Igorro88
Geniusz
Liczba postów: 502
Dołączył: Jun 2016
296
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: Igorro88
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 205.00
|
[PORADNIK] GTA 6 Jak zacząć?, questy, gangi, lokacje
Witaj w moim poradniku dotyczącego trybu GTA 6. Jeśli chcesz się dowiedzieć o gdzie znajdują się npc z questami lub różne dzielnice to dobrze trafiłeś!
Jak zacząć?
Gdy pierwszy raz pojawiamy się na spawnie możemy nie wiedzieć co się wokół nas dzieje - bardzo szybko możemy zniechęcić się do gry. Dużo osób w grze zadaje pytanie ,,Co się tu robi?" Trudno jest wytłumaczyć jak zacząć na samym chacie, lecz w tej sekcji poradnika zamierzam wam to przybliżyć.
Mapa
Po zarobieniu małej sumy, lub nawet od razu możemy pójść na przystanek lub do pokoju z losowym teleportem znajdujący się na spawnke. Wtedy pojawiamy się w losowym miejscu na mapie. Warto szukać skrzynek, iż możemy znaleźć tam początkowy ekwipunek - garnitury, a nawet set myśliwski/wojskowy, bronie białe i palne, ale tylko dubeltówkę i pistolet.
Jak zarabiać?
Magazyn
Na spawnie, na samym początku znajduje się sposób na początkowy zarobek - magazyn. Możemy tam zbierać paczki. Jedną paczkę możemy sprzedać za 0.2 $. Jest to bardzo mała suma, lecz zawsze coś jak na początek.
Questy
Quest'y są główną trybu GTA, są bardzo różnorodne i dostaje się za nie różne sumy pieniężne. W questach chodzi o zabicie kogoś (jakby minibossa), zabicie określonej liczby członków danej mafii, zabicie określonej liczby graczy, obrabowanie banku i przyniesienie łupu, zabicie kogoś (boss) oraz przyniesienie jakiegoś przedmiotu oraz kilka innych questów innego rodzaju od wyżej wymienionych. Quest'y pozwalają nam zwiększyć również poziom, są one najważniejszą częścią tego trybu - bez nich by go nie było. Dokładniejszy przebieg questów jest opisany w poniższej części tego poradnika.
Oferty
Oferty to najzwyczajniej w świecie rynek dla graczy. Gracze ustalają ceny rynkowe i w ten sposób powstaje handel. Jest to najlepsze miejsce na kupno broni palnych/białych oraz opancerzenia, a także rzadkich przedmiotów.
Dzielnice gangów, karteli i mafii.
Rosjanie
Koordynaty: 2421 72 18
Moby:
- Rosjanie,
- Boss - Don Pedro.
Głowy Rosjanina przydadzą się do wszystkich karabinów oraz granatu odłamkowego.
Sycylijczycy
Koordynaty: 2248 72 1661
Moby:
- Sycylijczycy,
- obywatele.
Głowy Sycylijczyków przydadzą się do lepszych pistoletów (2 i 3).
Yakuza
Koordynaty: 2442 82 1454
Moby:
- Yakuza,
- obywatele,
- Boss - Dragon.
Głowy Yakuzy przydadzą się do wszystkich pistoletów oraz granatu z gazem bojowym.
Kolumbijczycy
Koordynaty: 2663 89 1556
Moby:
- Kolumbijczycy,
- Boss - Kenji.
Głowy Kolumbijczyków przydadzą się do wszystkich Shotgun'ów i granatu z gazem łzawiącym.
Kartel Meksykański
Koordynaty: 2537 86 853
Moby:
- Meksykanin.
Głowy Meksykanina przydadzą się do wszystkich snajperek oraz Flasbang'ów.
Kartel amerykański
Koordynaty: 2711 99 1193
Moby:
- Kartel,
- obywatele.
Głowy Kartelu przydadzą się do lepszych karabinów (2 i 3 karabin) oraz do granatu zaczepnego.
Alkaida
Koordynaty: 2671 71 1751 Jest bardzo blisko Putina i jego grupy, obok dużego stadionu, w którym jest Big Boss, nie ma tam jednak przystanku.
