MrSandKing
Geniusz
Liczba postów: 717
Dołączył: Apr 2019
108
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: MrSandKing
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
|
Opis klas
Witajcie w moim drugim opisie, tym razem jest to opis klas na trybie Wojownicy Dusz 2.0
Jest to przybliżony opis każdej z klas, jedne mogą być bardziej opisane, drugie mniej.
Klasy będą opisane od najtańszych do najdroższych.
Wojownik - Darmowa klasa
Jest to podstawowa klasa, która jest dla każdego. Ekwipunek prezentuje się następująco
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Kamienny Kilof
- Kamienna Siekiera
- Kamienna Łopata
- Stół Rzemieślniczy
- Skrzynka
- Kompas (ukazujący kamienie dusz drużyn przeciwnych, a także nasz.)
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Farmer - 3000$
Jest to najtańsza z wszystkich klas posiadająca możliwość szybkiego tworzenia jedzenia, a także mamy szanse na drop z zbierania pszenicy m.in. ruda żelaza, ruda złota, piórka itp. Jego ekwipunek prezentuje się następująco
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Złota Motyka
- Kości x12
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Nurek - 5000$
Jest to druga najtańsza klasa zaraz po Farmerze, klasa ta jako jedyna posiada złote buty o zaklęciu Depth Strider II (Głębinowy Wędrowiec II). Posiada również umiejętność oddychania pod wodą na 20 sekund, można tej umiejętności używać co 80 sekund. Ekwipunek prezentuje się następująco
- Skórzany Hełm
- Skórzana Zbroja
- Skórzane Nogawice
- Złote Buty z zaklęciem Depth Strider II (Głębinowy Wędrowiec II)
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Drewniana Łopata
- Oddychanie pod wodą (umiejętność)
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Pirotechnik - 6000$
Jest to klasa, która posiada jako jedyna efekt Fire Resistance (Odporność na ogień). Dodatkowo klasa posiada umiejętność Ognista Burza, którą można używać co 10 sekund. Klasa posiada również miksturę leczenia I. Oto jej ekwipunek
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Mikstura Leczenia I
- Ognista Burza
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Drwal - 7000$
Jest to jedna z klas, która w dobrych rękach, jest bardzo potężna. Jego ekwipunek jest drewniany, ale sama umiejętność jest pogromcą dobrze uzbrojonych przeciwników. Umiejętność ta za każde uderzenie w przeciwnika, niszczy mu ją bardzo mocno. Ekwipunek jego
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Kamienna Siekiera z zaklęciem Efficiency I (Wydajność I)
- Brutalna Siła (Umiejętność)
- Kompas
Budowniczy - 7000$
Budowniczy to klasa zbliżona do trybu Wojownicy VS Potwory, używa książki żeby otrzymać różny budulec. Oto bloki, które możemy otrzymać: ziemia, kamień, blok cegieł, wełna, obsydian i deski. Zrzut bloków może używać co 120 sekund, czyli co dwie minuty. Jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Drewniana Łopata
- Rzut Bloków (Umiejętność)
- Nożyce (wkrótce)
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Hulk - 7000$
Kolejna klasa kosztująca tylko siedem tysięcy monet. Klasa ta charakteryzuje się bardzo specyficzną umiejętnością, a mianowicie chodzi tu o odepchnięcie. Odepchnięcia można użyć na przeciwniku podczas walki i ponadto że odpycha przeciwnika nakłada również na nim efekt nudności na 25 sekund, ponadto aktywuje się nam efekt Regeneracji. Jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Odepchnięcie (Umiejętność)
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
Gladiator - 7000$
Jest to klasa oparta na granie bardziej defensywniej niż ofensywniej. Posiada umiejętność Wykrywacz, jest to umiejętność, która po użyciu (oczywiście jeżeli jesteśmy blisko kamienia dusz i jeżeli przeciwnik przy nim jest) nadaje przeciwnikowi efekt spowolnienia I. Można używać ją co 40 sekund. Ekwipunek jego to
