Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.8-1.11 - Jakie mogą ulec zmiany?
Autor Wiadomość
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #1
1.8-1.11 - Jakie mogą ulec zmiany?
Sup.
Tak jak Banan miał sen/wizję dzień przed jego ostatnim streamem, który mnie ominął (a bardzo chciałem opowiedzieć, co sam myślę o nowym systemie walki oraz innych nowościach) i stworzył wiele ciekawych smaczków, tak samo ja miałem sen na jawie, aby pokazać graczom najważniejsze zmiany między wersją 1.8, a wersją 1.11 (a z tego co słyszałem ze streama, Banan planował na tej postawić RPG i przetestować w praniu) jakie mogą znaleźć się na RPG, bądź mieć jakikolwiek wpływ na rozgrywkę. Informacje zaczerpnąłem z Wiki (nie, Shadow, Twoja Wika jest bezpieczna, mowa tu o stronie) oraz samego doświadczenia podczas gry i wypiszę pod tymi kilkoma wstępnymi zdaniami wszystko, co może okazać się niezbędną informacją zarówno dla graczy, jak i dla Ciebie, Banan. Więc bez zbędnego przeciągania, życzę dobrych chęci czytania, bo trochę tego będzie:

O tym już wszyscy pewnie wiedzą, ale mimo wszystko powiem - cała mechanika walki ulegnie dosyć drastycznej zmianie (ale moim zdaniem nawet doskonałej). Mowa tu o 1.9 systemie walki, który wprowadza odstęp między atakami. Polega on na tym, że aby zadać maksymalne obrażenia danej broni, należy poczekać po każdym uderzeniu/wyciągnięciu broni, aby pasek jej siły się wypełnił, a następnie zadać pojedynczy cios. To oznacza niestety (albo stety, PAPA, kill aury w większości :>), że im szybciej gracze spamują lewym przyciskiem myszy, tym mniej obrażeń zadają wrogim jednostkom. Moim zdaniem to jest nawet lepsze w stosunku do standardowego systemu walki, ze względu na to że dodaje strategii do gry większej niż "walka na to kto ma lepszego neta i szybsze palce bądź lepszą kill aurę" i pasuje do klimatów RPG - bardziej zróżnicowane bronie, każda atakująca z inną prędkością mająca jej własne obrażenia... Dla mnie gratka. Niestety balansowanie tych broni na RPG może być nie lada wyczynem, Banan, bo nie dość że każda broń ma swój własny czas odnowienia ataku, to trzeba jej wbudować odpowiednie obrażenia itd;

Oburęczność - W nowych wersjach można używać obu rąk, aby móc używać wielu różnych kombinacji broni, np. Miecz w głównej ręce oraz łuk w drugiej (lewym można wtedy bić mieczem, a prawym można strzelać z łuku), albo siekierę w pierwszej i tarczę w drugiej... Albo nawet dwie tarcze, jak ktoś formuje żółwia. Wszystko można, ten patent nawet pozwala na sortowanie naszego głównego paska z ekwipunkiem w biegu :>

Jedno z moich ulubionych - Strzały z efektami... Heart Zostaną dodane nowe strzały do gry, które po trafieniu mają różne efekty w zależności od strzały - Np. Strzała z efektem "Trucizny" otruwa graczy po ich trafieniu, albo strzała z efektem "Spowolnienia"... no spowalnia trafiony cel, coś wspaniałego dla Strzelców/Łuczników.

Smoki w tych wersjach zieją kulami ognia, które po dotknięciu czegokolwiek wybuchają, a następnie tworzy się w miejscu wybuchu chmura, która rani pobliskich graczy. Dosyć lagujący patent;

Haste (Pośpiech) PRZYŚPIESZA ataki dowolnej broni. Im większy Haste ma gracz, tym częściej może atakować i zadawać maksymalne obrażenia. Efekt siły również legł zmianie - od teraz zamiast procentowego bonusu obrażeń, każdy poziom efektu "Siła" dodaje 1,5 serca dmg więcej. Chyba, że Ty to tam, Banan, możesz sam zmieniać, nie bardzo wiem. Również efekt "osłabienia" został drastycznie zwiększony - kiedyś pojedynczy poziom osłabienia to było 1/4 serca, a teraz każdy poziom osłabienia zmniejsza obrażenia o AŻ 2 serca. Najlepsze na koniec - jeśli rzucisz klątwę (osłabienie III) na moba który standardowo bije po 5 serc... On nie zada Ci w ogóle obrażeń przez ten czas, nawet jeśli Cię uderzy, to samo z graczami, więc fajny trolling z tego będzie xD;

Jak już wspomniałem, dochodzą tarcze - Tarcze to rajskie narzędzie dla tych, którzy nienawidzą ataków z dystansu - Tarcza powoduje wyzerowanie obrażeń jakiegokolwiek pocisku lecącego w stronę gracza. Niestety to również powoduje, że gracz używający tarczy jest od przodu wręcz nieśmiertelny, ale również nie może w tym momencie sam atakować. Ale tarcza może spowodować kłopoty na pvp, kiedy jakiś gracz stanie se w rogu i przytrzyma prawy... bo nikt mu nic nie zrobi bez siekiery;