Moby:
- Alkaida,
- Boss - Big Boss.
Głowy Alkaidy przydadzą się do lepszych Shotgun'ów oraz granatu zapalającego.[/i]
Zabójcy
Koordynaty: Ta frakcja jest wyjątkowa iż nie ma określonego miejsca, ponieważ zabójcy potrafią się teleportować. Można ich znaleźć w kanałach obok dzielnicy kolombijczyków oraz w innych miejscach na mapie.
Głowy zabójców przydadzą się do lepszych snajperek (2 i 3) oraz granatu kasetowego.
NPC z questami
Putin
1.Kalidor I Bombowa sprawa
Zabij 30 członków Alkaidy.
Nagroda: 150 $ i pudełko z amunicją do karabinów
2.Iwan II Don Pedro musi odejść.
Zabij Don Pedro x3.
Nagroda: 50 $
3.Putin III Bank Zachodni
Zdobądź łup Banku Zachodniego i przynieś go do Putina.
Nagroda: 450 $
4.Andrij IV Likwidacja prezydenta USA
Zabij Baraca Obame i przynieś order policyjny do Andrija.
Nagroda:
5.Dimitri V Reaktor w Czarnobylu
Podłóż 4 ładunki w reaktorze nuklearnym następnie idź do Wasyla i je zdetonuj.
Nagroda: 650
Moris
1.Carlos I Rozwal Yakuze
Zabij 15 Członków Yakuzy.
Nagroda: 50 $
2. Aaugustin II Rozwal Big Bossa
Zabij Big Bossa x3.
Nagroda: 50 $ i amunicja do karabinu
3.Moris III Bank Wschodni
Zdobądź łup Banku Wschodniego i przynieś go do Morisa.
Nagroda: 350$
4. Robert IV Obrabuj samolot
Zdobądź lokalizacje fabryki broni z samolotu.
Nagroda: 650 $
5.Edgar V Katastrofa Lotnicza
Podłóż 5 ładunków wybuchowych pod samoloty a następnie udaj się do El-Achmeda przez co Bin Laden będzie się ewakuował, wtedy będzie można go zabić.
Nagroda: 650
Marcelus
1.Frank I Zrób z Włochów Spaghetti
Zabij 15 Sycylijczyków.
Nagroda: 150 $
2.Ezar II Chiński Smok
Zabij Dragona x3.
Nagroda: 100 $
3.Marcelus III Bank Południowy
Zdobądź łup Banku Południowego i przynieś go do Marcelusa.
Nagroda: 500 $
4.Wnax IV Likwidacja Rosyjskiej Mafii
Zabij Miroslava z Rosyjskiej Mafii i przynieś Wnaxowi Kokainę.
Nagroda: 450 $
5.Vito - brak quest'a
John
1.Melchior I Rosyjska ruletka
Zdobądź 5 głów Rosjanina i przynieś je do Melchiora.
Nagroda: 200 $
2.Rico II Diler Kenji
Zabij Kenji'ego x3.
Nagroda: 150 $
3.John III Bank Północny
Zdobądź łup Banku Północnego i przynieś go do John'a.
Nagroda: 450 $
4.Draco IV Uwolnij zakładników od ISIS
Uratuj zakładnika z bazy ISIS, a następnie po wydobyciu z niego kodów nuklearnych wróć do Draco z kodami.
Nagroda: 600$
5.Smith - brak quest'a
Muhammed
1.Muhammad I Ostre powitanie
Zdobądź głowę Sycylijczyka, Kolumbijczyka oraz Rosjanina, a następnie dostarcz je do muhammad'a.
Nagroda: 100 $
2.Achmed II Miastowy terror
Zabij 30 graczy.
Nagroda: 100 $
3.AlKazar III Zamach na kino
Zabij komendanta policji i przynieś film gangster w opałach do AlKazara.
Nagroda:
4.AbuBakr IV Likwidacja prezydenta Alexa
Zabij prezydenta Alexa i wróć do AbuBakr'y.
