(24-April-2016 12:19:34)wiktorian napisał(a): Mam propozycję żeby dodać do sklepu /przedmioty
Smacznego Banana takiego jak ma np templariusz.
Za jakieś np 5000 - 8000$.
No i co jeszcze może Magiczny Eliksir?! Już ja sam nie wiem skąd wam to do głowy wpadło...
Smaczny Banan może i nie jest aż tak mocno ułatwieniem ale nie bez powodu mają go tylko klasy wojowników (te z sekcji do odblokowania) i uważam że nie miałoby sensu dodawanie go do sklepu.
Najprościej zacząć od wytłumaczenia tego iż na same pierwsze, lepsze klasy nie trzeba się zbyt mocno natrudzić tak jak np. na Boga.
Gdy zdobędziecie 20 lvli - 10k możecie sobie wybrać pierwszą klasę wojowników z dwóch możliwych do kupna - drwal albo chemik.
Dopiero gdy mamy klasę to na pierwszy rzut oka wpada nam tylko: broń, smaczny banan (pewnie jeszcze jakieś dodatki typu np. armagedon albo elixir czy też potki lub exp). Wielu jednak zapomina o atrybutach klas, które nie istnieją bez powodu. Broń oraz same przedmioty do wzmocnienia to tylko wsparcie dla was w walce, lub w krytycznych momentach. Najważniejszym punktem gry jest współpraca, bo żaden wojownik nie poradzi sobie sam (chyba że jest tchórzem i zamiast walczyć to się będzie chował aż do przegranej).
Klas jak wiemy jest 5 i mają różne atrybuty:
Drwal:
- narzędzia na starcie (szybciej jest się w stanie zdobyć złoto na set smoka)
- smaczny banan (wzmocnienie w walce)
- 4x stack wzmocnionych bloków (bardzo przydatne do obudowania)
- szybsze zbieranie kawałków drewna dzięki siekierze do walki (bardzo przydatne na masówkę substancji wzmocnienia bloków)
Chemik:
- laska trująca (otrucie wroga - zwiększona szansa na osłabienie i wyczerpanie)
- smaczny banan (wzmocnienie w walce)
- tworzenie mikstur (siła i krzywda rzucana co równa się z zdalnym wzmocnieniem siły drużyny oraz zdalną formą zadawania obrażeń by nie pozwolić wrogowi ciebie dotknąć, wiem to bo po potkach maga każdy ucieka i nawet go nie tknie dopóki mag nimi rzuca i nie pozwala siebie tknąć)
- 3x crafting table (czyli coś o co drużyna jak zwykle potrafi zaspamić bo nie mają jak zrobić bloków złota)
- 2x stack wzmocnionych bloków (wsparcie w obudowaniu)
Paladyn:
- ostrze sprawiedliwości (kamienny miecz a to już na zadawanie obrażeń coś więcej niż siekiera albo łopata)
- łuk przeznaczenia (nieskończona moc strzelania - nieskończoność czyli 1 strzała i strzelacie wiecznie a prócz tego możecie tworzyć strzały, ponadto macie też zaaplikowaną moc III na łuku)
- 50 expa oraz butelki z wodą (no nikt mi teraz nie powie że za mały poziom enchantu będzie ktoś miał)
- mikstura leczenia i regeneracji - rzucane (wiadomo, im lepsze metody leczenia, tym lepiej się wytrwa)
- smaczny banan (wzmocnienie w walce)
- 2x stack wzmocnionych bloków (wsparcie w budowaniu)
Warlock:
- durandal (może do walki nie najlepszy ale do kopania polecany, zanim się ma tą klasę na pewno się już zdobędzie przedmioty typu maczuga albo różdżka energii)
- ognista kula (dystansowa walka na ogniste pociski, to lepsze niż łuki, bo szybsze
)
- smaczny banan (wzmocnienie w walce)
- magiczny eliksir (większe wzmocnienie w walce)
- stack mikstur krzywdy do rzucania (teraz można się poczuć jak prawdziwy mag wojenny bo to są mikstury krzywdy wartości II!)
- 3x mikstura leczenia - rzucana (świetne na początek, o 3 mikstury leczenia mniej do brania ze spawnu)
- 3x crafting table (wiadomo, jak ludzie narzekają, wypadałoby ich uspokoić
)
Bóg:
- ostrze sprawiedliwości - ulepszone (jak miecz się nie podoba to maczugami śmiało walcie
ale dla tych co jakimś cudem nie wydawali na nic tylko na tą klasę to macie już 1 z lepszych mieczy)
- armagedon (innymi słowy - strzelacie i grzyb nuklearny zabija obszarowo potwory tam gdzie trafi)
- emeraldowy set (innymi słowy - uzbrojenie z automatu, wystarczy rozpakować i dostajecie najlepszy set na serwerze, mimo że V.I.P ma lepszą wartość ochrony takiego setu, ale jak na graczy to i tak ma się udogodnienie pod tym kątem)
- wysoki podskok (alternatywa VorteX'a - podskakujecie wyżej niż normalnie)
- smaczny banan (wzmocnienie w walce)
- magiczny eliksir (większe wzmocnienie w walce)
- stack butelek expa (można albo rozdać graczom albo na enchantowanie łuku ze spawnu spożytkować
- 2x stack wzmocnionych bloków (wsparcie w budownictwie)
Według mnie dodanie Smacznego Banana do sklepu równałoby się ze znieważeniem pewnych elementów atrybutów klas i nie byłyby warte tego (yky bo pewnie ktoś by miał 2x takiego Banana lol).
Przyjrzyjmy się tym co daje Smaczny Banan:
- absorbcja (dodatkowe pół lub 1 pasek hp) - absorbcja to inaczej pochłanianie ataków, więc wróg będzie musiał męczyć się by zdjąć graczowi coś co pochłania jego ciosy a to już wystarczy na czas do regeneracji właściwego życia
- regeneracja przez 3 sekundy - cóż jeśli mówić szczerze to warto mieć nawet mały efekt który może ocalić wam wasze 0.5 hp
Po obejrzeniu efektów, wyraźnie widać, że ten przedmiot jest zaprojektowany z myślą o tym aby wojownikowi albo to ocalić życie albo wzmocnić go w walce z kimś takim jak np. mag albo blaze czy też wither. Dodanie tego przedmiotu do sklepu prędzej znieważy wartość atrybutu cennego w walce a także znieważy o jakąś wartość klasy wojowników.
Podsumowując, jestem na neutral, chociaż nie sądzę, by to było najmądrzejszym rozwiązaniem. Banan i tak na pewno nie edytuje trybu, który już tak rozwinął do wyczerpania a także do takiego skutku, że aż 2 jego wersje stworzył. Raczej Banan nie miał jeszcze w planach zmienianie czegokolwiek w W vs P po kątem nowości w sklepie a tryb i tak jest mocno wyczerpany jeśli o robienie klas/przedmiotów chodzi, bo i tak już dużo rzeczy ma wiele klas.