RE: Fabuła do 3 trybów
Kolego, przystopuj trochę. Najpierw zastanów się nad jedną bardzo ważną kwestią - po kiego grzyba wielka fabuła? Każdy z tych trybów - GTA, RealLife, Jail - posiada w większym lub mniejszym stopniu coś fabularnego. Przestudiuj dokładnie opis, poznaj rozgrywkę na nich, a zauważysz to.
Jail - jesteś więźniem. Kopiesz, bo praca czyni wolnym. Nie potrzeba tu więcej, jeśli chcesz to podczas każdego odpalenia majnkrafta wmawiaj sobie, że twój Steve to poszukiwany na całym świecie fałszerz pieniędzy, niebezpieczny rozbójnik, awanturnik, agresywny imigrant czy przypadkiem zamknięty obywatel i graj. Wprowadzenie rozbudowanej fabuły nie ma wiele sensu - co by to miało dać?
RealLife - pracujesz, jesz, odpoczywasz, bawisz się. Tryb odwzorowuje prawdziwe życie, a przynajmniej stara się. Fabuła jest - to jesteś ty. Twoje życie. Wybierasz imię, a twoje czyny prowadzą do określonego czynu. Przykład: pracujesz -> kupujesz auto -> ścigasz się -> zdobywasz fejm i szacunek na dzielni. Ale występują tu też zjawiska losowe, niekoniecznie miłe. Przykładowo: pracujesz -> kupujesz auto -> ścigasz się -> zdobywasz fejm i szacunek na dzielni -> okrada cię złodziej -> giniesz. Jak widzisz nie potrzeba dodawać zbytecznego dodatku, który tak właściwie już jest.
GTA - wiadomo, że nie odwzorujesz gry idealnie do minecrafta. Masz tutaj fabułę, zadania. Nie dodasz tutaj jednej wielkiej, ponieważ szybko by się znudziła. Na chwilę obecna jest lepiej - expisz, zabijssz, strzelasz itp., itd.. Jeśli tak bardzo chcesz, to możesz zrobić jakiś fabularny quest.
|