Nagroda:
Ricky
1.Samuel I Teksańska masakra
Zdobądź 15 głów Meksykanów i przynieś je do Samuela.
Nagroda: 100$
2.Nathan II BigBurger na ostro
Odnajdź restauracje BIG Burger i zabij właściciela.
Nagroda: 100 $
3.Ricky III Bank Centralny
Zdobądź łup Banku Centralnego i przynieś go do Rickiego.
Nagroda: 550 $
4.Olivier - brak quest'a
5.Colin - brak quest'a
Manuel
1.Santiago I Kartel ala Burito
Przynieś 10 głów Kartelu Amerykańskiego do Santiago.
Nagroda: 100 $
2.Diego II Eliminuj konkurencje
Zabij Heisenberga i wróć do Diego.
Nagroda: 100 $
3.Manuel III Bank Narodowy
Zdobądź łup Banku Narodowego i przynieś go do Manuela.
Nagroda: 350 $
4.Valentino - brak quest'a
5.Pablo - brak quest'a
Jackson
Questy od Jacksona są dostępne jedynie gdy masz rangę Boss.
1.Jackson I Zakażony Biznesmen
Uratuj zakażonego zakładnika z wieży Big Tower, która jest jednym wielkim labiryntem.
Nagroda: 800 $
2.Lara I Wybuchowe Metro
Podłóż materiały wybuchowe do metra aby Jackson mógł zabić dłużnika, który będzie wyjeżdżał z miasta.
Nagroda: 550 $
Nie pamiętam jakie są nagrody za większość questów więc jeśli wiesz to napisz. Będę to aktualizował gdy przejdę danego quest'a.
Taxi
Taksówka znajduję się na Spawnie i dzięki niej można pojechać do różnych lokacji z questów. Taksówka zawiera lokacje z m.in. bankami, na które można napaść.
Lokacje dostępne u Taksówkarza
Bank Wschodni
Wymagane: 2 osoby
Quest dostępny jest u Morisa.
Aby przejść quest'a najpierw należy na dwóch drewnianych płytkach stanąć lub rzucić jakiś przedmiot, wtedy otworzą się główne drzwi. Następnie trzeba wejść po schodach i zabić dwóch strażników stojących na płytkach i uniemożliwiających przejście. Później trzeba pójść dalej i tu właśnie potrzebne są 2 osoby, ponieważ są tu dwie kamienne płytki na których trzeba stanąć. Po stanięciu na płytkach otwierają się drzwi do skarbca i jedna z osób powinna szybko pobiec i otworzyć innej osobie, z którą robi się napad. Wtedy można wziąć łup i wrócić do Morisa.
Bank Zachodni
Wymagania: 4 osoby, lecz można zrobić w 2 osoby ponieważ na początku moby wychodzące z pierwszych żelaznych drzwi mogą nam je otworzyć
Quest dostępny jest u Putina
Aby zrobić ten bank trzeba znaleźć 3 płytki, na których musimy stanąć, wtedy jedna osoba będzie mogła przejść przez drzwi i otworzyć dla innych. Również możemy czekać aż policja wyjdzie za drzwi i będzie można wejść. Następnie jest 2 strażników, którzy chronią drzwi, których trzeba zabić. Następnie znajduje się duża sala gdzie trzeba stanąć na płytkach po dwóch stronach sali. Wtedy otworzą się podwójne drzwi musimy w tym momencie stanąć lub rzucić coś na złotej płytce wagowej, wtedy otworzą się następne drzwi i inne osoby będą mogły wejść i otworzyć dla innych. W ostatnim etapie po przejściu otwartej bramki z płotków jedna osoba musi stanąć na płytce na górze, a inne przejść do skarbca i przytrzymać drzwi. Wtedy już prosta droga do wzięcia łupu i zdobycia pieniędzy.
Bank Północny
Wymagania: 1 osoba
Quest dostępny jest u John'a.