- Skórzany Hełm
- Kolczy Napierśnik
- Skórzane Nogawice
- Kolcze Buty
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Mikstura Leczenia I
- Wykrywacz (Umiejętność)
- Kompas
Wampirzyca - 7000$
Jest to klasa typowo defensywna, posiadająca krótko mówiąc wysysanie krwi z swoich przeciwników. Umiejętność może zadziałać tylko wtedy, kiedy przeciwnik ma poniżej 25% życia (czyli 2,5 serca). Jej ekwipunek to
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniana Siekiera
- Drewniany Kilof
- Wysysanie Życia (Umiejętność)
- Kompas
Górnik - 7500$
Jest to klasa, której głównym atutem jest to że podczas kopania np. rudy żelaza otrzymujemy 2x więcej jej czyli, zamiast jednej rudy otrzymujemy aż dwie. Klasa idealna do szybkiego uzbrojenia. Jej ekwipunek to
- Skórzany Set
- Kamienny Kilof z zaklęciem Efficiency I (Wydajność I)
- Drewniana Siekiera
- x9 Węgiel
- Gorączka Złota (Umiejętność)
- Kompas
Paladyn - 8000$
Jest to klasa również ze starego trybu Wojownicy Dusz. Jego umiejętnością jest zadawanie o +1 DMG więcej z każdej broni. Oto jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz z zaklęciem KnockBack I (Odrzut I)
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Mikstura Leczenia I
- Kompas
Thor - 8000$
Jest to kolejna specyficzna klasa, posiada umiejętność uderzania w przeciwników piorunami. Na dłuższą metę nie jest to najlepsza klasa na trybie. Jej ekwipunek to
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Młot Thora (Umiejętność)
- Kompas
Strażnik - 8500$
Strażnik to klasa przeznaczona do obrony kamienia dusz. Otrzymuje ona przy nim efekt Regeneracji podczas ataku, przez co staje się groźnym przeciwnikiem jeżeli mielibyśmy niszczyć kamień dusz. Uzbrojenie również posiada dobre, a oto i one
- Skórzany Hełm
- Napierśnik z Kolczy
- Skórzane Nogawice
- Skórzane Buty
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Drewniana Łopata
- Kompas
Elektro - 9000$
Ostatnia klasa z rodzai najtańszych klas, posiada ona umiejętność zatrzymania wroga. Podczas kiedy użyjemy umiejętności unieruchamia go i nas na okres 5 sekund, zalecany do grania razem z kolegami, gdyż do ucieczki się on nie nadaje.
Jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Mikstura Leczenia I
- Paralizator (Umiejętność)
Droższe klasy
Mojżesz - 10000$
Jest to klasa do ucieczki w wodzie, potrafi rozstąpić morza, rzeki tak że można przejść bo dnie. Jej ekwipunek nie jest typowo ofensywny, a oto i on
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Rozdzielacz Wody (Umiejętność)
Bomberman - 10000$
Jest to klasa, która nie szczyci się popularnością, ale jej umiejętności są zabójcze.
Posiada ona bomby, które mają różne działania, a oto i one:
Żelazna Płytka - Zatruwa wroga.
Złota Płytka - Wysadza wrogów.
Kamienna Płytka - Zatruwa wrogów.
Żelazna i Kamienna płytka to trampolina dla twojej drużyny.
Jej ekwipunek prezentuje się następująco
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Magiczne Płytki Naciskowe (Umiejętność)
- Kompas
Samuraj - 11000$
Klasa posiada unikalne umiejętności, bomby dymne i Shurikeny, z którymi raczej nikt nie chciałby rywalizować. Klasa jest tak mocna że niejednego pokonałaby z żelaznym setem i boskimi przedmiotami. Jej ekwipunek to
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Shuriken x3 (Umiejętność)
- Bomba Dymna (Umiejętność)
- Kompas
Berserker - 12000$
Jest to klasa, która ponownie zagościła na trybie Wojownicy Dusz, działa ona tak jak na starym trybie. Zaczynamy od 9 serc, za każde 1 zabicie otrzymujemy 2HP (1 serce), maksymalnie możemy mieć ich 13. Gdy zginiemy mamy ponownie 9 serc.
