ladne i bezuzyteczne... to dwa atrybuty tej mapy ktore jak widac nie ida ze soba w parze, nie o to chodzi aby mapa zachwycala podczas gdy nic madrego na niej sie nie wprowadzi... map z gigantycznymi smokami, potworami czy aniolami mam od groma, ale z nich nie korzystam bo nie nadaja sie do pola walki.. tak jak te mapy ktore proponujesz.
questy nic nie wnosza... teleport czy prosty parkour i od razu boss... zero wyzwań, nie porownuj tego do odchlani bo to obraza... najgorsza sala w otchlani oferuje wiecej od calej tej paczki.
dzwignie ktorych dodales kilkanascie rodzaji tez sa zlymi pomysl bo zaraz zacznie sie farmienie i sprzedaz w efekcie nikt bossow zabijac.
Nagody za kazdy banalny quest z osobna to zart.
mapa medusy - do niczego sie nie nadaje przy walce z bossem 1/2 to lawa lecaca z sufitu
http://screenshot.sh/m8XITVLBIb0BT
mapa krakena - parkur na 10 sekund, ktory pozwala na pominiecie mobow ktore chciales wymusic, kazdego wystarczy wrzucic do wody ... zbguowany system dzwigni.
drzewo smierci - wypada najkorzystniej, choc nie do konca sale walk sa wielkoscia 10x10 wprowadzajac silne moby nikt nie wygra, wprowadzajac slabe moby quest nie ma sensu...
mapa smoka, procz smoka z gotowca ktory ladnie sie prezentuje to samo co wyzej..
wszystkie questy oparte na tym samym schemacie czyli brak miejsca na walke, walki w malych klitkach rzedu 15x15.
Jesli to sa questy/wyzwania dla 100 lvl to wybaczcie ale to zart/komedia
doceniam oczywiscie prace i reputa zasluzonego za starania przyznaje, ten watek jest idealnym przykladem dlaczego dobrych serwerow rpg jest tak malo - przygotowanie czegos co zaoferuje dobra zabawe, wyzwanie, bedzie wolne od bugow i bedzie wywazone do danego poziomu gracza nie jest takie proste jak sie wydaje.