Aby przejść bank trzeba wejść głównymi drzwiami, skręcić na prawo a następnie wejść po schodach. Wtedy przechodzimy przez drzwi, w których jest drabinka na górę. Następnie musimy przejść przez korytarz i do schodów. Możemy na tej drodze znaleźć strzałki za którymi trzeba podążać. Tą drogą dotrzemy do skarbca, w którym znajdują się dosyć silne moby. Znajdują się tam żelazne drzwi gdzie trzeba skoczyć i przerzucić jakiś item nad nimi, ponieważ można je tylko otworzyć je od środka. Drzwi otwierają się wtedy od środka i możemy zabrać łup i wrócić do John'a.
Bank Południowy
Wymagania: 2 osoby i jeden ładunek wybuchowy
Quest dostępny jest u Marcelusa
Aby przejść bank należy wejść na wyższe piętro po schodach i w jednym z pokoi znajduje się menadżer. Trzeba go zabić i zdobyć kartę. Następnie po przejściu przez bramkę na dole należy udać się do małego pokoju i tam zrobić, żeby w małą dziurę z kamiennymi płytkami wpadł strażnik lub policjant. W następnym pokoju trzeba zabić strażników przytrzymujących płytki. Po zrobieniu tego otwierają się drzwi do ostatniej sali gdzie na dwóch płytkach kamiennych muszą stanąć dwie osoby, wtedy otworzą się kraty i można wejść do pokoju z sejfem. Jak ktoś nie zdążył można użyć przycisku po drugiej stronie. Tam znajduje się również skarbiec, który trzeba otworzyć za pomocą ładunku wybuchowego i wtedy można wziąć łup.
Bank Narodowy
Wymagania: 1 osoba
Quest dostępny jest u Manuela
Aby przejść bank należy wejść do banku i pójść do pokoju z drewnianymi płytkami i tam rzucić przedmioty lub stanąć i wejść przez drzwi. Następnie jest kilka pokojów z łatwymi do zrobienia skokami trzeba później wejść do wentylacji i przejść łatwy labirynt i wyskoczyć z wentylacji. Następnie trzeba pójść do biura menadżera banku i zabić go i zdobyć kartę, zejść na dół i przejść przez bramkę, a tam już prosta droga do skarbca.
Baza ISIS
Wymagania: 1 osoba, lecz trzeba mieć dużo szczęści, zwykle powinno być więcej aby szły przed zakładnikiem i zabijały terrorystów lub chroniły zakładnika
Quest dostępny jest u Draco.
Na początku pojawiamy się obok lotniska. Stamtąd trzeba pójść do więzienia i zabrać 1 lub więcej zakładników. Wtedy trzeba powrócić na lotnisko. Najtrudniejsze jest jednak samo wyjście ponieważ jest tam dużo terrorystów. Później trzeba przejść po drodze lub wybrać przepłynięcie przez wodę. Dalej po drodze są pojedyncze oddziały terrorystów i trzeba uniknąć zabicia zakładnika. Gdy dojdziemy na lotnisko z zakładnikiem trzeba użyć dźwigni wtedy teleportujemy się do helikoptera i możemy zabrać kody nuklearne i oddać je do Draco.
Quest'y dla Bossów
Wieża Big Tower
Wymagania: 1 osoba
Quest dostępny jest u Jackson'a.
Aby zrobić tego quest'a trzeba przejść przez dosyć wysoki budynek jakim jest Big Tower. Nie będę pisał jak przejść chociaż mam notatki, ale są bardzo długie. Gdy dotrze się na dach to trzeba szybko przejść z zakładnikiem na sam dół i użyć dźwigni. Wtedy teleportujesz się do szpitala i możesz wziąć dokumenty o stanie zdrowia.
Metro
Wymagania: 1 osoba, ale moby zadają duży dmg więc trzeba się dobrze przygotować, potrzebne są również 4 materiały wybuchowe
Quest dostępny jest u Lary.
Aby zrobić quest'a trzeba znaleźć 4 miejsca gdzie jest napisane by podłożyć bombę. Trzy takie miejsca są ustawione przy 3 metrach które znajdują się w tunelach, a jeszcze jedne miejsce jest w wagonie metra po lewej stronie. Następnie potrzebne jest pójście do telefonu, który jest w głównym pokoju i zadzwonić do Jacksona. Wtedy teleportujemy się do hotelu i zabrać rachunek i dostarczyć go do Lary.
