Pozytywne: Mikstura na szybkość. Dlaczego ona jest taka ważna? Już mówię. Przeciwnik ma mało hp i ucieka, bo się Ciebie boi (Lol
). Mikstura na szybkość znacznie przyspieszy czas dobiegnięcia do przeciwnika. Ale jaką miksturę wziąć? I czy II? Dość trudna decyzja. Wolisz czas działania mikstury, czy szybkość dobiegu do przeciwnika? Ja osobiście wolę Szybkość I. Nie chce mi się co chwile włączać Szybkości II, w dodatku trzeba na nią dodatkowe przedmioty. A co z innymi miksturami?
Mikstura na siłę. Jaką najlepiej wziąć? Ja osobiście polecam miksturę Siła II. Czemu? Jeśli walczycie przeciwko graczom z zbrojami prot IV, to więcej zdziała mikstura Siłą II. Będziesz odbierał przeciwnikowi po 1 serduszko z hita (mając miecz 5/2). Miksturą Siła I raczej nie wejdą takie obrażenia. Może trzeba dużo częściej używać tej mikstury, lecz przy niej ważniejsza jest efektywność.
Z miksturą na regenerację jest różnie. Możesz zrobić i Regeneracje II, i regeneracje I. Regeneracje I możesz użyć, gdy masz mało hp, a potem tylko zacząć unikać do osiągnięcia określonej ilości hp. Regeneracje II możesz użyć podczas walki jak chcesz odzyskać więcej hp, lecz na krótszy czas.
Mikstury leczenia powinieneś używać z sytuacjach, gdy twoje hp spada poniżej 4 serc. Oczywiście mowa tutaj o Leczeniu II. I tutaj nie ma żadnych innych wątpliwości.
Mikstura na ogień. Oczywiście musi być 8 minutowa i powinna być użyta tuż przed PvP by zbroi niepotrzebnie nie niszczyć.
Negatywne: Z poradach ogólnych opisywałem jak trzeba rzucać takie mikstury na 1 gracza. Leczu tutaj musisz zwracać szczególną uwagę, by nie zranić naszego sojusznika. Przy wyrzucie mikstury radziłbym odciągnąc 1 lub 2 przeciwników (na 80% pójdzie ktoś za Tobą z myślą, że masz mało hp) i wtedy użyć sposobu wyrzutu jej jak w Poradach ogólnych. Ale jakie mikstury zabrać?
Mikstura trucizny: Najlepiej zabrać miksturę z najdłuższym czasem trucia. Wtedy przeciwnik dozna więcej obrażeń, a częstotliwość doznania obrażeń od trucizny przy tym nie jest tak bardzo ważna.
Mikstura spowolnienia: Dlaczego ona jest ważna? Spowalnia przeciwnika co powoduje zmniejszenie się widoczności na jego ekranie i łatwo się dogania takiego przeciwnika. Ja preferuje bardziej długość działania.
Mikstura osłabieniania: Jak przeciwnik użyje mikstury siły, wyrównuje obrażenia do 0,5 serca.