Oto jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Mikstura Leczenia I
- Kompas
Obcy - 12000$
Ta klasa ma unikalną zdolność, a mianowicie Obcy posiada możliwość teleportowania do bazy siebie i przeciwnika. Umiejętności można użyć co 40 sekund i pasek musi się nam do końca załadować. Jej ekwipunek to
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Teleporter (Umiejętność)
- Kompas
Skoczek - 12000$
Klasa ta posiada możliwość tworzenia portalu na mapie przez, który może przejść twoja drużyna! Jest to idealna klasa do atakowania jakiejś drużyny, a zarazem do ucieczki. Oczywiście drużyna przeciwna może zniszczyć portal nasz więc dobrą radą jest schowanie go w niespodziewanym miejscu. Oto jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Magiczny Portal (Umiejętność)
- Kompas
Enchanter - 14000$
Klasa ta jak nazwa mówi, jest po to żeby zaklinać uzbrojenie, jak i bronie czy też narzędzia. Posiada również Wzmacniacz, który służy do powiększenia szansy na butelki expa. Jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Wzmacniacz (Umiejętność)
- Kompas
Snajper - 14000$
Jest to klasa przybliżona do Strzelca, lecz ma zupełnie inne umiejętności, tak jak strzelec potrafi tworzyć 16 strzał co 30 sekund, tak Snajper potrafi zamieniać łuk.
Łukiem Snajperskim zadajemy większe obrażenia kosztem wytrzymałości tego łuku, zwykłym zadajemy normalną sumę obrażeń. Jego ekwipunek to
- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Drewniana Łopata
- Łuk
- 16 Strzał
- Kompas
Enderman - 15000$
Posiada on możliwość teleportowania się do 31 kratek, można nim dobrze uciec, jak i dobrze zaatakować wroga. Jego ekwipunek prezentuje się następująco- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- x6 Chleb
- Teleporter (Umiejętność)
- Kompas
Strzelec - 15000$
Jest to klasa, która również zagościła na naszym WD, posiada ona możliwość tworzenia 16 strzał co 30 sekund. Jego ekwipunek to
- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Drewniana Łopata
- Łuk z zaklęciem Uderzenie I
- 16 strzał
- Rzut Strzał (Umiejętność)
- Kompas
Flash - 16000$
Jest to jedna z najlepszych i najczęściej granych klas. Dzięki jego umiejętności jesteśmy w 10 sekund pokonać dość spory kawałek mapy. Jego ekwipunek to- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Zwiększenie Prędkości (Umiejętność)
- Kompas
Skaut - 16000$
Kolejna klasa, którą możemy się szybko poruszać po mapie. Klasa ta posiada specjalny hak (wędkę), którym jak klikniemy prawym to oczywiście przyciągnie nas do miejsca do którego doleciała nasza końcówka wędki. Oto ekwipunek- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Hak (Umiejętność)
- Kompas
Ninja - 17000$
Jest to klasa, która w drugiej edycji trybu Wojownicy Dusz zagościła. Posiada ona inne umiejętności i ekwipunek niż na poprzedniej edycji. Jego głównym atutem jest skok na 4 kratki wysokości co 30 sekund, oraz brak DMG'a od upadku. Jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Kompas
Alchemista - 17000$
Druga klasa droższa, która również jest z poprzedniej edycji. Jego atutem jest to że może on co 60 sekund przywoływać różne rzeczy potrzebne do alchemii żeby stworzyć mikstury. Jego ekwipunek
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Statyw Alchemiczny
- Książka Alchemika (Umiejętność)
- Kompas
Niszczyciel - 17000$
Klasa w dobrych rękach potrafi bardzo uszkodzić mury, co za tym idzie można łatwo się dostać do bazy. Klasa posiada bombę czasową, którą może stawiać i po paru sekundach wybucha. Jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Bomba Czasowa (Umiejętność)