Ten dział będzie aktualizowany gdy sam będę robił banki, ponieważ nie pamiętam z poprzedniej edycji oraz przez to że pojawiły się nowe questy. Jeśli możesz opisać jakiś bank lub inny quest do którego się dociera przez Taxi to wyślij mi na pw.
Dodatkowe lokacje
Big Burger
Quest dostępny jest u Nathan'a
Koordynaty: 2524 82 1553
Nie ma transportu do tego miejsca, ale jest bardzo blisko Morisa, gdy od niego dojdzie się do dużego mostu obok to patrząc na lewo widać restauracje.
Dom Heisenberga
Quest dostępny jest u Diego
Koordynaty: 2518 72 1673
Nie ma transportu do tego miejsca, ale jest bardzo blisko dzielnicy Sycylijczyków, wystarczy tam pojechać i iść wzdłuż ulicy i dojdzie się na takie okrągłe miejsce gdzie wszędzie wokół są domy. To tam się znajduje.
U trenera możemy wykorzystywać punkty umiejętności, które dostaję się za wbicie lvl'a. Wszystkie z poniższych umiejętności mają po 5 tierów, każdy dodaje 10% szansy na daną rzecz, w przypadku Samodzielności + 15 sek., Zaangażowanie + 1 dodatkowe hp.
Umiejętności dzielą się na:
Wytrzymałość
Zmniejsza spadanie punktów głodu o 10%.
Dostępność: Od razu, 1 pkt. umiejętności.
Tier I Zmniejsza spadanie punktów głodu o 10%.
Tier II Zmniejsza spadanie punktów głodu o 20%.
Tier III Zmniejsza spadanie punktów głodu o 30%.
Tier IV Zmniejsza spadanie punktów głodu o 40%.
Tier V Zmniejsza spadanie punktów głodu o 50%.
Zręczność
10% szans na -30% dmg od upadku.
Dostępność: Wymagany 15 lvl, 2 punkty umiejętności.
Tier I 10% szans na -30% dmg od upadku.
Tier II 20% szans na -30% dmg od upadku.
Tier III 30% szans na -30% dmg od upadku.
Tier IV 40% szans na -30% dmg od upadku.
Tier V 50% szans na -30% dmg od upadku.
Charyzma
10% tańsza amunicja w sklepach.
Dostępność: Wymagany 30 lvl, 3 punkty umiejętności
Tier I 10% tańsza amunicja w sklepach.
Tier II 20% tańsza amunicja w sklepach.
Tier III 30% tańsza amunicja w sklepach.
Tier IV 40% tańsza amunicja w sklepach.
Tier V 50% tańsza amunicja w sklepach.
Zaangażowanie
15 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Dostępność: Wymagany 45 lvl, 4 punkty umiejętności.
Tier I 15 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Tier II 30 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Tier III 45 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Tier IV 60 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Tier V 75 sekund ochrony przy napadzie na bankach.
Samodzielność
1 dodatkowe serce.
Dostępność: Wymagany 60 lvl, 5 punktów umiejętności.
Tier I 1 dodatkowe serce.
Tier II 2 dodatkowe serca.
Tier III 3 dodatkowe serca.
Tier IV 4 dodatkowe serca.
Tier V 5 dodatkowych serc.
Mimo, że jak pisałem w podaniu (polecam przeczytać) jednak ten tryb nie jest taki zły z powodu małej ilości graczy, lecz nadal nie jest tak fajnie jak kiedyś.
Jeszcze pozdrawiam wszystkich, którzy mnie zabijali podczas chodzenia po mapie i zbierania informacji i screen shotów oraz wszystkich którzy zobaczyli ten poradnik : ).
Jeśli znaleźliście błąd lub macie pomysł na dodanie czegoś to napiszcie w wątku lub na pw.
Również informuje że poradnik będzie aktualizowany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-May-2019 13:30:31 przez Igorro88.)
|
|