A dlaczego siekiery? Otóż, tarcze mają swojego nemesis, którym właśnie jest siekiera - kiedy gracz chroniący się tarczą dostanie uderzony siekierą, tarcza ulega "wyłączeniu" na 5 sekund ze względu na bardzo silny atak, co czyni właściciela tarczy podatnego na ataki i w tym samym czasie jego życie zależy od reszty jego ekwipunku oraz jego umiejętności w pvp;

Miecze mają nowy własny atrybut - "Sweep attack" - Powoduje on, że kiedy gracz, nie będąc w powietrzu/wodzie/na drabinie/lianie oraz nie sprintując, uderzy moba gotowym uderzeniem i blisko tego moba będzie więcej mobów, każdy z tych mobów zostanie odepchnięty oraz wszystkie moby otrzymają pół serca obrażeń. Brzmi słabo, ale da się miecz wzmocnić zaklęciem "Sweeping edge III", który co poziom zadaje większe obrażenia mobom dotkniętym przez ten specjalny atak. Na trzecim, maksymalnym poziomie zaklęcia specjalny atak mieczem zadaje te same obrażenia każdemu mobowi (czyli np. diamentowy miecz ze "Sweeping edge III" podczas tego specjalnego ataku zada KAŻDEMU MOBOWI w pobliżu 7 obrażeń. Chore, zwłaszcza w wieży demonów."

Uwaga, tutaj dobre i złe wieści, a mianowicie - Zaklęcie "Ostrość" uległo znerfieniu (z 1,25 obrażeń co poziom do 1 obrażenia na I poziomie zaklęcia i następnych poziomów zwiększających obrażenia o jedynie 0,5 obrażeń [dla niekumatych, 0,5 obrażenia to ćwierć serca]). Jednakże zaklęcia "Pogromca nieumarłych" i "Zmora Stawonogów" otrzymały buffa (w 1.8 oba zaklęcia dodawały 1,5 obrażeń co poziom, teraz dodają masowe 2,5 obrażeń co każdy poziom);

Kolejny z moich faworytów jeśli chodzi o zmiany, Banan pewnie już o tym wie - Szkielety otrzymały masowy overhaul - Od teraz mają animację napinania łuku, potrafią poruszać się, unikać i strzelać w tym samym momencie, oddalają się od graczy kiedy ci podchodzą za blisko, oraz potrafią ujeżdżać kościane konie, co niesamowicie zwiększa ich szybkość ruchu;

Nowa mechanika jeśli chodzi o jedzenie - od teraz efekt "nasycenie" powoduje szybką regenerację zdrowia (serce na sekundę) kiedy głód gracza jest maksymalnie wypełniony oraz gracz jest nasycony.


Na razie to wszystkie informacje. Mam nadzieję, że ten wątek był w jakikolwiek sposób przydatny i gracze czytający go czegoś się z niego nauczą, bądź poznają coś nowego. Ja osobiście jestem pełen ekscytacji wraz z moimi przyjaciółmi aby zacząć grać na RPG z nowościami. Liczę, że RPG 3.0 w wersji 1.11 będzie docenione, bo na prawdę będzie czym się raczyć. Niestety wybaczcie, spamerzy, ale nie będzie to gra dla was. Ale macie przecież bestRPG.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-July-2018 23:44:08 przez Dorian1998.)
Oceny: Zuzzia (+1), EnderFoxu (+1), KacperGrabarz (+1), Marow2 (+1), onearmshooter (+1)
25-July-2018 13:29:15
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Gracz_Mf Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 7
Dołączył: Mar 2018
0
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
minak1232421

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: 1.8-1.11 - Jakie mogą ulec zmiany?
Według mnie sposób bicia w wersji 1.9 może niektóre osoby zniechęcić do gry przynajmniej według mnie ten nowy system bicia jest gorszy od tego którego możemy spotkać np na 1.8.
27-July-2018 13:43:58
Znajdź wszystkie posty
MeDuZa Offline
Zbanowany

Liczba postów: 10
Dołączył: Jul 2018
Nick na Serwerze:
MeDuZa

MineGold:
0.00
Post: #3
RE: 1.8-1.11 - Jakie mogą ulec zmiany?
Sporo osób z rpg 1.8 chce robic na nowsza wersje 1.9-1.3
Ja tez sie zastanawiałem ,poniewaz jest tam wiecej funkcji ale to juz nieaktualne niestety mój serwer z 300 graczami upadł
Niektórzy mg zostac na tej wersji inni odejda.
27-July-2018 23:53:20
Znajdź wszystkie posty
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #4
RE: 1.8-1.11 - Jakie mogą ulec zmiany?
(27-July-2018 13:43:58)Gracz_Mf napisał(a):  Według mnie sposób bicia w wersji 1.9 może niektóre osoby zniechęcić do gry przynajmniej według mnie ten nowy system bicia jest gorszy od tego którego możemy spotkać np na 1.8.

Dlaczego twoim zdaniem system 1.9+ jest gorszy od 1.8-?
Oceny: KacperGrabarz (+1)
28-July-2018 15:44:11
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości