Witajcie moi drodzy, dziś rozpocząłem pracę nad edycją pluginu na expa, wprowadzę 30 dodatkowych lvli dlatego maksymalnym nie będzie już 70 tylko 100, dla tych którzy go osiągną na pewno będą przewidziane jakieś kozackie nagrody
ale to dopiero w przyszłości
Przedstawie Wam teraz fragment kodu pluginu na expa odpowiedzialnego za ilość expa potrzebną do lvla.
Ten fragment odpowiada za aktualne wskaźniki exp:
Kod:
case 2:
return 200.0D;
case 3:
return 360.0D;
case 4:
return 500.0D;
case 5:
return 700.0D;
case 6:
return 1000.0D;
case 7:
return 1250.0D;
case 8:
return 1400.0D;
case 9:
return 1600.0D;
case 10:
return 2000.0D;
case 11:
return 3120.0D;
case 12:
return 4300.0D;
case 13:
return 5500.0D;
case 14:
return 6000.0D;
case 15:
return 7550.0D;
case 16:
return 8150.0D;
case 17:
return 9052.0D;
case 18:
return 10250.0D;
case 19:
return 11350.0D;
case 20:
return 12200.0D;
case 21:
return 14000.0D;
case 22:
return 15000.0D;
case 23:
return 16351.0D;
case 24:
return 17550.0D;
case 25:
return 18560.0D;
case 26:
return 20000.0D;
case 27:
return 21000.0D;
case 28:
return 23121.0D;
case 29:
return 24200.0D;
case 30:
return 24800.0D;
case 31:
return 25102.0D;
case 32:
return 26000.0D;
case 33:
return 27510.0D;
case 34:
return 27800.0D;
case 35:
return 28000.0D;
case 36:
return 30000.0D;
case 37:
return 31000.0D;
case 38:
return 33000.0D;
case 39:
return 35000.0D;
case 40:
return 40000.0D;
case 41:
return 44000.0D;
case 42:
return 48000.0D;
case 43:
return 50000.0D;
case 44:
return 54000.0D;
case 45:
return 58000.0D;
case 46:
return 62000.0D;
case 47:
return 64000.0D;
case 48:
return 66000.0D;
case 49:
return 70000.0D;
case 50:
return 75000.0D;
case 51:
return 80000.0D;
case 52:
return 85000.0D;
case 53:
return 90000.0D;
case 54:
return 95000.0D;
case 55:
return 100000.0D;
case 56:
return 105000.0D;
case 57:
return 110000.0D;
case 58:
return 115000.0D;
case 59:
return 120000.0D;
case 60:
return 126000.0D;
case 61:
return 132000.0D;
case 62:
return 138000.0D;
case 63:
return 144000.0D;
case 64:
return 150000.0D;
case 65:
return 156000.0D;
case 66:
return 162000.0D;
case 67:
return 168000.0D;
case 68:
return 174000.0D;
case 69:
return 180000.0D;
PS. Niech amatorzy nie myślą że pluginy się pisze jak skript i skłądają się z kilkudziestu linijek plugin na expa to około 4000 lini kodu
a oto nowa tabela expa:
Kod:
public static double getNeededExp(Player player)
{
Yamler y = new Yamler(new File(Main.getInst().getDataFolder(), "Players" + File.separator + player.getName() + ".yml"));
int level = y.getCfg().getInt(player.getName() + ".Level");
double exp = y.getCfg().getDouble(player.getName() + ".EXP");
switch (level)
{
case 1:
return 50.0D;
case 2:
return 130.0D;
case 3:
return 250.0D;
case 4:
return 450.0D;
case 5:
return 680.0D;
case 6:
return 880.0D;
case 7:
return 1100.0D;
case 8:
return 1350.0D;
case 9:
return 1500.0D;
case 10:
return 2000.0D;
case 11:
return 2600.0D;
case 12:
return 3300.0D;
case 13:
return 4000.0D;
case 14:
return 4800.0D;
case 15:
return 5700.0D;
case 16:
return 6800.0D;
case 17:
return 8000.0D;
case 18:
return 9250.0D;
case 19:
return 10350.0D;
case 20:
return 11500.0D;
case 21:
return 12500.0D;
case 22:
return 14000.0D;
case 23:
return 15500.0D;
case 24:
return 16500.0D;
case 25:
return 18500.0D;
case 26:
return 20000.0D;
case 27:
return 21500.0D;
case 28:
return 23000.0D;
case 29:
return 24500.0D;
case 30:
return 26000.0D;
case 31:
return 27500.0D;
case 32:
return 29000.0D;
case 33:
return 30500.0D;
case 34:
return 32000.0D;
case 35:
return 33500.0D;
case 36:
return 35000.0D;
case 37:
return 36500.0D;
case 38:
return 38000.0D;
case 39:
return 40500.0D;
case 40:
return 42000.0D;
case 41:
return 43500.0D;
case 42:
return 45000.0D;
case 43:
return 46500.0D;
case 44:
return 48000.0D;
case 45:
return 50000.0D;
case 46:
return 53000.0D;
case 47:
return 56000.0D;
case 48:
return 59000.0D;
case 49:
return 62000.0D;
case 50:
return 65000.0D;
case 51:
return 75000.0D;
case 52:
return 80000.0D;
case 53:
return 85000.0D;
case 54:
return 90000.0D;
case 55:
return 95000.0D;
case 56:
return 101000.0D;
case 57:
return 106000.0D;
case 58:
return 112000.0D;
case 59:
return 118000.0D;
case 60:
return 124000.0D;
case 61:
return 131000.0D;
case 62:
return 138000.0D;
case 63:
return 145000.0D;
case 64:
return 152000.0D;
case 65:
return 158000.0D;
case 66:
return 165000.0D;
case 67:
return 172000.0D;
case 68:
return 179000.0D;
case 69:
return 186000.0D;
case 70:
return 194000.0D;
case 71:
return 202000.0D;
case 72:
return 210000.0D;
case 73:
return 218000.0D;
case 74:
return 224000.0D;
case 75:
return 233000.0D;
case 76:
return 242000.0D;
case 77:
return 251000.0D;
case 78:
return 260000.0D;
case 79:
return 269000.0D;
case 80:
return 279000.0D;
case 81:
return 289000.0D;
case 82:
return 299000.0D;
case 83:
return 309000.0D;
case 84:
return 319000.0D;
case 85:
return 330000.0D;
case 86:
return 340000.0D;
case 87:
return 350000.0D;
case 88:
return 360000.0D;
case 89:
return 370000.0D;
case 90:
return 381000.0D;
case 91:
return 392000.0D;
case 92:
return 403000.0D;
case 93:
return 414000.0D;
case 94:
return 425000.0D;
case 95:
return 437000.0D;
case 96:
return 449000.0D;
case 97:
return 461000.0D;
case 98:
return 473000.0D;
case 99:
return 500000.0D;
case 100:
return exp;
a oto losowy zrzut fragmentu kodu:
http://screenshot.sh/n7XIAVfpwT7jo
pokazuję tym pseudo programistą co sądzą że w skriptach takie rzeczy się pisze Xx
Wracając do tematu - nowe wymagania expa zostały zmienione od samego początku do samego końca, początkowi gracze będą mieli łatwiejszą drogę do wbicia pierwszych lvli, poźniej będzie coraz trudniej bo expa trzeba coraz więcej, choć z drugiej strony Wasz sprzęt wraz z lvlem zawsze jest coraz lepszy więc jest to oczywiste