Siemka. Piszę tą ostatnią w moim wykonaniu propozycję (na obecną chwilę ostatnią chyba że coś dla urozmaiceń wymyślę i zdecyduję się przedstawić) bo już nic nie przychodzi mi do głowy i często mam słabe pomysły. Do rzeczy ostatnio patrząc na tryb coś by się przydało a reszta to tylko tak dla urozmaicenia i zabawy
. Zaczynam.
1. Dodanie w kluczowych miejscach i kluczowym czasie wiadomości na chacie.
O co mi chodzi? Ostatnio pojawiają się nowi użytkownicy którzy mało wiedzą co robić a Szybki mówił że tego się po prostu nie da ograniczyć bo "ani takiego nie zbanujesz ani nie zmusisz" te słowa pamiętam z 1 z odcinków Kalisa z Bananem i pomyślałem sobie: "podczas nagrania ich zabijają by ich upomnieć ale czasem ci nowi pojawiają się pod ich nieobecność" mam więc pomysł by załóżmy że jakiś gracz wbił do gry i nie wie co ma robić to pojawia mu się na chacie taka wiadomość:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witaj wojowniku na mapie <nazwa mapy (np. Zlodowacona Kraina)> twoim zadaniem jest bronić świątyni położonej w centrum zamku. By obronić ją wpierw potrzebne ci uzbrojenie by przeżyć atak potworów więc idź do złoża żwiru gdzie znajdziesz narzędzia lub jeśli jesteś V.I.P przywołaj
set emeraldu komendą /emerald i idź budowac mury jeśli
graczem zrób smoczy set i potem buduj mury więc stwórz
smoczy set zatem idź do złoża żwiru pod zestaw z narzędziami i tam otrzymasz dalsze instrukcję co zrobić by wygrać pamętaj by grać w drużynie z innymi graczami i chronić świątynię przed wrogiem! jeśli masz przedmioty specjalne przywołaj je by się wspomóc i wygrać!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalsze wiadomości sami możecie wymyślić i powinny się one pojawiać gdy gracz stanie na kluczowych miejscach lub o wyznaczonym czasie coś sięwydarzy lecz myślę że pozwoli to nowym graczom wczuć się w grę gracz by te instrukcje otrzymał po wpisaniu w lobby gry komendy /pomoc (komenda działa tylko na 1 grę) czyli na lobby będzie taka informacja po wejściu do gry załóżmy tak:
Witaj ironhide. Jesteś nowy, nie wiesz co robić? wpisz komendę /pomoc a w trakcie gry otrzymasz instrukcje
2. Efekt bonusowy u creepera.
O co chodzi? o to by kiedy creeper wybuchał by działo się to tak jak by był to żywy creeper czyli by świecił tak jak creeper przed wybuchem miałby wtedy unierucohmienie i nikt by go nie mógł zabić by creeper mógł wykonać tą eksplozję którą ma w eq i którą ma zrobić
3. (to raczej myślę gracze by chcieli) Ulepszenie miecza Warlockowi.
Sam miecz owszem fajny tylko jego damage jest słabszy nawet od samego miecza wojownika więc myślęże warto by obrażenia były chociaż takie same jak miecz lub o 1% większe bo już z wypowiedzi SkyLifeV wiemy że: "ten miecz to żenada nadaje się tylko jako kilof i nic więcej" więc myślę że to by chociaż zmusiło by graczy którzy nie mają itów specjalnych i V.I.P'a do używania miecza i by Warlock szybko nie ginął i by był użyteczny
4.Ender portal.
Czasem nowi gracze bez sensu stawiają portal w bazie potworów i czasem zdarza się że potwory tam utkną proponuję by wprowadzić blokadę stawiania portalu tam by endermany jednak pomyślały
5.Larwy.
Jak wiemy larwa może spawnować swoje larwy które atakują nawet swoich proponuję zatem by te przespawnowane larwy nie atakowały potworów tylko wojowników bo zdarza się że takie larwy mogą bez trudu zabić tego kto był larwą
6.Smok.
Smok jak wiemy dostał świetny upragde bo teraz nie powoduje lagów lecz tego ognia jest za mało i mówią czasem że smok taki jest potem do niczego więc proponuję zwiększyć mu ten ogień lub dodać taki atak jak ma blaze czyli ognista kula bo tak to smok jest mało użyteczny i większość woli go nie mieć
7.Usunięcie enchantu smite z ostrza sprawiedliwości (punkt od Minika).
8. Zmienienie smoczego setu ze złotego na żelazny.
Chodzi mi o to że w tym secie każdy pada bardzo szybko i ma on taką samą odporność jak skórzany set a taki zombiak na 4-5 hitów nas weźmie bo enchanty praktycznie są słabe proszę o zmienienie tego by wojownicy nie padali zbyt szybko no wiem wygranie wojownikami ma być trudne i ono nawet po tej zmianie takie będzie bo prędzej czy później potwory nas będą pokonywać chodzi mi o to by set się za szybko nie zużywał i by wojownicy mieli chociaż o 5%szan więcej na przeżycie bo normalnie taki sobie wojownik ma tylko 3% szans na przeżycie z tymi 5 wyjdzie 8% szans więc o tyle lepiej będzie że wojownicy będą mogli zbierać lvle to już jest i tak trudne bo w trakcie 1 rundy taki sobie wojownik zdoła zabić tylko 1 może nawet 5 potworów i miesiąc mu zajmie uzbieranie lvla już nie wspomnę że większość na MS ma odblokowane bossy więc jest już Hardcore na tym trybie i większość no może połowa nie będę przesadzał no te osoby mają 0 lub 1 lvl bo za szybko padają wiem że to ma być trudne ale no tryb został chyba przygotowany z myślą o tym że wojownikom będzie się udawało zdobyć jakieś zabicia a nie że będą padać od razu po ataku wroga no fakt niektórzy padną ale ci co stoją na murach przynajmniej będą mieli szansę na to by dłużej bronić tych murów bo zazwyczaj po jakichś 500 sekundach gra się kończy wygraną wroga a najrzadziej wygraną wojowników no to rozumiem ale zbyt szybkie padanie na kilka hitów? nwm czy to było przemyślane (z góry nie chcę obrażać Banana ale sam nie wiem do czego ma być ten złoty set o teksturze smoczego setu).
9. Ulepszenie różdżki energii
CO do tego to gracze chyba mają dużo skarg na ten temat. Jak wiemy różdżka ta jest osłabieniem inferno ale obrażenia od tej różdżki prawie rzadko zabijają kogoś na hita a jeśli już to odbierają mu tylko 2 hp moim zdaniem powinna być warta swej ceny. Proszę by różdżka ta zadawała większe obrażenia bo przy tym ta różdżka nie jest warta swej ceny i mało kto ją ma właśnie z tego powodu
Dzięki za to jeśli ktoś to przeczytał na prawdę nie chcę nadwyrężać trybu lecz myślę że takie niewielkie dodatki mogą go do pełni urozmaicić. Jak będziecie wyrażać opinię to podajcie to tak jak wam pokażę np.
1. Tak (i powód napiszcie)
czyli numer, wasze zdanie i powód
POZDRO iron