- Kompas
Skrytobójca - 17000$
Jest to klasa na wzór Ninja, tylko że jego umiejętność jest zupełnie inna. Ninja może skoczyć na 4 kratki wysokości co 30 sekund, Skrytobójca zaś posiada możliwość wybicia do przodu (na ok. 6 kratek wysokości) przy tym nakładając efekty:
1. Niewidzialność II
2. Szybkość II
Jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
Skorpion - 18000$
Jest to klasa, która główną cechą jest to że możemy przeciwnika przyciągnąć do siebie. Częsta taktyka graczy robi ze skorpiona klasę, która wypycha za mapę, przydaje się to na mocno uzbrojonych graczy. Klasa nie jest typowo ofensywną jednostką, lecz jak wspomniałem jego głównym atutem jest przyciąganie graczy. Jego ekwipunek to- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Magiczny Harpun (Umiejętność)
- Kompas
Duch - 20000$
Jest to klasa dość specyficzna i jej główną umiejętnością i zaletą jest to że możemy z przeciwnikiem zamienić się miejscami (działa to do 20 kratek!). Jego ekwipunek sam w sobie nie jest OP, ale możemy zamienić się z kimś miejscami. Oto ekwipunek
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Duchowa Zamiana
- Kompas
Szpieg - 20000$
Jest to jedna z lepszych klas, która tak jak inne posiada zalety i wady, można nim się ukryć gdziekolwiek jeżeli będziemy trzymać Shift, lub chodzić na Shifcie. Posiada on wade, brak możliwości chodzenia podczas bycia niewidocznym (chodzi tu o to że gdy puścimy Shift to staniemy się widoczni). Jeżeli chcemy się ukryć należy trzymać Shift,
i nie możemy mieć na sobie żadnej zbroi, jego ekwipunek to
- Skórzany Set
- Złoty Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Kompas
Tutaj screenshot z jego ekwipunku
IceMan - 22000$
Jest to już klasa powyżej 20 tysięcy monet, posiada ona bardzo dobrą umiejętność i ekwipunek startowy. Sama klasa nie jest na dłuższą metę najlepszą klasą na wszystkie mapy, więc granie tą klasą na mapie np. Piekło to po prostu głupota. Ekwipunek samej klasy prezentuje się tak
- Skórzany Set
- Drewniany Miecz
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Zamrażanie (Umiejętność, działa na zasadzie zaklęcia Frost Walker, czyli gdy stoimy na wodzie to pod nami tworzy się siano (z Eventu Wielkanocnego))
- Kompas
Bard - 27000$
Druga najdroższa klasa zaraz po Barbarzyńcy. Posiada umiejętność dawania naszej drużynie pozytywnych efektów np. regeneracje itp., a drużynie przeciwnej negatywne np. spowolnienie. Sam ekwipunek nie jest najlepszy, ale jej umiejętności dorównują nie jednej lepszej klasie. Ekwipunek jego to
- Skórzana Zbroja
- Drewniany Miecz
- Drewniana Siekiera
- Drewniany Kilof
- BuffBox (Umiejętność)
- Kompas
Barbarzyńca - 28000$
Jest to najdroższa klasa na trybie Wojownicy Dusz, posiada ona bardzo dobry ekwipunek. Posiada ona umiejętność, która naprawdę w dobrych rękach potrafi pokonać nawet osobę z boskimi (oczywiście jeżeli przeciwnik ma klase Flash np. a my mamy boskie i set zwykły to odrzut jest zabójczy). Ekwipunek jego to
- Skórzany Set
- Kamienny Miecz z zaklęciem KnockBack III (Odrzut III)
- Drewniany Kilof
- Drewniana Siekiera
- Duży Odrzut (Umiejętność)
- Kompas
To tyle z opisu klas, jest to mój drugi opis tego typu na trybie Wojownicy Dusz 2.0! Myślę że wiele osób z tego opisu, może zastanowić się nad kupnem klas, bądź spojrzeć na ich umiejętności.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-June-2019 19:09:44 przez MrSandKing.)
|
|