Temat wyczerpany przez samych graczy, więc rozwodzić się nie mam nad czym, jak widać są też tacy co nawet nie rozumieją tematu ani jego założeń wogole (pozdro bomblus)
Do postu trawki się nie odnoszę bo nie ma pojęcia jak wygląda obecnie wvsp (gra na msie gdzie nie ma zmian profesji/setów/bossów ktore mialy miejsce w dniu wczorajszym), tam aktualizacja bedzie po zakonczeniu aktualizacji setów na mf.
znerfienie p2w i wyważenie systemu (gracz/vip) odbyło się w dniu wczorajszym więc może przegapiłeś główny temat:
http://mineserwer.pl/Temat-Sety?page=3 nie sądz jednak że będzie kiedykolwiek wyelimnowane, bo zawsze będzie występować tak jak wystepuje na KAŻDYM serwerze minecraft gdzie ranga vip daje jakiekolwiek przedmioty. Sam balans odbywa się przedewszystkim z mojej inicjatywy, gdyż przy błedach rozumowania niektórych graczy którzy sądzili że sposób zarobkowania jest problemem i musi się zmienić tu i teraz aby było dobrze....
Prawda jest taka że niektórzy janusze liczyli że dostaną sposób na szybką farmę $ aby odblokowac wszystko, który nic na dobrą sprawę nie zmieni dla slaby/nieogarniajacych czy poczatkujacych graczy, bo zwykły gracz dalej nic extra by nie zarobił, wiadomo dla jakiej grupy graczy te pomysly byly sugerowane bo na pewno nie z troski o poczatkujacych (propozycje zwiekszenia expa za kill, double czy triple expa za kille jako potworow, exp za afczenie czy exp za rozwalanie swiatyni przez kogokolwiek dla calego teamu i inne niedorzecznosci), ja rozumiem ze czesc graczy wyznaje polityke, dajcie mi wszystko i szybko bo robie łaskę że tu gram, ale takim ludzią pokazuje drzwi.
Jak ktos w miesiac chce miec wszystko odblokowane to nie jest to tryb dla niego
Co do twojego ostatniego postu bum35 to efekt przy boskich za zabicie bossów byłby taki że ci co boskie już mają mieliby pełny ekwipunek boskich. Nawet nie komentuje dalej bo nie ma to sensu.
Kilka słów na temat boskich odemnie - abyście też mieli jakaś wiedzę techniczno-ekonomiczno-finansową, poza czimś "widzi mi się".
Bez boskich w takiej formie jaka jest obecnie wvsp nigdy by nie istniało i nawet nie byłoby tworzone, jest to jedyny tryb który ma CAŁY Serwer Dedykowany dla siebie z uwagi na ogromne potrzeby zasobów. Oczywiście można zakładać że z boskich na pewno na dzień dzisiejszy wpada więcej niż te pareset złotych miesięcznie które kosztuje serwer czy kolejnych pareset wydanych na płatne rozwiązania na serwerze, nie mniej boskie kupujecie TYLKO RAZ i macie je na zawsze na cały żywot tryb (na wvsp1 czy wvsp 2 były dostępne przez niemal 6 lat!) a za dedyka płaci się każdego miesiąca od tego czy zakupy w przyszłości będą, zapewne gdyby na wvsp1/2 dało się zrobić kompatybilność paczki dla multi wersji tak jak teraz to poprzednie serwery nigdy by nie straciły zainteresowania i nie musiały być wyłączane, wvsp3 posiada kompatybilność wersji i będzie wspierane na kolejnych nowszych wersjach 1.16.+ przez co sądzę że i ten tryb przetrwa dłuuuugie lata. Jako ciekawostke dodam że te 6 lat utrzymywania SAMEGO wvsp1/2 kosztowały około kilkadzieścia-kilkadziesiąt tysięcy złotych (licząc wyłącznie koszty serwera, praca, płatne pluginy wyceniam na 0zł).
Bo owszem na początku przy nowych edycjach wpływa najwiecej zamówień z czasem coraz mniej a w ostatnich latach wvsp1/2 były symboliczne, mimo wszystko cały czas go hostowaliśmy nawet gry grało te 5 osób~.
Alternatywą dla boskich są klasy i przedmioty które możesz odblokować w grze nie wydając złotówek i o ile nie każdy znajdzie swój odpowiednik to najważniejsze z nich są dostępne:
a) wysoki podskok (bog) = vortex
b) pochłaniacz = miecz pioruna
c) gwiezdzista rozdzka = inferno
d) alternatywny rog zbedny bo i tak dziala druzynowo, posiadacz po prostu dostaje "wiecej".
e) pozostale przedmioty nie muszą miec swoich odpowiednikow i nie bedą ich miały.
Element p2w czy bardziej p2p w przypadku wvsp zawsze posrednio wystepowal ale też z finansowego punktu widzenia (który was pewnie nie interesuje) ma występować, gdyż jak doskonale wiecie serwerownia ofertuje masę innych trybów których utrzymanie również kosztuje, a nie oferują żadnych przewag/usług, przykład? chociażby najnowszy parkour ms/mf gra na 2 trybach srednio ze 140 osób, utrzymanie go zajmuje większą część kolejnego dedyka, a usług specjalnych tam praktycznie nie ma a te które są się nie sprzedają i sprzedawać nie będą bo nigdy nie dorównają atrakcyjności tym z wvsp nie ważne co by się zrobiło
Nie jesteśmy też serwerownią która robi reedycje trybów co miesiąc jak większość tych największych w polsce, aby szybko nachapać się złotówek (bo na startach zawsze wpadnie najwięcej, dlatego tak wiele serwerów upada po pierwszym miesiącu/miesiącach), edycje survival trawają od kilku miesiecy do nawet roku, edycje skyblokowe/creativowe często mają po kilka lat, a serwery z czegoś się muszą spłacać i choć wiem że części z was to nie obchodzi i ma być wszystko za darmo "bo tak", "bo ktoś jest najwazniejszy, robi łaskę że tu gra i mu się należy", bo "500+" itd.
Nie ma się co oszukiwać - boskie na wvsp dają ogromny komfort gry, są to zakupy jednorazowe, a przywilej zostaje na lata, nie sądzę też aby lwia cześć graczy na wvsp1/2 żałowała swoich zakupów w latach 2013-2015 bo jest to jeden z najlepszych trybów gdzie satysfakcja z zakupionych wirtualnych dóbr była i na wvsp3 wciąż jest największa, bynajmniej tak mi się wydaje.
Piszę to o 3:40 rano wiec ide spac miłej nocy