejnoty, czyli:
x7 Dębowy Trzon (I) -> x1 Świerkowy Trzon (II)
x7 Świerkowy Trzon (II) -> x1 Brzozowy Trzon (III)
itd...

[Obrazek: 0pdHdY8.png]
19-February-2019 11:39:21
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
[$$$] Michal01010 Offline
✪YouTuber✪

Liczba postów: 627
Dołączył: Feb 2015
436
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Michal01010

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 3,803.00
Post: #2
RE: Propozycje do wprowadzenia na MegaRPG
MrManga napisał(a):Proponuję dodać tymczasową ochronę po wejściu na np. 5-10 sekund, aby to nie wyglądało ciągle w taki sposób, że obojętnie która osoba wejdzie na expowisko będzie non-stop zabijana bez jakiegokolwiek wyjścia ze spawnu. 

Moim zdaniem to jest raczej zbędne, bo takie sytuacje raczej będą blokować punkty honoru. Jeżeli dana osoba będzie cały czas zabijana prze drugą na respie będzie to oznaczało że oprawca ma znacznie wyższy lvl od osoby zabijanej (No bo dwaj gracze na mniej więcej równym poziomie nie będą raczej w stanie się zabić w tak krótkim czasie.) a co za tym idzie będzie tracił punkty honoru. Wystarczy że taka sytuacja powtórzy się kilkakrotnie, a oprawcą już będzie miał znacznie obniżony dmg, przez co dalsze zabijanie nie będzie mu się opłacało lub jeśli będzie wytrwały to po prostu dojdzie do sytuacji że straci na tyle punktów honoru że już nie będzie w stanie dalej zabijać.

Ale to tylko moje zdanie.

Co do reszty bardzo ciekawe propozycje, które chętnie bym zobaczył Wink

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCehZCnK...ClvWpI9m2A Big Grin
[Obrazek: 0Mw4Irv.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-February-2019 15:35:45 przez Michal01010.)
Oceny: niki8838 (+1), MrManga (+1)
19-February-2019 15:29:10
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #3
RE: Propozycje do wprowadzenia na MegaRPG
@artefeakty

nietrafiony pomysł, takie rozwiązania prowadzić będą niemal do nieśmiertelności, po to są inne przedmioty umozliwiajace leczenie aby z nich korzystać, żadnego łączenia masek expowiskowych na pewno nie bedzie.

@gadzety

po co? nie ma zadnego powodu aby cos takowego wgl istanialo.


@zwoje
To albo na streamie mowilem albo sam ci sugerowałem nie mniej jednak wierze sie ze sporymi zmianami w samym systemie, wiec nie pojawi sie od razu. Do przemyslenia ten bonus dla tego co aktywuje zwoje.

@expowiska 40+
zgodnie z tym o czym pisze michal to zbedne jak ktos bedzie chcial sie bic to i tak bedzie, a z czasem ograniczom go pkt honoru.
poki co nie widze na tych expowiskach aby istnial problem ktory nalezaloby rozwiazac.

@trzony
absolutnie zadnego wymieniania trzonow na wyzszy nie bedzie, calkowicie rozwalenie systemu droppu na wyzszych expowiskach gdzie trzon z kazdym expowiskiem dropi coraz radziej i ciezej go tez zdobyc ze wzgledu na silniejsze moby i bossy.

Generalnie wiekszosc tych pomysłow rujnuje ekonomie serwera i doprowadza do sytuacji niesmiertelnosci ktora jest calkowicie zbedna.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

19-February-2019 16:55:10
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: